Helemaal mee eens. Ik heb zojuist een trollbeadsarmband + bedel aangeschaft. Ik ga dus voor stoerquote:Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef Pearly het volgende:
Hou je van alles en nog wat, dan zou ik voor Pandora kiezen.
Hou je van iets stoerder dan een beetje stoer en verder niets, dan is Trollbeads meer voor je weggelegd. ( dit is mijn mening ... Je hoeft het hier niet mee eens te zijn)
Als je een zilveren armband neemt met zilveren bedeltjes zonder steentjes en zonder goud, ben je toch al zo\'n 400 euro kwijt.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Oh, die is leuk Sabrina!
Maar ik vind ze gewoon best erg duur. Wat kost een volle armband nou?
Ik heb geen enkele hele gouden erbij.. moet ik eens over nadenken.. deze is wel erg mooi hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
Op het aantal gouden bedels weer wat uit te breiden heb ik vanmiddag deze gekocht:
Nou ik anders..quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef Susie het volgende:
NOG 1 WEEK!!!! En ik weet nu zeker dat ik een armband krijg!! JOEPIEEEE!! Ben ook reuze benieuwd wat ze hebben uitgezocht voor me....
Das mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor mijn afstuderen een Pandoraketting gekregen.
Daar hangt nu 1 bedel met steentjes en 2 stoppers aan.
Ook aan mijn armband heb ik een nieuwe bedel gekregen voor mijn afstuderen
En van mijn afstudeerbedrijf heb ik nog een bon gekregen van een juwelierszaak om nóg een bedel uit te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |