Dat is wat anders, hij heeft het denk ik over het kunnen afspelen van bestanden die +/- een uur duren. Dat is denk ik wel wat belangrijker dan een kleine pauze tussen 2 nummers.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heeft de iPod wel gapless playback dan?![]()
Ow, op die fiets.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dat is wat anders, hij heeft het denk ik over het kunnen afspelen van bestanden die +/- een uur duren. Dat is denk ik wel wat belangrijker dan een kleine pauze tussen 2 nummers.
Voor de simpele ziel dus iddquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:35 schreef tonks het volgende:
Ik moet toegeven, die irivers zijn best cool. (Zo zien ze eruit)
Maar wie gaat er een film kijken op een schermpje van 6x6 centimeter?
En wat voorn text bestandjes zou je willen lezen..?
En een camera op een mp3 speler![]()
![]()
Ipod is gewoon lekker simpel netjes strak design no nonsens
Nee.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hebben de iPod-modellen allemaal een FM-radio?
Op welke speler zitten ookalweer spelletjes?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
of voor de mensen die al die shit van dat speletje van jou niet nodig hebben?
Zijn we het stage van NON argumenten nu voorbij? en gaan we elkaars spelling corrigeren?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Op welke speler zitten ookalweer spelletjes?![]()
Omdat er weinig keus is lijkt het me logisch dat 1 model goed verkoopt.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Omdat de iPod daadwerkelijk verkoopt.
Ik wil m'n argumenten nog wel een keer herhalen hoor tonks:quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Zijn we het stage van NON argumenten nu voorbij? en gaan we elkaars spelling corrigeren?
Geef gewoon goede argumenten waarom jou speler beter is, en zet niet overal eenof een
achter zo kom je nog minder serieus over als dat spelertje van je
Als er maar 1 soort van 1 product is betekend nog niet meteen dat het goed verkoopt, mensen vinden het een leuk ding dus kopen ze het..quote:Op zondag 26 juni 2005 12:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Omdat er weinig keus is lijkt het me logisch dat 1 model goed verkoopt.
Ga jij is kijken bij bijvoorbeeld een Dixons hoeveel soorten en merken er liggen...quote:Op zondag 26 juni 2005 12:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Als er maar 1 soort van 1 product is betekend nog niet meteen dat het goed verkoopt, mensen vinden het een leuk ding dus kopen ze het..
Wat tof dan dat iRiver met aáááááál zijn modellen nog steeds niet eentje heeft uitgebracht die fatsoenlijk verkoopt.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:55 schreef Steve-O het volgende:
Omdat er weinig keus is lijkt het me logisch dat 1 model goed verkoopt.
WTF lul jij nou weerquote:Op zondag 26 juni 2005 12:58 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ga jij is kijken bij bijvoorbeeld een Dixons hoeveel soorten en merken er liggen...![]()
Dat er naast de iPod geen fatsoenlijke HDD-speler te krijgen is in de meeste normale winkels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |