quote:Op zondag 26 juni 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Als er maar 1 soort van 1 product is betekend nog niet meteen dat het goed verkoopt, mensen vinden het een leuk ding vmbo breezaah's erbij horen, want ze zijn helemaal gehersenspelt, dus kopen ze het..
Wat versta jij onder fatsoenlijke mp3 HDD spelers dan?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Dat er naast de iPod geen fatsoenlijke HDD-speler te krijgen is in de meeste normale winkels.
Ja want iedereen geeft 'om er bij te horen' minimaal 200 euro zo even uit.quote:
Wat een onzin man, de Dixons staat vol met lelijke mp3spelers.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:01 schreef blrrrt het volgende:
Dat er naast de iPod geen fatsoenlijke HDD-speler te krijgen is in de meeste normale winkels.
nee daarvoor werken ze heel lang bij de AHquote:Op zondag 26 juni 2005 13:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja want iedereen geeft 'om er bij te horen' minimaal 200 euro zo even uit.
ik ken ook vmbo'rs met verstandquote:En ik ken zat mensen die geen 'breezah' zijn die een iPod hebben..
zelfkennis is okayquote:Nietzman is toch geen breezah? ik ben toch geen breezah?
nee, jij bent het wel, sinds je naam op yorin fm is geweestquote:Doe niet zo soter
nee, die zag zijn winstuitkering stijgen, vooral omdat hij je nog zo'n leuke verzekering aan kan smerenquote:Op zondag 26 juni 2005 13:10 schreef tonks het volgende:
Dus dixons medewerkers hebben verstand van zaken.
Waar werkte jij ook alweerquote:Op zondag 26 juni 2005 13:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee daarvoor werken ze heel lang bij de AH
[..]
ik ken ook vmbo'rs met verstand
[..]
zelfkennis is okay [afbeelding]
[..]
nee, jij bent het wel, sinds je naam op yorin fm is geweest![]()
Niet dat ik die wilde maar okee,quote:Op zondag 26 juni 2005 13:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, die zag zijn winstuitkering stijgen, vooral omdat hij je nog zo'n leuke verzekering aan kan smeren
Hij kijkt in zijn lessen filmpjes op zijn filmpjes-mp3speler.quote:
Hey! Er is nix mis met bij de AH werken hè!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee daarvoor werken ze heel lang bij de AH
Hij kijkt stiekem naar blote vrouwen als de meester weg isquote:Op zondag 26 juni 2005 13:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij kijkt in zijn lessen filmpjes op zijn filmpjes-mp3speler.
Dat moet ook wel, de meisjes heeft 'ie al weggejaagd met dat lillike ding.
Toegegeven, dat is ook de enige reden waarom ik vind dat Apple wel met een iPodvideo zou mogen komen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:16 schreef tonks het volgende:
Hij kijkt stiekem naar blote vrouwen als de meester weg is![]()
.
Is er al joh, niet van apple zelf maar tochquote:Op zondag 26 juni 2005 13:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Toegegeven, dat is ook de enige reden waarom ik vind dat Apple wel met een iPodvideo zou mogen komen.
meesters hebben we niet meer ophet WO helaasquote:Op zondag 26 juni 2005 13:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij kijkt stiekem naar blote vrouwen als de meester weg is![]()
.
Mooiquote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef blrrrt het volgende:
Kan iemand de pro's van een iPod is voor me opsommen??
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, je mag nog maar hopen dat je zover komt. dan kan je net als ik tijdens colleges fimpies kijken op je archos gemini 400
[afbeelding]
Ontken het nu maar niet, dat je een gefrustreerde nerd bent.quote:Opleiding: WO Technische Informatica
En nu iets over de inhoud van de speler??quote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mooi
Volgensmij per gig goedkoper
Goede support van Apple
Goede intergratie met iTunes
- mooi is subjectief, vind een iriver tig keer mooierquote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mooi
Volgensmij per gig goedkoper
Goede support van Apple
Goede intergratie met iTunes
kon dat maar, ik moet tekenen voor opkomstquote:Op zondag 26 juni 2005 13:23 schreef gigant het volgende:
[..]![]()
Tijdens colleges filmpjes kijken op dit lelijke ding. Voel jij je niet heel erg een nerd? Je kan ook gewoon thuisblijven hoor.
![]()
![]()
gelukkig, want anders was je Ipod waardeloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |