Hij is groot.quote:
Daar was ik laatst ook ja! Sick groot man! Overal iBooks en Powerbooksquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:51 schreef Remzz het volgende:
Hoi
Vanuit Apple store London![]()
Men! Ik wil hier wonenWat een winkel
Ik zie jullie vrijdag/zaterdag weer
Problemen ermee? Kom, open een topic ala iPod mini vs. iRiver H10 , dan vechten we het uitquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Geq, verander je ondertitel eens in iets normaals.
Jah, nee, ik wil het niet uitvechten, maar je zet jezelf voor lul.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Problemen ermee? Kom, open een topic ala iPod mini vs. iRiver H10 , dan vechten we het uit
WTF?? Voor lul? Je staat JUIST voor lul met je TFTquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jah, nee, ik wil het niet uitvechten, maar je zet jezelf voor lul.
Ik las em net voor het eerst ik kreeg al zo'n visioen van een ik mannetje met een te korte spijkerbroek, een bril, een gigantische rugzak en een computertje.
Zonder vrienden.
Volgens mij gaat het niet om die tekst....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
WTF?? Voor lul? Je staat JUIST voor lul met je TFT
quote:
Het leven is eigenlijk ook helemaal zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het zegt in vergelijking met NS.
Dat is mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |