Denk het nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:52 schreef Scorpie het volgende:
hmmmmm is dit goed:
http://www.imperium-studios.nl/help.gif
34 graden met 5 casefans vind ik niet zo super hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:04 schreef Conflict het volgende:
ik heb gewonnen he
Maar ik heb wel 5 casefans, een hd cooler en een zallman waaier
Ff voor de slimmerikken, mijn fans hangen direct aan de voeding en blazen continu op de hoogste snelheid, daarom zie je geen fan speed.
hij geeft alleen fans aan die met het 3-polige connectortje rechtstreeks aan je mobo gekoppeld zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef Scorpie het volgende:
al mijn fans werken, ik snap niet hoe het komt dat hij zegt dat er 1 niet draait
elke cooler heeft een eigen max. toerentalquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:31 schreef Scorpie het volgende:
hm ik ga hem denk maar eens schoonmaken dan, dit schiet niet op anders.
Mijn fan komt ook niet boven de 3000 toeren uit zie ik.
jajaquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
34 graden met 5 casefans vind ik niet zo super hoor...
mijn kast is met 3 fans 32 graden... en daar zitten ook nog 4 hd's, een heethoofdige videokaart, een p4 3,2 met een te kleine cooler op ook
*kuch*quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
jaja
Ik heb na een iemand anders de koelste pic gepost.
Nu jij nog.
ik heb op mijn oude P3 daarnet een screenshot gemaakt, zal het morgen posten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
jaja
Nu jij nog.
+O+quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik heb op mijn oude P3 daarnet een screenshot gemaakt, zal het morgen posten.
Geen casefans, enkel standaard fan op proccessor en graka, 5 jaar oud. 1 maal opengeweest in 2002 om een cd-brander erin te steken => draaide op:
CPU: 40°
Grafische kaart: 37°
HDD: 27°
Staat niet in een gekoelde ruimte, gewoon in de living waar mijn laptop nu op 54° draait![]()
Ik durf te wedden dat wanneer ik evenvaal fans als jou erin hang, dat ik je op mijn kousevoetjes versla![]()
je hebt niet gewonnen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:04 schreef Conflict het volgende:
ik heb gewonnen he
Maar ik heb wel 5 casefans, een hd cooler en een zallman waaier
Ff voor de slimmerikken, mijn fans hangen direct aan de voeding en blazen continu op de hoogste snelheid, daarom zie je geen fan speed.
cpu - 18quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
jaja
Nu jij nog.
Het moederbord is (al) 4 jaar oud, die moet het toch wel ondersteunen lijkt mij? Het was toen een heel duur game moederbord...quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:16 schreef BLADEZZ het volgende:
[..]
Oud mobo zeker? Of alles disabled staan in de options?
de meeste personen hebben ook een server thuis staan.. en daar maakt het geen bal uit of je mooie score in 3dmark haalt. dan is het juist de bedoeling om zo koel mogelijk te krijgen..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef BIGGI het volgende:
Wat dat betreft vind ik de scores in 3dMark toch iets interessanter dan een cpu van 10/15 graden koeler
Server die koel is EN mooie scores haalt is toch altijd mooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
de meeste personen hebben ook een server thuis staan.. en daar maakt het geen bal uit of je mooie score in 3dmark haalt. dan is het juist de bedoeling om zo koel mogelijk te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |