Schoonmaken werkte hier ook goed. Even stof tussen de heatsink en ventilator op mijn CPU weggehaald met de stofzuiger en andere ventilatoren ook maar op die manier wat stofvrij gemaakt. Stoffilter aan de voorkant even schoongemaakt. Harde schijf iets meer ruimte gegeven.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toch maar ff de airflow aangepast, nieuwe koelpasta op de proc, kast verplaatst en een nieuw fan erin.
En last but not least, 2 asbakken vol stof uit de overige fans gehaald.
Eerst:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Wat een verschil.
Dat lijkt mij ook wel wat. Hier is 'ie nu alweer boven de 50, de zon staat nog aan de andere kant van het huis. Nou ja, vanmiddag maar eens op zoek naar een fijn 120x120x25mm ventilatortje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Dementor het volgende:
Ik streef altijd naar een max temperatuur van 49 graden celcius voor de hdds.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19994 voor de Mac.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef Snol1ner het volgende:
[afbeelding]
isie er ook voor mn MAC G4, of een ander prog?
Tis hier airconditioned btw....![]()
Ik heb er 1. Die zit aan de voorkant met veel ruimte in mijn kast, maar wordt toch vrij warm. Maar er is wel vlak voor die schijf nog ruimte voor een extra fan, dus ik denk dat het zo wel afdoende gekoeld zal worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:19 schreef Dementor het volgende:
Ik heb 4 schijven, 2 zijn gekoeld met cooldrives (mijn oude koelsysteem) en 2 andere met een 8cm fan ervoor.
nu heb ik ff een grote ventilator erop gezet (zo'n verwarmingskachel die ook kan blazen)quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:13 schreef Ericjuh het volgende:
hoe warm moet een cpu en hd gemiddeld zijn??
bij mij schommelen ze ronde de 45 a 55 graden
20GB schijfquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:43 schreef QM84 het volgende:
[afbeelding]
Toch niet slecht voor een Prescott 3,2 al zeg ik het zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |