ik denk dat er met knelkoppelingen weinig mis kan gaan. leiding knellen, gaskraan opendraaien, zeepsop erop. is het dicht dan kun je de muur dichtsmeren.quote:
Ja dat denken veel zelfklussers maarquote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik denk dat er met knelkoppelingen weinig mis kan gaan. leiding knellen, gaskraan opendraaien, zeepsop erop. is het dicht dan kun je de muur dichtsmeren.
maar ik open geen topic om erachter te komen wat ik zelf denk, ik open dit topic voor de mening/adviezen van de klussende fokker.
Knelkoppelingen moet je nooit achter een muur wegwerken. Weggewerkte leidingen moet je altijd solderen.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:45 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat er met knelkoppelingen weinig mis kan gaan. leiding knellen, gaskraan opendraaien, zeepsop erop. is het dicht dan kun je de muur dichtsmeren.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:05 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Knelkoppelingen moet je nooit achter een muur wegwerken. Weggewerkte leidingen moet je altijd solderen.
Volgens mij wel, was nl ook het kommentaar van de verwarmings ketel leverancier toen ik vertelde dat ik mijn vorige ketel zelf gemonteerd had inclusief gas.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef B03S het volgende:
Is het zelfs niet verplicht om het door een erkend bedrijf te laten doen? Of als je het zelf doet dit naderhand te laten keuren door zo'n bedrijf. Ivm verzekering e.d?
Da's knap...gesis ruiken, ik hoor dat meestal gewoonquote:Op maandag 20 juni 2005 22:40 schreef Byte_Me het volgende:
tot ik opeens gas ruik en een akelig gesis ruik.
scherp!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Da's knap...gesis ruiken, ik hoor dat meestal gewoon
Waar de goede man zelf waarschijnlijk een aanzienlijk kleiner deel van terugziet. Tenzij hij zelfstandig is, maar dan nog.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:14 schreef Byte_Me het volgende:
het is trouwens gefixt. 5 minuten werk, 80 euro. ik heb echt de verkeerde carriere gekozen...
Helaas is niet elke installateur daar van op de hoogte :-(quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
Knelkoppelingen mogen alleen gebruikt worden buiten de muur, moeten altijd toegankelijk blijven ivbm lekkage...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |