abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2005 @ 20:21:09 #1
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28099598
Never Ending Story #2 - Doe mee!

Meerhoerman schrikt wakker en tot zijn verbazing ziet hij naast hem de immerbevallige DeParasiet liggen. Ze kijken elkaar in de ogen en glimlachen naar elkaar, zachtjes vraagt de blonde jonge vrouw of ze dit allemaal droomt, want ze is al lang niet meer DeParasiet, is ze door de tijd gereisd samen met MeerhoerMan, door de digitale ruimte en zo maar in het verleden van het Fokforum ontwaakt waar ze een integraal deel van uitmaakte...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_28101422
na dit geraaskal viel ze in een diepe slaap...
pi_28102012
Ze droomde van JoostvPoppel die nieuwe reeksen opende in onz, want..
  maandag 20 juni 2005 @ 22:26:28 #4
16874 creno
born this way
pi_28103249
het verhaal zonder einde begint nu pas vorm te krijgen, dankzij sommigen die er een echt stukje aan toevoegen en dat is meer dan een zinsgedeelte. Maar meermanhoer stoorde zich aan het gesnurk van DeParasiet dus met een harde stoot maakte hij haar wakker, ze opende haar ogen en .....
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 3 juli 2005 @ 19:58:40 #5
16874 creno
born this way
pi_28452943
(schop) hij kreeg een trap tegen zijn benen. DeParasiet was woedend, hoe durf je me zo ruw wakker te maken vloekte ze. Meermanhoer stapte uit bed en zei: "we moeten gaan" !
Beide stapte uit bed en gingen op weg naar....
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  zondag 3 juli 2005 @ 20:01:43 #6
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28453030
Danny's villa, een riante woning waar een vriendelijke knorretje hen opwachtte met een kopje thee en een stel zelfgebakken koekjes. Na hen een zitplaats en wat te drinken aan te hebben geboden verliet Knorretje de kamer en kwam Danny binnen, in een enkele oogopslog wist Danny wat er gaande was, verschrikt riep hij uit...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 3 juli 2005 @ 20:08:59 #7
16874 creno
born this way
pi_28453233
..."NIET VAN DE KOEKJES ETEN"
Maar DeParasiet had er al net één opgegeten. Meermanhoer keek verschrikt en legde een koekje terug. Terwijl Deparasiet naar de toilet vluchtte, vroeg meermanhoer aan Danny:....
  zondag 3 juli 2005 @ 20:10:49 #8
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28453301
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:08 schreef creno het volgende:
..."NIET VAN DE KOEKJES ETEN"
Maar DeParasiet had er al net één opgegeten. Meermanhoer keek verschrikt en legde een koekje terug. Terwijl Deparasiet naar de toilet vluchtte, vroeg meermanhoer aan Danny:....
"Ben je nog steeds boos op me, of zijn we weer vriendjes geworden?"

Danny keek naar de grond, en toen naar Meerhoerman en zuchtte...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 4 juli 2005 @ 12:46:48 #9
16874 creno
born this way
pi_28472230
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

"Ben je nog steeds boos op me, of zijn we weer vriendjes geworden?"

Danny keek naar de grond, en toen naar Meerhoerman en zuchtte...
"het is niet makkelijk om zomaar te vergeten wat je me hebt aangedaan, eerst die..." en Danny hield plotseling op met praten want DeParasiet kwam lijkbleek de kamer binnengestrompeld, en viel neer. Danny en Meerhoerman keken elkaar verbaasd aan en.....
pi_28472279
er klopt niks meer van.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:48:48 #11
124423 HannibalSmith
Voor alles een antwoord
pi_28472311
The end
pi_28472332
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef HannibalSmith het volgende:
The end
  maandag 4 juli 2005 @ 12:49:24 #13
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28472335
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:46 schreef creno het volgende:

[..]

"het is niet makkelijk om zomaar te vergeten wat je me hebt aangedaan, eerst die..." en Danny hield plotseling op met praten want DeParasiet kwam lijkbleek de kamer binnengestrompeld, en viel neer. Danny en Meerhoerman keken elkaar verbaasd aan en.....
besloten haar naar de serre te brengen. Op grimmige toon sprak MeerHoerMan Danny toe, "Weet je Danny, ik heb DeParasiet eigenlijk nooit echt aardig gevonden, en jou ook niet"

Danny zuchtte "Dat is dan wederzijds kan ik je verzekeren."

Meerhoerman stond stilzwijgend op en baande zich een weg naar de voordeur.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 4 juli 2005 @ 16:54:56 #14
16874 creno
born this way
pi_28481792
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

besloten haar naar de serre te brengen. Op grimmige toon sprak MeerHoerMan Danny toe, "Weet je Danny, ik heb DeParasiet eigenlijk nooit echt aardig gevonden, en jou ook niet"

Danny zuchtte "Dat is dan wederzijds kan ik je verzekeren."

Meerhoerman stond stilzwijgend op en baande zich een weg naar de voordeur.
"WAAR DACHT JIJ HEEN TE GAAN ?"

De deur werd geblokkeerd door een vriendelijk knorretje die opeens meer leek op een woest zwijn.
"Ik vertrek weer, ik heb hier niets meer te zoeken" antwoordde meerhoerman. Het woeste zwijn zwaaide met zijn knots....
  maandag 4 juli 2005 @ 19:21:41 #15
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28486138
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:54 schreef creno het volgende:

[..]

"WAAR DACHT JIJ HEEN TE GAAN ?"
[afbeelding]
De deur werd geblokkeerd door een vriendelijk knorretje die opeens meer leek op een woest zwijn.
"Ik vertrek weer, ik heb hier niets meer te zoeken" antwoordde meerhoerman. Het woeste zwijn zwaaide met zijn knots....
en deed MeerHoerMan aan de andere kant van de gang belanden. Woedend sprong hij op zijn benen.

"Jij mismaakt wicht!" vloekte hij "Ik zal je eens laten zien wie hier de baas is!"

Met een sprong en heel wat lef stormde MeerHoerMan op Knorretje af, klaar om haar te rammen, en net voor hij haar raken zou, veranderde hij in de fabelachtige MirrorMan.

Danny vloekte, terwijl hij zag hoe zijn geliefde Knorretje neerviel onder de aanval van MirrorMan.

Maar ondertussen op de kamer van DeParasiet...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:02:34 #16
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_28512881
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: