Ik ken iemand die heeft haar hele ketting vol. Ik zou dit niet gauw doen, ik ga denk ik tot de stoppers.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:53 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo, ik kan jullie melden dat ik uitermate tevreden was met mn verjaardag. Heb er weer 4 nieuwe bedels bij, waaronder een telefoontje..( die is met een achterliggende gedachte gekocht.. ik en mn foon..dat is al zowat
)
Bovendien een prachtige bedel met een hangend gouden hartje, een stopper met een wit steentje en een bedeltje met het chinese teken van "geluk"
@ Sabrina.. ik zou ook wel ooit eens een ketting erbij willen, dat past dan zo mooi, maar ik vraag me altijd af hoeveel bedels ik daar wel niet aan moet doen?
Ik heb met dat eens bekeken en dacht dat een stuk of 8 misschien wel voldoende zouden zijn? anders wordt het misschien te "zwaar"?
Lijkt me iid een beter plan..quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft haar hele ketting vol. Ik zou dit niet gauw doen, ik ga denk ik tot de stoppers.
Misschien dat nu wel iemand het weet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:36 schreef Debsterr het volgende:
Even een vraagje, al gaat het niet over Pandora zelf..
Past Chamilia ook op Tedora? Want van Chamilia hebben ze hele gave hangertjes met je geboortesteen, die zijn erg mooi. Maar ik heb dus Tedora.
Haha, dat is waarquote:Op maandag 10 april 2006 15:52 schreef Pearly het volgende:
nee.. anders stond 't er misschien allang!
edit: het zegt mij trouwens ook niks!
Al zullen deze bedels hier nog niet te koop zijn. Deze komen veel later.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
niet allemaal, de laatste bedel is wel mooi, de rest is ronduit lelijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
Nee ..quote:Op maandag 5 juni 2006 21:51 schreef Electrocute het volgende:
Zijn jullie massaal gehersenspoeld? Damn!
rustig aan, ieder zijn hobby,quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee ..
AnarchisT
Hoezo??
Jij hebt geen hobby's waar je lijp van bent ofzo!![]()
Echt pandora?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:20 schreef Sannelie het volgende:
Kijk eens op ebay! Ik heb daar een armbandje + een hoop bedeltjes gekocht voor nog geen 20 euro! Toppie!
Ahhhhhh, die schoen! Die's veeeeetttt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef elvy het volgende:
Hebben jullie de nieuwe bedels voor lente 2006 al gezien???
Ik kan niet wachten!!!!! Eindelijk hebben ze ook een nijlpaard!!!!
Kleine selectie:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:29 schreef Oblivion het volgende:
Nah, is niet echt en ja, ik ben een snob...![]()
Ziet er erg leuk uit, bedankt voor de link!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef rkcoa het volgende:
[..]
Nou ik ben geen snob, die Pandora's zijn mij veel te duur. Ik heb voor mijn vriendin de Larenza zilveren bedels gevonden en die zijn echt prachtig afgewerkt. Ook handgemaakt allemaal, maar dan al vanaf 9.50 euro.
Ik heb de website Polmode http://www.polsmode.nl voor haar gevonden. Erg betrouwbare webshop en ze leveren ook nog eens snel.
cool ik maak ook uitzondering!!! die bedel wil ik ook!!quote:Op maandag 11 december 2006 13:34 schreef elvy het volgende:
Crosspost:
Afgelopen weekend zag ik deze bedel bij 'onze' juwelier: www.bedeltegengeweld.nl
Normaal wil ik alleen 'echte' maar voor zo'n goed doel ga ik een uitzondering maken denk ik...
Ik had iets geschreven maar ik geloof dat het onzin wasquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef G-SaS het volgende:
Iemand enig idee waar ik de pink ribbon bedel nog kan bestellen? volgens mij heb ik nu welke website gehad en nergens staat ie er nog tussen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |