Welkom bij de club Asmodeanquote:Op zondag 26 juni 2005 14:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dan hebben de Ipod gebruikers niks meer te vertellen. Het maakt niet uit hoevaak je om een argument vraagt, je krijgt toch nooit antwoord, behalve dat de Ipod stijlvol zou zijn. Mede doordat de Iriver gebruikers hier WEL konden zeggen waarom hun apparaat beter was dan een Ipod, heb ik vrijdag toch een Iriver gekocht, en ik moet zeggen dat ik er fantastisch blij mee ben. Het is echt een superapparaat, stjilvol, en bovenal zeer gebruiksvriendelijk.
Dat kan op een iPod toch ook?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:35 schreef Geqxon het volgende:
Met een iRiver "sukkel" je alleen maar met het touchpad
Besides, meerdere knoppen hebben is ook niet verkeerd. Zo kun je bij een iRiver snel ff het nummer op pauze zetten doordat die knop apart zit
Ik kan me niet voorstellen dat het nog makkelijker dan dan bij mijn Iriver H10, maar de Ipod is idd ook erg gebruiksvriendelijk. Toch vind ik dat niet specifiek een voordeel van de een boven de ander, want ieder mens met een gemiddelde woonkamertemperatuur als IQ weet binnen een minuut hoe beide apparaatjes werken. En hoezo met een 5-tal knopjes sukkelt? Is juist erg handig en heel wat mooier dan zo'n kolossaal lompe knop als op een Ipod.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Veel gebruiksvriendelijker dan iPod krijg je het niet.
Terwijl iRiver met 5tal knopjes sukkelt heb je bij ipod maar 1 mooie ronde knop.
1 ronde knop met knopjes er onder ja.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:33 schreef tonks het volgende:
Veel gebruiksvriendelijker dan iPod krijg je het niet.
Terwijl iRiver met 5tal knopjes sukkelt heb je bij ipod maar 1 mooie ronde knop.
Het ziet eruit als 1 lomp grote knop, dat vind hij wat minderquote:Op zondag 26 juni 2005 14:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
1 ronde knop met knopjes er onder ja.
En wat is je punt hiermee??![]()
Je draait toch rondjes op een iPod?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik minder vind van de iPod (de 20gb versie, ik neem aan dat die touchpad hetzelfde is als de mini), is dat je eindeloos loopt te "vegen", dus vinger bovenop de touchpad, naar beneden strijken, optillen, weer bovenop de touchpad leggen, naar beneden strijken, optillen enz.
je hebt nu, niet zoals de moderator zegt helemaal geen punt, en als Ipod gebruiker al helemaal niet. Ipod gebruikers weten alleen te vertellen dat een Ipod zo mooi is, maar daar let je toch net zo min op als op dat kleurenschermpje als je hem in je broekzak hebtquote:Op zondag 26 juni 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
Oja een iRiver heeft een kleurenscherm, want je kijkt ook steeds op je scherm tijdens het luisteren he
op de mini leg je gewoon je duim op het onderste punt van het touchpad, en hij blijft dan snel naar beneden scrollenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik minder vind van de iPod (de 20gb versie, ik neem aan dat die touchpad hetzelfde is als de mini), is dat je eindeloos loopt te "vegen", dus vinger bovenop de touchpad, naar beneden strijken, optillen, weer bovenop de touchpad leggen, naar beneden strijken, optillen enz.
Jij begint toch ook over je designtje of nietquote:Op zondag 26 juni 2005 14:39 schreef Asmodean het volgende:
[..]
je hebt nu, niet zoals de moderator zegt helemaal geen punt, en als Ipod gebruiker al helemaal niet. Ipod gebruikers weten alleen te vertellen dat een Ipod zo mooi is, maar daar let je toch net zo min op als op dat kleurenschermpje als je hem in je broekzak hebt![]()
Niet echt neequote:Op zondag 26 juni 2005 14:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wehehehe, is dat niet enorm RSI opwekkend?
ik heb nooit gezegd dat een Ipod zuigt, jij wel dat een Iriver zuigt (quote:Op zondag 26 juni 2005 14:42 schreef tonks het volgende:
En ik vraag me af, als iRiver zo geweldig is en iPod zo erg zuigt.
Waarom hebben zoveel mensen een iPod? waarom komt iPod altijd goed uit reviews?
Waarom gebruiken veel films iPod?
Waarom gebruiken ze geen iRivers dan? die zijn toch beter
Ja maar jij bent ook een lui mannetjequote:Op zondag 26 juni 2005 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik hou bij het doorscrollen van de lijst liever mijn duim stil dan dat ik talloze rondjes moet draaien
Quote ik jou? Reageerde ik op jou ?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat een Ipod zuigt, jij wel dat een Iriver zuigt ()
Het zijn gewoon beiden fantastische apparaatjes.
En waarom zoveel mensen een Ipod hebben? Het is gewoon een rage, zo simpel is dat. Een I-pod komt goed uit reviews omdat het een goed apparaat is. Wij zeggen alleen dat een Iriver BETER is, Niet dat ie zuigt. Beter lezen Tonks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |