"Ben je nog steeds boos op me, of zijn we weer vriendjes geworden?"quote:Op zondag 3 juli 2005 20:08 schreef creno het volgende:
..."NIET VAN DE KOEKJES ETEN"
Maar DeParasiet had er al net één opgegeten. Meermanhoer keek verschrikt en legde een koekje terug. Terwijl Deparasiet naar de toilet vluchtte, vroeg meermanhoer aan Danny:....
"het is niet makkelijk om zomaar te vergeten wat je me hebt aangedaan, eerst die..." en Danny hield plotseling op met praten want DeParasiet kwam lijkbleek de kamer binnengestrompeld, en viel neer. Danny en Meerhoerman keken elkaar verbaasd aan en.....quote:Op zondag 3 juli 2005 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
"Ben je nog steeds boos op me, of zijn we weer vriendjes geworden?"
Danny keek naar de grond, en toen naar Meerhoerman en zuchtte...
besloten haar naar de serre te brengen. Op grimmige toon sprak MeerHoerMan Danny toe, "Weet je Danny, ik heb DeParasiet eigenlijk nooit echt aardig gevonden, en jou ook niet"quote:Op maandag 4 juli 2005 12:46 schreef creno het volgende:
[..]
"het is niet makkelijk om zomaar te vergeten wat je me hebt aangedaan, eerst die..." en Danny hield plotseling op met praten want DeParasiet kwam lijkbleek de kamer binnengestrompeld, en viel neer. Danny en Meerhoerman keken elkaar verbaasd aan en.....
"WAAR DACHT JIJ HEEN TE GAAN ?"quote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
besloten haar naar de serre te brengen. Op grimmige toon sprak MeerHoerMan Danny toe, "Weet je Danny, ik heb DeParasiet eigenlijk nooit echt aardig gevonden, en jou ook niet"
Danny zuchtte "Dat is dan wederzijds kan ik je verzekeren."
Meerhoerman stond stilzwijgend op en baande zich een weg naar de voordeur.
en deed MeerHoerMan aan de andere kant van de gang belanden. Woedend sprong hij op zijn benen.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:54 schreef creno het volgende:
[..]
"WAAR DACHT JIJ HEEN TE GAAN ?"
[afbeelding]
De deur werd geblokkeerd door een vriendelijk knorretje die opeens meer leek op een woest zwijn.
"Ik vertrek weer, ik heb hier niets meer te zoeken" antwoordde meerhoerman. Het woeste zwijn zwaaide met zijn knots....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |