steeds minderquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Wat doen de aandelen van Michelin eigenlijk?
De verkoop in Amerika zal dramatisch gezakt zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 20 juni 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Onweerquote:Op maandag 20 juni 2005 08:54 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Strollie gezellig dat je er weer bent
Wie gaat er vandaag met Daan en mij mee naar het zwembad?Ohnee shit het gaat onweren vandaag.
quote:Op maandag 20 juni 2005 09:00 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
was het weer genieten in ST-Maxime gijs![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 08:54 schreef Quinny het volgende:
Ohnee shit het gaat onweren vandaag.
Ja dat werd gezegd gisteren door Pietquote:
Die Piet weet van geen toetenofblazenquote:
Piet zuigt...quote:
Middagje jacuzzi doen dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 08:54 schreef Quinny het volgende:
Goedemorgen
Strollie gezellig dat je er weer bent
Wie gaat er vandaag met Daan en mij mee naar het zwembad?Ohnee shit het gaat onweren vandaag.
Hou op! Zo krijg ik heimweequote:
mooiquote:
Ja heerlijk gijs super dag gehad gisterquote:Op maandag 20 juni 2005 10:02 schreef Magneet het volgende:
thoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe issie nou? lekkere papadag gehad?
Het koufront trok vanuit het Zuiden het land binnen.quote:
scherp +1quote:Op maandag 20 juni 2005 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het koufront trok vanuit het Zuiden het land binnen.
Verwachting voor komende dagen is hagel en sneeuwbuien, niet de straat op gaan als je niet echt weg moet.
Hahahahahahaha... subzero is er weerquote:Op maandag 20 juni 2005 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het koufront trok vanuit het Zuiden het land binnen.
Verwachting voor komende dagen is hagel en sneeuwbuien, niet de straat op gaan als je niet echt weg moet.
mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was weer heerlijk Gijs. Warm, zonnig en (gelukkig) nog niet te druk!
Mmm,... vind het altijd meteen TE warm in Nederland.... het is zelden lekker zeg maar. 23 a 24 graden met een koel briesje... dat zou lekker zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 10:19 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi
nu hier weer verder genieten van het weer
zeurgijsquote:Op maandag 20 juni 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmm,... vind het altijd meteen TE warm in Nederland.... het is zelden lekker zeg maar. 23 a 24 graden met een koel briesje... dat zou lekker zijn
we hadden van het weekend dus een 24-uurs zeilrace, en het was niet leuk hoe heet het was. De boten voelden net aan als een ovenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmm,... vind het altijd meteen TE warm in Nederland.... het is zelden lekker zeg maar. 23 a 24 graden met een koel briesje... dat zou lekker zijn
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
fucking ranzig hier meteen, als je iets doet, dan zweet je je meteen een ongeluk.....quote:Op maandag 20 juni 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die site had ie vast gemaakt vóórdat ze dr kop kaal scheerdequote:
Gijssssje.... hoe was je weekendquote:Op maandag 20 juni 2005 10:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
fucking ranzig hier meteen, als je iets doet, dan zweet je je meteen een ongeluk.....geef mij ook maar 23-24 met een koel briesje ...... heeeerlijk
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk gijsquote:
beetje moe maar voor de rest ok, ze heeft vanmiddag een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 20 juni 2005 10:10 schreef Thor-Nexium het volgende:
Maar Neet alles goed megt moeders de vrouw
quote:Stoddart: Punten betekenen niets!
Minardi-teambaas Paul Stoddart baalt van de race, dit ondanks de eerste dubbele puntenfinish van het team in zestien jaar.
"Die punten interesseren me helemaal niets, dit was een zeer droevige dag voor de Formule 1. De schade toegebracht aan de sport is enorm. Je moet niet raar opkijken als ze hier in de nabije toekomst geen GP meer willen organiseren. Dat zou ik ze trouwens absoluut niet kwalijk nemen. Ik ben niet trots op de behaalde punten en beleef er ook geen enkel plezier aan."aldus de boze en teleurgestelde teambaas.
Negen van de tien teams, iedereen behalve Ferrari, hadden s'ochtends afgesproken niet te gaan racen als er geen tijdelijke chicane zou worden gemaakt in de bocht waar de Michelin-rijders een probleem hadden.
De Michelin-teams hadden aangeboden om de drie Bidgestone-teams vooraan te laten starten en zelfs om geen punten te scoren in Indianapolis, maar dit plan werd afgekeurd door de FIA.
"De enige reden dat de Minardi's gisteren wel reden was omdat Jordan zich niet afspraak hield niet te gaan racen, dat bracht ons in een onmogelijke positie. Jordan zou dan een te groot gat slaan in punten, dat verschil zouden we nooit meer in kunnen halen." aldus Stoddart.
Het laatste woord is nog niet gesproken over 'het schandaal van Indianapolis'.
Hij is pissig omdat het voor constructeurstitel een spannende race was tussen Jordan en Minardi, nu loopt Jordan dusdanig uit dat het niet meer is in te halen, daar baalt ie van.quote:
serieus.... wat een blamage zegquote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is pissig omdat het voor constructeurstitel een spannende race was tussen Jordan en Minardi, nu loopt Jordan dusdanig uit dat het niet meer is in te halen, daar baalt ie van.
Gisteren bij de uitzending kwam hij ook aan het woord.. ik heb nog niet iemand zo boos gehoord in een interview"fucking dit, fucking dat"
Maar das wel loom, hij spreekt af om niet te gaan rijden, als Jordan ook wegblijft, ok zegt Jordan.. vervolgens rijden ze toch uit, dus hij moest ook wel gaan..
Anders had alleen Ferrari gereden gisteren
Kanker Schumacher en zn geluk ook altijd.
Heb je als toeschouwer lekker je dollars neergelegd om een kaartje te kopen... krijg je 6 hele auto's te zienquote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is pissig omdat het voor constructeurstitel een spannende race was tussen Jordan en Minardi, nu loopt Jordan dusdanig uit dat het niet meer is in te halen, daar baalt ie van.
Gisteren bij de uitzending kwam hij ook aan het woord.. ik heb nog niet iemand zo boos gehoord in een interview"fucking dit, fucking dat"
Maar das wel loom, hij spreekt af om niet te gaan rijden, als Jordan ook wegblijft, ok zegt Jordan.. vervolgens rijden ze toch uit, dus hij moest ook wel gaan..
Anders had alleen Ferrari gereden gisteren
Kanker Schumacher en zn geluk ook altijd.
Olav Mol zal het rustig hebben gehad...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... wat een blamage zegecht een afgang voor de Formule 1 zeg
Klinkt lekker Gijsquote:Op maandag 20 juni 2005 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeerlijk gijs
zaterdag vrijgezellenfeest gehad van een vriend van me, wezen quad rijden in Rokanje en daarna Highlandgames en daarna een BBQ heeeeeeeeeeeeerlijk
Gisteren de hele dag op het strand gelegen met 5 vrouwen![]()
's avonds kwam die dikke koken voor onsen ff lekker gechilled en de vakantievideo bekeken
![]()
die van jullie??![]()
ik ben echt benieuwd wat hier de gevolgen van zullen zijn.... op dit moment is het nog niet echt duidelijk...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... wat een blamage zegecht een afgang voor de Formule 1 zeg
Het......... boeit....... me.... zooooooooooooo.... weinig Gijs.... !quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wat hier de gevolgen van zullen zijn.... op dit moment is het nog niet echt duidelijk...
Waarschijnlijk niks... wat moeten ze doen... het enige wat is zo kunnen bedenken is dat ze Michelin eruit gooien...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wat hier de gevolgen van zullen zijn.... op dit moment is het nog niet echt duidelijk...
zeg..........dan.........ook.......niks.....!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het......... boeit....... me.... zooooooooooooo.... weinig Gijs.... !
Kepler wil toch een job of stage in de f1 dus ik hoop dat het hem niet in de weg staatquote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het......... boeit....... me.... zooooooooooooo.... weinig Gijs.... !
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
Kepler wil toch een job of stage in de f1 dus ik hoop dat het hem niet in de weg staat
dat hadden ze beter kunnen doenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je als toeschouwer lekker je dollars neergelegd om een kaartje te kopen... krijg je 6 hele auto's te zien
Maar ja... wat hadden die teambazen dan moeten doen... als alleen Ferrari gaat rijden?
[..]
Kepler wil toch een job of stage in de f1 dus ik hoop dat het hem niet in de weg staat
Alles lekker met Nero?? je zal ook geen foto's maken ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt lekker Gijs![]()
5 vrouwen ook
Nero is zaterdag langs geweest en wij zijn naar een autoshow in Leidschenhage geweest. Niet spectaculair maar die Cadillac die daar stond![]()
Wow.... daarna niks... heet heet heet... Daan sliep er zooo slecht van
Weinig slaap gehad dit weekend.
ben voor het eerst blij dat ik formele 1 gemist hebquote:Op maandag 20 juni 2005 11:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Olav Mol zal het rustig hebben gehad...
oh ja johquote:Op maandag 20 juni 2005 11:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ben voor het eerst blij dat ik formele 1 gemist heb
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Formule 1 vooral kut omdat ik nooit eens mazzel heb in de F1 Manager. Verder boeit het me weinig
Je doet er ook niks aan leekquote:Op maandag 20 juni 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Formule 1 vooral kut omdat ik nooit eens mazzel heb in de F1 Manager. Verder boeit het me weinig
Dan nog snap ik geen kont van je zinquote:
Ja...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat hadden ze beter kunnen doen![]()
wat een afgang voor Ferrari was dat geweest zeg ..... nu ook wel
Maar ja, tis hun schuld niet dat ze het bij Michelin niet voor elkaar hadden natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja...... Ferrari laten racen ...
... 2 auto's op de baan
... dan maak je jezelf idd onsterfelijk belachelijk ...
Zooo lekker geslapen vannacht. Lekker zo'n airco door je huisquote:Op maandag 20 juni 2005 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Vanacht ook zoooo fucking slecht geslapen.... het was of lek gestoken worden door de muggen of doodgaan van de hiite
Wij lachen wel weer als jij je energie rekening krijgtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zooo lekker geslapen vannacht. Lekker zo'n airco door je huisen blijkbaar vinden muggen dat niets want die zijn nergens te vinden
![]()
verder wel rot voor je hoor dat je zo slecht sliep![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wij lachen wel weer als jij je energie rekening krijgt
Ga je aqua-sport gevenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag gijsjes
Het is heel warm buiten.....te warm om te sporten![]()
En nog komen er mensen lekker trainen![]()
Maar we klagen niet
Voor vanmiddag twee kinderbadjes geregeld en
dan lekker met water spelen met de kids
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag gijsjes
Het is heel warm buiten.....te warm om te sporten![]()
En nog komen er mensen lekker trainen![]()
Maar we klagen niet
Voor vanmiddag twee kinderbadjes geregeld en
dan lekker met water spelen met de kids
Waterballetquote:
Het is echt heel warm buiten..... wel lekker hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.. hai lieverd.... goed plan... badjes neerzetten
Is het weer zo warm buiten nu... zal wel zeker... wij zitten hier binnen met airco .. dus lekker cool..
lekker snel verkouden met dit weerquote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef O-Ren het volgende:
Ben net in onze nieuwe sportschool geweest en daar is het ook heerlijk![]()
Daar hebben we straks wel airco
Duurt alleen nog 6 weken en dan pas gaan we daarin![]()
Ik ga zo ff lunchen en buiten een peukie roken, hopelijk word ik ziek, kan ik verder thuis genieten van het mooie weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:22 schreef Magneet het volgende:
we hebben airco hierbinnen, is dus nog goed uit te houden
ik wilde net zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga zo ff lunchen en buiten een peukie roken, hopelijk word ik ziek, kan ik verder thuis genieten van het mooie weer.
Maar ben van het sterke geslacht heEn geen neger, en geen vrouw .
Dat vind ik echt een nadeel van airco's.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wij lachen wel weer als jij je energie rekening krijgt
Kuch kuchquote:Op maandag 20 juni 2005 12:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik wilde net zeggenik zit hier alweer te snotteren
Ja word eens ziek. Dan kunnen we naar de fluitquote:
Geen idee wat het is......quote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja word eens ziek. Dan kunnen we naar de fluit
ieuww, en dan in de bus zitten voor een uur met zo iemand naast je..quote:Op maandag 20 juni 2005 12:36 schreef Quinny het volgende:
Nog een nadeel van dit warme weer. En dat is dat sommige mensen er zo vies uit zien. Vooral vrouwen in topjes met hele vieze zweterige behaarde oksels
Ja lijkt me gezelligquote:Op maandag 20 juni 2005 12:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Geen idee wat het is......
maar mag ik ook mee![]()
he lekkerquote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
ieuww, en dan in de bus zitten voor een uur met zo iemand naast je..
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
ieuww, en dan in de bus zitten voor een uur met zo iemand naast je..
Op neus hoogte bedoel je zeker.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
of dat je moet staan naast iemand in de bus en diegene houdt zich vast een een stang boven zich....... heerlijk zo'n zweetplek op ooghoogte
![]()
heeeeerlijk zo'n auto met Airco
Ja sorryquote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja lijkt me gezelligAlleen moet je werken toch?
![]()
Nee vind ik niet, werd altijd enorm verkouden er van.quote:
ik zet hem altijd in het begin heel veen aan om de hitte uit de auto te krijgen en dan weer uitquote:Op maandag 20 juni 2005 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, werd altijd enorm verkouden er van.
Geef mij maar een open dakkie
He lekkerquote:Op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef Quinny het volgende:
Gisteren trouwens op mijn werk. Ik was samen even met een collega even in de centrale hal (ijsjes halen) toen er 2 mannen binnen kwamen in dikke jassen. Ging er een gewoon van zijn stokkie. Wat een eikel ben je dan zeg.
Ik weet dat nederland bekent staat als een koud land, maar we hebben ook wel hete zomers hier hoor meneer.
Ik denk altijd al aan jequote:Op maandag 20 juni 2005 12:56 schreef O-Ren het volgende:
Iedereen die in de airco zit denk even aan mij![]()
Niet dat ik je benijd hoor.. sloeg bijna dood neer net.quote:
Ben net geweestquote:
Welke Universiteit?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ben net geweestbij de Universiteit hier
schaars geklede studentjes kijken
![]()
Nee ik was er ook niet blij mee... gewoon TE warm.... mijn hemel... wordt er gewoon licht van in mijn hoofd.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet dat ik je benijd hoor.. sloeg bijna dood neer net.
35 graden in de schaduw.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
35 graden in de schaduw.
35 graden....quote:Op maandag 20 juni 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
35 graden in de schaduw.
Het grote voordeel van de zomer... vrouwen in weinig kledingquote:Op maandag 20 juni 2005 13:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ben net geweestbij de Universiteit hier
schaars geklede studentjes kijken
![]()
Ik wacht wel ff af.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag Conker dag![]()
(Beestjes voor Brown)
[afbeelding]
Ff peukie roken.. ik hoefde hem niet eens aan te steken, brande vanzelf!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
35 graden....... en we zaten net in de volle zon ;')
Na 20 minuten gingen we weer naar binnen... niet te doen..
Mijn plakje kaas was na 2 minuten zo aan het zweten dat ik hem weg moest gooien
Utrechtquote:
Godverquote:
Je hebt GTA toch morgen uit ofzo..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff af.
Es zien wat jullie van het spel vinden.
Conkerquote:Op maandag 20 juni 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag Conker dag![]()
(Beestjes voor Brown)
[afbeelding]
Dan wacht je toch een week eiquote:Op maandag 20 juni 2005 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ConkerIk baal er een beetje van dattie nu al komt, een week later was beter geweest ivm tentamens
Dat doe ik ook, maar toch, een weekquote:
Ik heb de N64 versie al gegamed. Als je het platform genre een beetje leuk vind (J&D, R&C) dan MOET je dit spelen. Is serieus een van de beste platform games ooit. Humor en prachtige graphics ! Ooit met wc papier een grote eindbaas drol verslagen die sing-a-long songs doetquote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff af.
Es zien wat jullie van het spel vinden.
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:06 schreef Quinny het volgende:
Zo Daan heeft geslapen en gegeten. Zwembadje staat klaar op balkon
Even genieten nu
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:06 schreef Quinny het volgende:
Zo Daan heeft geslapen en gegeten. Zwembadje staat klaar op balkon
Even genieten nu
Heb de parasol van de kinderwagen aan de tuinstoel vast gemaaktquote:Op maandag 20 juni 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]..... foto's ! Ik hoop dat de zon een beetje weg is daar voor hem !
quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb de parasol van de kinderwagen aan de tuinstoel vast gemaakt
En ohja "wat een avond he" staat op de achtergrond aan
17 jaar...quote:Op maandag 20 juni 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
Jezus.... gisteren nog springlevend,... vandaag weg... het leven is raar en kort ! http://www.nu.nl/news/543(...)ende_betonplaat.html
ja mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GodverDaar zitten me er een paar hoor
Appelmoesquote:Op maandag 20 juni 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
Jezus.... gisteren nog springlevend,... vandaag weg... het leven is raar en kort ! http://www.nu.nl/news/543(...)ende_betonplaat.html
Ja best triest.... had misschien nog wel 60 a 70 jaar te gaanquote:
Of het was de bedoeling.. je weet het niet he.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja best triest.... had misschien nog wel 60 a 70 jaar te gaan![]()
![]()
Ach,... niet te lang over nadenken.... maar het is wel triest ja !
Je kan niet aan je lot ontkomen, maar het blijft triest voor de nabestaanden.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of het was de bedoeling.. je weet het niet he.
Dat vooral ja, het is moeilijk om door te gaan en de rechtvaardiging te zien bij zulke jonge leeftijden.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan niet aan je lot ontkomen, maar het blijft triest voor de nabestaanden.
Verwoording +5quote:Op maandag 20 juni 2005 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vooral ja, het is moeilijk om door te gaan en de rechtvaardiging te zien bij zulke jonge leeftijden.
Je vergeet watquote:Op maandag 20 juni 2005 14:47 schreef Bastard het volgende:
Euh tot zover de spiegel van het leven, verder met leuke dingen
-Wat een kutweer
-Vrouwen in bikini
-Bier
-games
-Films
-Strol
Ik heb die nog niet gezien, alleen Rose Red.. zou hem dit weekend kijken, maar beetje te warm voor he.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:06 schreef Chocobo het volgende:
B... hoe was die ene film nou ... die Diary of Ellen Rimbauer shit.... ben er benieuwd naar.
Ok,......... ik wil hem ook zien namelijk !quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet gezien, alleen Rose Red.. zou hem dit weekend kijken, maar beetje te warm voor he.
Tam zei dat het een goeie film was..
Ok,...... interessant !quote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,......... ik wil hem ook zien namelijk !
Nou... stap in dan!!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok,......... ik wil hem ook zien namelijk !
Ik bedoelde natuurlijk iets anders. Maar nu we het toch over Bungee hebben. Geen daden maar woorden lijkt van toepassing...quote:
Oh je bedoeltquote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk iets anders. Maar nu we het toch over Bungee hebben. Geen daden maar woorden lijkt van toepassing...
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
Tering wat een bak.. lees die snufjes nou es
Gijs hou je ronde mond eensquote:Op maandag 20 juni 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk iets anders. Maar nu we het toch over Bungee hebben. Geen daden maar woorden lijkt van toepassing...
we kunnen niet eens een normaal etentje afspreken om de vakantie af te sluitenquote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs hou je ronde mond eensWeet je hoelang het duurt voordat we allemaal weer kunnen. Dat is van het pad
Kidsquote:Op maandag 20 juni 2005 15:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
we kunnen niet eens een normaal etentje afspreken om de vakantie af te sluiten
dat we dingen te doen hebben enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KidsHebben alle tijd van de wereld... snappen grote mensen dingen nog niet
Ik las "buitenboordforum"quote:Op maandag 20 juni 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
http://www.bulletinboardforum.com/linkdump.php?ga=&friend=vom.ih/ogel/vt/semag/segami/moc.sumhf.www//:ptth&af=&id=1439
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
King Arthur inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
King Arthur![]()
Waarom hij zijn sleutels moet vasthouden is mij trouwens ook een raadsel.. misschien voor evenwicht te bewarenquote:
zooooooooo dat was bijna........quote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
King Arthur inderdaad
Ze komen in September weer in NL he
die beertray langs Surfer zijn neus gijsquote:
Godver jaquote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die beertray langs Surfer zijn neus gijs![]()
![]()
die blik van die gozert ookquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Godver ja![]()
Nee, dat was echt te geweldig gewoon !!!
Op dat punt geloofde ik in God.
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:36 schreef Bastard het volgende:
"Serieus, je zal hem zo plop je neus krijgen hahaha"
*PATS*
"Zooo... dat was bijna raak"
"Gijs.. je bloed"![]()
![]()
Zeldzaam hard inderdaad.. het ging ook zo stomquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
zie het zo weer voor me man
![]()
![]()
![]()
zooooo gelachen toen zeg
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Whahahaha, m`n kuiken moest vandaag op cursus in Utrecht.
Belt ze op, ik sta om 18,30 op het station in Roosendaal kom je me ophalen?
Dus ikke racen naar het station.
Belt ze 5 voor half op. IK ZIT IN Weert, we zitten in de verkeerde trein![]()
.
Ikke; WTF, waar is Weert?
Zij; In Limburg![]()
![]()
Ging er in Den Bosch en Eindhoven geen lichtje bij haar branden?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Belt ze 5 voor half op. IK ZIT IN Weert, we zitten in de verkeerde trein![]()
.
Wat ook vies is met weer: poepen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooo...weer thuis.
Was lekker plakkerig in de trein.
Ja....je hebt al een soppende bilspleet en dan komt ook nog die drol erlangs, en met die weer is het net alsof je billen minder ver uit elkaar kunnen.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:17 schreef Bastard het volgende:
Pfff. nee das ook al niks.. wat eigenlijk vaak genoeg als een bevrijding voelt, voelt nu als een straf en vies
Je plakt aan de toiletbril zodat je je velletje draait zodra je je af wil vegenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja....je hebt al een soppende bilspleet en dan komt ook nog die drol erlangs, en met die weer is het net alsof je billen minder ver uit elkaar kunnen.
gast, de airco in de bieb staat op 15 graden ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar toch, een weekTegen de tijd dat ik 'm ga starten he jij 'm alweer uitgespeeld
Vorige week 2 flessen per dag.quote:
ziet er erg cool uitquote:Op maandag 20 juni 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ja hoi
Vandaag lekker naar strand,...morgen weer![]()
leuke vakantie gehad gijs?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoooooo.... heel erg coolquote:Op maandag 20 juni 2005 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is echt cool....quote:Op maandag 20 juni 2005 22:59 schreef Toadette het volgende:
ik moet alweer kwijlen als ik die foto van de tarte tropizienne zie.![]()
Aansteller.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
ConkerHoe tof
!
Kippenvel toen ik het Rare logo weer op mn tv zag verschijnen
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja? Waarom post jij hem dan niet eerst mongool
Ik heb er nog 1 thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
Of van die bestuurbare brandstof auto's.. die rijden wel 80, moeilijk cool om te besturen
Ja das jammer man, laatst was er hier iemand die hem mee nam, ff op de parkeerdek wat rubber branden, ding sliden door de bochtenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 thuis..... overgenomen van een ex collega van me.... eigenlijk nog nooit wat mee gedaan
H...heb jij hem ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
ConkerHoe tof
!
Kippenvel toen ik het Rare logo weer op mn tv zag verschijnen
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:36 schreef Bastard het volgende:
"Serieus, je zal hem zo plop je neus krijgen hahaha"
*PATS*
"Zooo... dat was bijna raak"
"Gijs.. je bloed"![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die blik van die gozert ook![]()
![]()
zooo hé die was bijna raak man
drup.....drup.....![]()
De grap was gisteren leuk Gijs....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..].... Niet normaal hoor dat moment
... we hadden het er nog over... Het zal je gebeuren dat je zo'n ding op je hoofd krijgt
*pok* .... huh.... tering... dat scheelde weinig...
![]()
Die 2 sneetjes in mijn neus ook toen![]()
In Gouda hebben ze zo'n circuit voor deze dingetjes, 2 weken geleden nog ff een tijdje staan kijken.... gaat fucking hard manquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das jammer man, laatst was er hier iemand die hem mee nam, ff op de parkeerdek wat rubber branden, ding sliden door de bochten
Takkeherrie trouwens.
En leuk dat het is........quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
In Gouda hebben ze zo'n circuit voor deze dingetjes, 2 weken geleden nog ff een tijdje staan kijken.... gaat fucking hard man
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..].... Niet normaal hoor dat moment
... we hadden het er nog over... Het zal je gebeuren dat je zo'n ding op je hoofd krijgt
*pok* .... huh.... tering... dat scheelde weinig...
![]()
Die 2 sneetjes in mijn neus ook toen![]()
quote:
Ook niks aan dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he
Net zo leuk als breien op latere leeftijd![]()
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:Beestjes !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:41 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Stroooooooooooooooollllllllllll hoe was je vakantie gijsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen lieverd
lekker aan het werk![]()
Biaaaaatcchhhhquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:41 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Was heerlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... we zijn er weer he...
Lekker gespeeld met het water gisteren![]()
Lekker Gijs...lekker... Ga jij nog weg?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
Stroooooooooooooooollllllllllll hoe was je vakantie gijs![]()
*voor zich ziet*quote:
mag mee doen strol lijkt me heerlijk door jullie twee verkracht te wordenquote:
dat dommequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Burning_proces.html
Nooit geweten dat de film hier op gebaseerd is...
Reviewcopyquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
H...heb jij hem ?![]()
Waaaaar heb je hem vandaan !!!!!!!!
Ezelquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Burning_proces.html
Nooit geweten dat de film hier op gebaseerd is...
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:05 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
mag mee doen strol lijkt me heerlijk door jullie twee verkracht te worden
mis alleen cho dan nog![]()
Ik hou van die dikke bolle neger hoorquote:
I knowquote:
Serieus......... ik meen het.... KLOOTZAKquote:
Doe jij eens lief tegen onze knuffelbeerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus......... ik meen het.... KLOOTZAK!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Die Noot![]()
![]()
[PS2] Playstation 2 Centraal - Deel 40
Hij heeft beestjesquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:28 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Doe jij eens lief tegen onze knuffelbeer![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
word tijd voor een gijs meet
Lekker Conker gamenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus......... ik meen het.... KLOOTZAK!!
Lekker BBQ-en op Scheveningen lijkt me wel watquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef Thor-Nexium het volgende:
word tijd voor een gijs meet
goed ideequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker BBQ-en op Scheveningen lijkt me wel wat
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
GEFELICITEERD !!!! Nijntje wordt vandaag 50 jaar
http://www.nijntje.nl
![]()
![]()
quote:
Vanmorgen hebben Daan en ik naar de verjaardag van Nijntje zitten kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Quinny het volgende:
Serieus misselijk word hier van dat homo gedoe van jullie![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:46 schreef Quinny het volgende:
Serieus misselijk word hier van dat homo gedoe van jullie![]()
heeft ie 3 wensen gedaan??quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Vanmorgen hebben Daan en ik naar de verjaardag van Nijntje zitten kijken
Hoe meer jij je best doet om Nijntje niet leuk te vinden. Hoe meer ik ga denken dat je het toch wel heel erg leuk vindquote:
Hoera voor NIJNTJEquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
Ik wens.... dat mijn papa en mama altijd van me blijven houden....quote:
wens twee als me nieuwe broer of zus maar niet op slurfer lijktquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik wens.... dat mijn papa en mama altijd van me blijven houden....
Oh dat doen ze al.... dan wens ik een ijsje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |