Hee dimitriquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Euromasters - Alles naar de klote
Gruwelijk kutnummer.quote:
...En als je het niet gelooft, dan stap je maar uitquote:Marcb1974, waar heb je die ondertitel vandaan "ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig"?
Een jaar of 10 a 12 geleden ergens opgepikt.quote:Marcb1974, waar heb je die ondertitel vandaan "ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig"?
Is dat geen hele algemene uitdrukking?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Een requiem van Mozart. Weet ff niet welke.
Marcb1974, waar heb je die ondertitel vandaan "ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig"?
Ik hoop dat het geen cover is van.......quote:
Jawel van Nine Inch Nailsquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen cover is van.......
De zanger?quote:
Zonde dat dat soort bands zich geroepen voelen bijzonder goede nummers te coveren.quote:
Helemaal mee eens. Het klinkt wel aardig maar daar is echt alles mee gezegdquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zonde dat dat soort bands zich geroepen voelen bijzonder goede nummers te coveren.
quote:*denkt terug aan het concert van U2 in Arnhem waar een band in het voorprogramma maar weg ging toen ze bij het coveren van 'Smells Like Teen Spirit' met flessen bier bekogeld werden*![]()
De cover van AFI (A Fire Inside) van 'Head Like A Hole' is wel het luisteren waard eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:52 schreef Tha_T het volgende:
[quote]
Helemaal mee eens. Het klinkt wel aardig maar daar is echt alles mee gezegd
Hehehe precies, stelletje kutboeren.quote:Nothing beats a Dutch crowd
Niet alle covers zijn foutquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De cover van AFI (A Fire Inside) van 'Head Like A Hole' is wel het luisteren waard eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |