hier bij de juwelier zijn ze vanaf 14.95, de echte.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
wat lief! daar heeft ze meer aan , als een mixer of een weegschaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:10 schreef TC03 het volgende:
Mijn moeder heeft het ook. Had vier van die kleine dingetjes voor haar verjaardag gekocht, niet normaal duur!
tuurlijk, ik ook, een bedeltje per kind.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:32 schreef TC03 het volgende:
Bedankt.![]()
Maar ze had er zelf om gevraagd hoor.
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Geldverspilling dus...
Kun jij voortaan even normaal reageren?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
die monitor, jah, staat wel leuk in huis,![]()
een mooie arrmband staat ook leuk. mooie kleren, lekker eten? wat is er mis mee?
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Kun jij voortaan even normaal reageren?
Ik heb het niet over deze post
Slotquote:Op donderdag 1 december 2005 23:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ja mammie, sla me niet, welke bedoel je?
eerst had ik die armband dag en nacht om, maar nu niet meer, 's nachts doe ik m inderdaad af,quote:Op donderdag 1 december 2005 22:10 schreef desaparacido het volgende:
Zelf hou ik niet van grote, zware sieraden, maar Pandora is de uitzondering op de regel. Ik ben er helemaal verliefd op. Alleen is-ie inmiddels bijna vol en is die armband iets te zwaar geworden om echt lekker te zitten.
De neppers die ik heb gezien, zijn niet verbijsterend veel goedkoper, bedeltjes die normaal ¤14 kosten zijn dan ¤10quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:12 schreef moussy het volgende:
er zijn (uiteraard) ook al neppers, dus goedkoper
met een gewone sluiting ¤24,50 maar met een speciale sluiting ¤39,=quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:19 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Yep, de prijs van een armband in zilver is vanaf ¤ 24,50. En de bedeltjes zijn er in verschillende prijzen.. Ligt eraan wat je wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |