en is het af?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ik moet vandaag m'n stageverslag inleveren![]()
zozo doe je goed!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou hier ben ik weer hoor en jullie raden het nooit (gezien jullie reacties van "hij heeft het toch niet af") mijn verslag is af![]()
op enkele kleine dingetjes na zou ik hem zo kunnen inleveren.
het erger is als ik een verslag maak, dan wil ik net zolang door verbeteren totdat hij perfect is, terwijl hij eigenlijk allang af is. maar tegen het einde van de ochtend ga ik hem inleveren en kan ik heel de middag gaan fokken
wel aardig van de admins btw om fok plat te leggen gistermiddag zodat ik aan mijn verslag kon werken
dat is niet waar, want ik had echt de intentie om hard aan mijn verslag te werken en zie nu het resultaatquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
zozo doe je goed!'t kwam zeker door de downtime inderdaad want anders had je hier blijven hangen
Is ie af?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is niet waar, want ik had echt de intentie om hard aan mijn verslag te werken en zie nu het resultaat![]()
Ja maar die intentie had je al zolang het topic loopt, en toch ging je pas bezig toen t forum down was.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is niet waar, want ik had echt de intentie om hard aan mijn verslag te werken en zie nu het resultaat![]()
ik was er al aan begonnen nog hij het nog deed. ik was gelijk na mijn middag pauze aan begonnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:08 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ja maar die intentie had je al zolang het topic loopt, en toch ging je pas bezig toen t forum down was.
maar dit tenzame met fok, schiet niet op hèquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik was er al aan begonnen nog hij het nog deed. ik was gelijk na mijn middag pauze aan begonnen
maakt mij geen reet uit, hij is nu af en ik ben er klaar mequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar dit tenzame met fok, schiet niet op hè
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maakt mij geen reet uit, hij is nu af en ik ben er klaar me
vakantie here i come![]()
hoer?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef leolinedance het volgende:
oer oer oer, kloeky is een ...........
doen we weer lingo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:22 schreef leolinedance het volgende:
oer oer oer, kloeky is een ...........
lettersquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik dacht dat lingo met 5 worden is
niet de lingo zoals wij 't spelenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verschil moet er wezenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
e maar doen danquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:05 schreef Faceoff het volgende:
mag ik een klinker kopen?
Mogen we hier wel Sc'en dan eigenlijk? Gezien de afwezigheid van modjes/admins?quote:
waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogen we hier wel Sc'en dan eigenlijk? Gezien de afwezigheid van modjes/admins?
krijg de fok!taal al helemaal onder de knie
is het een moeite om een Kut verslag, kut FOK deeltje 2 te openen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogen we hier wel Sc'en dan eigenlijk? Gezien de afwezigheid van modjes/admins?
krijg de fok!taal al helemaal onder de knie
owwee als ze me weer bannenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
is het een moeite om een Kut verslag, kut FOK deeltje 2 te openen?
denk het niet he.
misschien als we heel af en toe een klaagkreet door heen gooien![]()
Zit je me nou te dissen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
is het een moeite om een Kut verslag, kut FOK deeltje 2 te openen?
denk het niet he.
misschien als we heel af en toe een klaagkreet door heen gooien![]()
Nee gewoon, t kwam een beetje zo over, maar dan is t goedquote:
zal ik toch nooit doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee gewoon, t kwam een beetje zo over, maar dan is t goed![]()
Ik denk dak er zo weer vandoor moet, dus alvast![]()
hojjequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee gewoon, t kwam een beetje zo over, maar dan is t goed![]()
Ik denk dak er zo weer vandoor moet, dus alvast![]()
tear?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zal ik toch nooit doen.
ik hou toch van je schat![]()
erm, ga even snel 256delen lezen jijquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zal ik toch nooit doen.
oej, waar is jitz?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zal ik toch nooit doen.
Dan maken we dit opic vol en hebben het er niet meer over, ok??quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
laat me nou gewoon lekker.
ik gewoon in een vrolijk bui omdat ik eindelijk dat klote verslag af heb en ik (bijna) vakantie heb
voor iedereen
Hahhahaa of tijgerwillie natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
laat me nou gewoon lekker.
ik gewoon in een vrolijk bui omdat ik eindelijk dat klote verslag af heb en ik (bijna) vakantie heb
voor iedereen
ik wil eigenlijk wel een deeltje 2 openenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan maken we dit opic vol en hebben het er niet meer over, ok??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |