Volgens de eerste hit op google juni 2005quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:41 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer komt Juiced trouwens uit?
En volgens juiced-racing.com 17 juniquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Volgens de eerste hit op google juni 2005
Voor de PC. Ga zo naar de FRS!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:43 schreef rmi het volgende:
denk dat da al uit is, voor pc toch
Juiced is op PC. Forza op Xbox. Ik weet het welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:07 schreef pkwarts het volgende:
Juiced krijgt gemiddeld een 7 en Forza een 9, ik zou het wel weten.
Aangezien ik voor realisme wil gaan dit keer ga ik voor Forza denk ik..... ook gezien het feit dat ik een Xbox hebquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Juiced is op PC. Forza op Xbox. Ik weet het wel
Hwb zelf ook een Xbox met FM. Maarben er niet over te spreken (mijn mening)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aangezien ik voor realisme wil gaan dit keer ga ik voor Forza denk ik..... ook gezien het feit dat ik een Xbox heb
Ik heb hem en hij is best aardigquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:05 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga even kijken.
Tja kan hem waarschijnlijk toch eerst ff van iemand lenen. Kan ik kijken of het wel wat voor mij isquote:Op dinsdag 21 juni 2005 15:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hwb zelf ook een Xbox met FM. Maarben er niet over te spreken (mijn mening)
Je mag hem overnemenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja kan hem waarschijnlijk toch eerst ff van iemand lenen. Kan ik kijken of het wel wat voor mij is
Bij staat Juiced weer in de kastquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef Rekkie het volgende:
Damn wat is juiced een drama-spel zeg....
Het geluid van de motoren is naadje, de besturing zuigt, de tracks zijn zo-zo....
Zal nu zeker Forza worden
psies!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
En Midnight Club 3: Dub Edition?
Oktober 2005. Zo lang duurt het gelukkig niet meerquote:
Ieder zijn ding. Ik vind Juiced niets qua graphics/gameplayquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:58 schreef piet_pelle het volgende:
Heb net Juiced gekocht. En het is echt honderden malen beter dan NFSU en Midnight club.
Niet dat Juiced zo geweldig is maar vergeleken met een degelijke street racer als dit lijken NFSU en Midnight club wel Davilex games.
Dan moet je toch echt een keer een console kopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef Clawhammer het volgende:
Juiced zuigt, ik krijg het niet eens in fatsoenlijke kwaliteit op een amd 2800+ met radeon 9600 zonder er een diashow er aan over te houden![]()
rrrrrrrightquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt een keer een console kopen.
consoles voor games, pc's voor saaie dingen.
![]()
Ik heb al bijna zowat elk denkbare console in huis, maar gamen op de pc is ook wel ns leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt een keer een console kopen.
consoles voor games, pc's voor saaie dingen.
![]()
Natuurlijk, ik speel ook nog wel eens Starcraft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:19 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Ik heb al bijna zowat elk denkbare console in huis, maar gamen op de pc is ook wel ns leuk
Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:58 schreef DinoPK het volgende:
Forza is namelijk lang niet voor iedereen weggelegd.
Ik heb juiced alleen als demo gespeeld. Het was niet direct vollop enthousiasme wat de klok sloeg bij mij. Het was eerder een grote deceptie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:25 schreef DinoPK het volgende:
Is het nog gelukt Rekkie? In V&A had je het nog geprobeerd vandaag zag ik bij een veeleisende user.
Er staat nog een sealed exemplaar in V&A voor 30 euro (zo'n prijsvraag verkoper), en ik heb hem zelf eventueel ook nog staan, alleen niet meer in nieuwstaat (maar de prijs is er ook naar).
Wie heeft hier Juiced eigenlijk al gespeeld, en is het een redelijke opvolger van NFSU2? (MNC3 vind ik persoonlijk maar mwah).
ik heb juiced gespeeld op een P4 2.4 met een radeon 9600 en het runt okequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef Clawhammer het volgende:
Juiced zuigt, ik krijg het niet eens in fatsoenlijke kwaliteit op een amd 2800+ met radeon 9600 zonder er een diashow er aan over te houden![]()
Ik had ook gedacht dat juiced een NFSU killer zou worden. Heb hem een paar dagen en hij is echt ontzettend frustrerend moeilijk. Vooral de met RW aangedreven auto's valt gewoon niet mee te rijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:42 schreef piet_pelle het volgende:
Nu ik wat langer Juiced gespeeld heb stelt ie toch teleur. Heb hem daarom meteen in V&A gezet.
Dus als iemand voor een lichte prijs deze game wil proberen.
De comp. cheat gewoon. Rijd ik een race zonder te wedden dan win ik dik ook al heb ik de langzaamste auto. Heb ik de snelste auto en wed ik tegen de sloomste dan wint die gast in een keer. Wat een bullshit.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:50 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht dat juiced een NFSU killer zou worden. Heb hem een paar dagen en hij is echt ontzettend frustrerend moeilijk. Vooral de met RW aangedreven auto's valt gewoon niet mee te rijden.
Jammer!!
Idd, heb ik ook al last van gehad. Het spel is naar mijn mening ook gewoon unfair. Ik ben wel wat gewend als gamer, maar dit heb ik echt nog nooit megemaakt. Zelfs in de 'normal' mode is het spel gewoon niet te spelen.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De comp. cheat gewoon. Rijd ik een race zonder te wedden dan win ik dik ook al heb ik de langzaamste auto. Heb ik de snelste auto en wed ik tegen de sloomste dan wint die gast in een keer. Wat een bullshit.
Ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt, lukt het jou een beetje?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:49 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook al last van gehad. Het spel is naar mijn mening ook gewoon unfair. Ik ben wel wat gewend als gamer, maar dit heb ik echt nog nooit megemaakt. Zelfs in de 'normal' mode is het spel gewoon niet te spelen.
Spel heb ik ondertussen ook gewoon op e-bay gezet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |