Yep! Als je op mijn kaartje kijkt dan zit recht onder "veld" in "grote grasveld" de ingang bij de Sweder van Zuylenweg! Recht boven "veld" zit dus die Sweder van Zuylenweg!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef Jambo het volgende:
Ireth, is jouw voorstel vlakbij de ingang aan de Sweder van Zuylenweg? Ik kom nl. met de bus en dan is dat voor mij denk ik makkelijker dan via de hoofdingang.
Dan kan je aan de linkerkant van het plaatje langs het park onder de spoortunnel door en kom je uit bij de andere kant van het spoor en daar zit Kidzcity!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
En wat gaan we doen als t zulk weer is als vandaag
't is dat kidzworld in hellevoet dicht is zondag anders waren we daar heen gegaan. (is een tijdelijk festijn voor ouder en kind, met zwembad, buitenspeel en binnen speelgelegenheid voor de kids, maar ook met internet, taffeltennis, midgetgolf etc etc etc )quote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
Dat dippiedoe ziet er erg leuk uit. Wist van t bestaan niet af.
Alleen die namen he ballorig, dippiedoe, chimpiechamp. Pffff dat ze daar nou niks op verzinnen![]()
En: hoef ik alleen eten voor mijzelf mee te nemen of ook voor anderen? En: de weersverwachtingen zijn prima!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:01 schreef Oxymoron het volgende:
Ik kom ook met het OV misschien kan iemand mij bij de ingang opwachten zodat ik niet verdwaal in het park?
Laat maar!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef melonovy het volgende:
Zijn er 2 of nog meer ingangen Ireth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |