Een iPod heeft veel meer stijl. Dat heeft niks met een mening te maken.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:39 schreef Geqxon het volgende:
Btw, jullie blijven telkens maar met het stijl argument aankomen. Weten jullie wie de designer is van de iPod?
Stijl is subjectief. Ik vind m'n H10 veel mooier en stijlvoller dan al die iPods bij elkaarquote:Op zondag 26 juni 2005 13:41 schreef gigant het volgende:
[..]
Een iPod heeft veel meer stijl. Dat heeft niks met een mening te maken.
Helemaal niemandquote:Op zondag 26 juni 2005 13:40 schreef blrrrt het volgende:
Nou, Geq, vertel...
nee zo sok is mooiquote:
Jonathan Ives natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:39 schreef Geqxon het volgende:
Btw, jullie blijven telkens maar met het stijl argument aankomen. Weten jullie wie de designer is van de iPod?
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/arts/3481599.stmquote:Op zondag 26 juni 2005 13:43 schreef Geqxon het volgende:
Daarom vind ik dat "design" geen goed argument is. Als Starck, Bouvrie, Eames of een andere designer hem had gemaakt, kijk, DAN kan je inderdaad zeggen dat het "design" wel degelijk meetelt
quote:Author JK Rowling and Ricky Gervais have been beaten by the designer of the iPod to be named the most influential person on British culture.
Dan was mijn bron incorrect, maar dan alsnog, wie kent Ives nou? Manmanman, je bent zeker nooit bij Vitra design oid wezen kijken?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jonathan Ives natuurlijk.
Die gozer heeft een groot deel van de Appleproducten ontworpen en is mijn persoonlijke held. Met z'n toffe accent.
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/arts/3481599.stm
[..].
harry potter op 2quote:BBC THREE'S CULTURAL MOVERS AND SHAKERS
1) Jonathan Ive
2) JK Rowling
3) Ricky Gervais
4) Ewan McGregor
5) John Galliano
Daar is m'n lijstje weer:quote:Op zondag 26 juni 2005 13:46 schreef Remzz het volgende:
Heb het niet helemaal gevolgd, maar wat zijn dan de voordelen van een iRiver t.o.v. een iPod?
Wie kent Ives nou? Hij is de meeste invloedrijke persoon van GBquote:Op zondag 26 juni 2005 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan was mijn bron incorrect, maar dan alsnog, wie kent Ives nou? Manmanman, je bent zeker nooit bij Vitra design oid wezen kijken?
Ik wil Ives nou niet echt een bekende designer noemen
het zeer heldere kleurenscherm, FM-radio, foto's en tekst bekijken, goede kwaliteit opnamefunctie, erg veel equalizersquote:Op zondag 26 juni 2005 13:46 schreef Remzz het volgende:
Heb het niet helemaal gevolgd, maar wat zijn dan de voordelen van een iRiver t.o.v. een iPod?
Dat zegt meer over jouw designerkennis dan over Ives.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil Ives nou niet echt een bekende designer noemen
Ives versloeg hairy butthole potterquote:Op zondag 26 juni 2005 13:48 schreef gigant het volgende:
[..]
Wie kent Ives nou? Hij is de meeste invloedrijke persoon van GBDan stel je meer voor dan Jan des Bouvrie.
Ik vind Eames of wie dan ook uit de Vitra collectie toch iets invloedrijker... maar ja, als je niks van design weet en alleen een achterna-lopert (typo I know) bent, sja, dan houd het opquote:Op zondag 26 juni 2005 13:48 schreef gigant het volgende:
[..]
Wie kent Ives nou? Hij is de meeste invloedrijke persoon van GBDan stel je meer voor dan Jan des Bouvrie.
quote:Op zondag 26 juni 2005 13:50 schreef Geqxon het volgende:
maar ja, als je niks van design weet
Ives is een nerd. Ik weet wel iets meer van design dan jijquote:
Ik had altijd gedacht dat jij bij het iPod kamp zatquote:Op zondag 26 juni 2005 13:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zinloos? Men, ik heb net HET iPod argument onderuit getakkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |