Ik ken iemand die heeft haar hele ketting vol. Ik zou dit niet gauw doen, ik ga denk ik tot de stoppers.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo, ik kan jullie melden dat ik uitermate tevreden was met mn verjaardag. Heb er weer 4 nieuwe bedels bij, waaronder een telefoontje..( die is met een achterliggende gedachte gekocht.. ik en mn foon..dat is al zowat
)
Bovendien een prachtige bedel met een hangend gouden hartje, een stopper met een wit steentje en een bedeltje met het chinese teken van "geluk"
@ Sabrina.. ik zou ook wel ooit eens een ketting erbij willen, dat past dan zo mooi, maar ik vraag me altijd af hoeveel bedels ik daar wel niet aan moet doen?
Ik heb met dat eens bekeken en dacht dat een stuk of 8 misschien wel voldoende zouden zijn? anders wordt het misschien te "zwaar"?
Lijkt me iid een beter plan..quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft haar hele ketting vol. Ik zou dit niet gauw doen, ik ga denk ik tot de stoppers.
Misschien dat nu wel iemand het weet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een vraagje, al gaat het niet over Pandora zelf..
Past Chamilia ook op Tedora? Want van Chamilia hebben ze hele gave hangertjes met je geboortesteen, die zijn erg mooi. Maar ik heb dus Tedora.
Haha, dat is waarquote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pearly het volgende:
nee.. anders stond 't er misschien allang!
edit: het zegt mij trouwens ook niks!
Al zullen deze bedels hier nog niet te koop zijn. Deze komen veel later.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
niet allemaal, de laatste bedel is wel mooi, de rest is ronduit lelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
Nee ..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |