abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 12:55:13 #176
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_34576574
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:41 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

een feit is, met alle extreme kou en dit feit, dat de boel behoorlijk van slag is.
"behoorlijk van slag", zeg dat wel, scroll maar eens door dit topic.

Het enige wat ontbreekt om dit topic af te maken is " the big one" , dan kunnen we echt spreken van een catastrofaal topic.

En zit de kans erin op een "big one", wat denk jij soulsurvivor?
  zondag 29 januari 2006 @ 13:06:11 #177
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34576905
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Het enige wat ontbreekt om dit topic af te maken is " the big one" , dan kunnen we echt spreken van een catastrofaal topic.

die kans is er per defintie denk ik, maar of en wanneer blijft speculeren
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zondag 29 januari 2006 @ 13:24:52 #178
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34577496
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Is de 'big one' niet al geweest (tsunamie). Ongeveer de grootste ramp in menselijke history.

Is het ook niet mogenlijk om de totale energie, vrij gekomen door aardbevingen bij elkaar op te tellen. Dan kun je misschien beter kijken of er een stijging inzit.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_34675779
Generally speaking, it seems likely to involve things nuclear/radioactive along with certain volcanoes directly or indirectly. Here is a potential storyline: A radioactive/radiological event (such as 'dirty bomb') involving or blamed on 'al-Qaeda' in San Francisco. (This is perhaps close to a 'worst case scenario'.)
The US West Coast (particularly the Pacific Northwest apart from S.F. etc.) is where things seem to be heavily entangled.
A bigger context would be the 'Trojan War' or World War III. More people are talking about WW3 especially after Iran's nuclear move early January '06 ('nuclear' again). For months I have been hinting and mentioning that the key theme active in this period seems to be that of 'Judgment of Paris' and other related events in mythology that precede the great Trojan War or the ancient 'World War'. Again, it could be said that 'seeds' are being sown.

Goro
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:42:42 #180
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34678422
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef Mirel het volgende:
2012 nadert ook, en wetenschappers zeggen dat dan de magnetische polen omdraaien, en dat gaat gepaard met natuurrampen. ''The big one' is daar volgens mij een onderdeel van.

sorry hoor.. maar welke wetenschappers zeggen dat? Het enige dat ik heb kunnen vinden is dat de kans steeds groter wordt dat die polen om gaan draaien.. maar de link tussen 2012 en die gebeurtenis heb ik nog geen serieuze wetenschapper zien leggen

Neemt niet weg dat de kans op "the big one" natuurlijk steeds groter wordt. de aarde is en blijft in beweging... tis een kwestie van tijd natuurlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:48:31 #181
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34678609
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:49 schreef francorex het volgende:
Prophetisch artikel;

Wat dit artikel interessant maakt is de specifieke datum, we hoeven niet lang te wachten.
Onderstaand artikel waarschuwd, waarschuwd voor een aanslag op 6 Amerikaanse steden, en dit op 23 januarie 2006.

De steden worden bij naam genoemd , de steden die getroffen zullen worden, voor meer info zie artikel.

Reports of Impending Attacks on America click

January 13, 2006
Jim Bramlett

[..]
Ik denk dat we kunnen stellen dat dit dus niet helemaal klopte
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:12:28 #182
115996 francorex
pi_34696615
quote:
niet helemaal klopte
Het was een waarschuwend bericht... er is niets gebeurd, het was er volledig naast.

Gelukkig maar.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:14:45 #183
115996 francorex
pi_34774039
4.6 Quake Rattles Southwestern Montana click
February 5, 2006
UK Guardian

HELENA, Mont. (AP) - A minor earthquake rattled parts of southwestern Montana Saturday evening.

The U.S. Geological Survey reported a temblor with a preliminary magnitude of 4.6, which was felt by residents around southwest Montana, as well as in Idaho and Wyoming.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 21:19:53 #184
8781 crew  Frutsel
pi_34774247
montana? yellowstonepark?
  zondag 5 februari 2006 @ 21:26:51 #185
115996 francorex
pi_34774517
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:19 schreef Frutsel het volgende:
montana? yellowstonepark?
inderdaad, Yellowstone Park.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:29:18 #186
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34774609
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:14 schreef francorex het volgende:
4.6 Quake Rattles Southwestern Montana click
February 5, 2006
UK Guardian

HELENA, Mont. (AP) - A minor earthquake rattled parts of southwestern Montana Saturday evening.

The U.S. Geological Survey reported a temblor with a preliminary magnitude of 4.6, which was felt by residents around southwest Montana, as well as in Idaho and Wyoming.
Wow, 4.6

Er gebeuren elke dag aardbevingen van 5.5 en hoger.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:29:22 #187
115996 francorex
pi_34774612
Zotteken, ik voel u al komen..., laat Yellowstone maar rustig blijven of het is over voor iedereen.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:33:29 #188
115996 francorex
pi_34774776
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef Knarf het volgende:

[..]

Wow, 4.6

Er gebeuren elke dag aardbevingen van 5.5 en hoger.
inderdaad je hebt gelijk, dagelijks zijn er zwaardere bevingen.
  zondag 5 februari 2006 @ 22:05:58 #189
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34775971
Ik kwam in mijn emailcorrespondentie een email tegen van een broeder van mij die naar mij verzonden werd in 2004 en met alle gegevens van 2005 (dus ook de enorme rampen en stormen) op zich behoorlijk de wenkbrauw deed fronsen toen ik deze wederom onder ogen kreeg.
Nu zullen sommige zeggen wat heeft dit met de toekomst van Amerika te maken ?
Nou veel, geloof ik...
Genoeg introductie hier email in quote incl foto.
quote:
Uit het nieuws 16-01-2004

Door: Franklin ter Horst

Aarde in beroering.

Sinds George Bush Jr. bezig is Israël’s oude thuisland aan de Arabische Palestijnen te verkwanselen, wordt de USA getroffen door een hele serie rampen.
Enorme bosbranden, modderstromen, bittere kou en andere abnormale weersomstandigheden teisteren het land.
Soldaten sneuvelen in Irak en volgens verschillende bronnen zijn er al 9000 ziek naar huis teruggekeerd.
( dit wordt trouwens door de Bush administratie ontkend).
Inmiddels wacht het land een nieuwe catastrofe.
De ondergrondse vulkaan in het Yellowstone National Park in de staat Wyoming staat op springen.(zie bijlage) Seismologen maken zich al geruime tijd grote zorgen over wat er in de bodem in dit park gebeurt.
In het afgelopen jaar zijn er in de omgeving van dit park 2300 bevingen geregistreerd. De grond wordt er heter en heter en is op sommige plaatsten opgelopen tussen de 70 en 200 graden Celsius.
Alles is aan het afsterven, bomen, bloemen en planten.
Het water in het meer in het park heeft op sommige plaatsen een temperatuur van 50 graden Celsius bereikt.
Overal drijft dode vis, ook in de Yellowstone rivier.
Op de bodem van het meer hebben geologen een uitstulping van 30 meter ontdekt.
De hele omgeving is afgesloten voor het publiek.
Mensen kunnen er niet meer normaal verkeren vanwege de zwavellucht die er hangt.
Geologen zeggen dat er zich onder het Yellowstone park een geweldige vuurzee van gesmolten gesteente bevindt.
Merkwaardig is dat zowel de Amerikaanse media, als de overheid hier nauwelijks enige aandacht aan besteedt.
Seismologen denken dat bij een uitbarsting een deel van het leven zal worden weggevaagd in een groot gebied in de staat Wyoming, maar ook in de aangrenzende staten Idaho en Montana.
Zelfs vliegtuigen lopen het risico uit de lucht te worden geblazen.

Men heeft enig idee gekregen van de enorme verwoestingen die een dergelijke uitbarsting zou kunnen veroorzaken.
De uitbarsting van de Krakatau in de straat van Soenda, tussen Java en Sumatra in 1883 was zo hevig dat hij tot op 5000 kilometer afstand te horen was.
De uitgeblazen hoeveelheid puin en as stegen tot een hoogte van 80 kilometer en verspreide haar inhoud over een afstand van meer dan 5000 kilometer.
Windstoten van de enorme explosie braken ramen en lieten muren instorten op een afstand van 160 kilometer.
De uit de uitbarsting voortkomende vloedgolf richtte echter de grootste schade aan.
In de gebieden die aan de straat van Soenda zijn gelegen, werden 300 plaatsen vernield en kwamen 36.380 mensen om het leven toen een vloedgolf van 36 meter hoog over het land raasde. Zelfs op 12.000 kilometer afstand steeg de vloed sterk.
Mensen in de hele wereld konden vele maanden lang de wonderlijke verschijnselen zien die veroorzaakt werden door het stof dat in de bovenatmosfeer werd vastgehouden.

De Verenigde Staten zijn al eerder het toneel geweest van een alles verwoestende aardbeving. Op 18 april 1906 werd het centrum van San Francisco getroffen door een aardbeving in de San Andreasbreuk, waarop en waarlangs de stad gebouwd is.
De branden die daarbij overal uitbraken, konden niet geblust worden, omdat ook de waterleidingen scheurden.
12 vierkante kilometer binnenstad werd verwoest.
Er vonden aardverschuivingen plaats over een afstand van 400 kilometer.
De ramp ging de geschiedenis in als de ‘de brand van 1906’ om de gedachte aan een eventuele herhaling van een aardbeving te verdringen.
Toch acht men een herhaling van een nieuwe catastrofale aardbeving niet denkbeeldig.
Het volk der Hopi- indianen die heden ten dage nog leven in het Zuidwesten van de Verenigde Staten bewaren oeroude overleveringen uit een tijd van ver voordat hun land werd bezet door een volk dat zich Amerikanen noemt.
Een van de overleveringen verteld dat in de verre toekomst een reeks zeer zware aardbevingen en vulkaanuitbarstingen een deel van het oude thuisland van de ‘indianen’ zal verwoesten. Volgens de Hopi is de wereld door de leiders in volslagen verwarring en onbalans gebracht en worden de mensen op grote schaal bedrogen.
Ze hebben de wetten van de Schepper aan hun laars gelapt en zullen daarvoor gestraft worden. De Hopi kennen een profetie over de ‘dag der zuivering’ waarin \\\\\\\"Palúlukon\\\\\\\" de grote waterslang van het zuiden, onrustig wordt en steeds vaker met zijn staart zal slaan zodat het land gaat trillen als een Hopi-ratel.

Seismologen maken zich niet alleen bezorgd wat er mogelijk in de Verenigde Staten en Mexico staat te gebeuren, maar ook over het toenemende aantal aardbevingen wereldwijd.
De verschrikkingen van de aardbeving in het Iraanse Bam op 26-12-2003, waarbij volgens een woordvoerder van de Iraanse overheid tenminste 41.000 doden zijn gevallen, zou volgens deskundigen wel eens een voorbode kunnen zijn van een aantal apocalyptische aardbevingen en/of vulkaan uitbarstingen.
Aardbevingen komen vrijwel overal ter wereld voor, maar zijn vooral geconcentreerd in twee gordels.
Een ligt rondom de Stille Oceaan en de ander loopt door Azië en Europa tot in Afrika.
Veel bevingen komen ook voor in de Transaziatische gordel, die langs de Middellandse zee via Klein Azië en de Himalaya naar Indonesië loopt.
In Israelinsider van 30-12-2003 noemt Ellis Shuman de regio Haifa ‘een tikkende bom’.
Dr. Rami Hofstetter, directeur van het Israel Geophysical Institute zegt dat een aardbeving zoals in het Iraanse Bam, ook in Israël tot de mogelijkheden behoort.

De Jordaanslenk ligt op een breuklijn.
Deze begint aan de voet van de berg Hermon en loopt door tot de Golf van Eilat, een afstand van 450 kilometer.
Het is een verzakking in de bodem die deel uitmaakt van een breukgebied dat zich verder via de Golf van Eilat, de Rode Zee en het Ethiopisch hoogland tot aan het Malawi Meer in het zuidoosten van Afrika voortzet.
Er komen per jaar zo’n 75 aardbevingen voor in Israël.
De meeste daarvan worden echter nauwelijks gevoeld zoals de beving op 2 januari 2004 in Ein Gedi aan de Dode zee.
Deze beving had een kracht van 3.7 op de Schaal van Richter.
De laatste grote aardbeving vond plaats in 1927 waarbij meer dan 300 mensen de dood vonden in Sichem (Nablus), Ramle, Tiberias en Lod.
Op 22 november 1995 vond een aardbeving plaats in de regio van de Israëlische badplaats Eilat met een kracht van 6.5 op de Schaal van Richter. Deze beving richtte voor miljoenen shekels schade aan, maar er waren géén slachtoffers te betreuren.
Volgens Amos Bein, directeur van het Geologisch Instituut in Israël zal een aardbeving van 7.0 op de Schaal van Richter met een epicentrum in de buurt van Beit Shean, zware schade aanrichten tot in Tel Aviv en Haifa toe.

De Bijbel geeft een groot aantal voorbeelden over een tijd waarin wereldwijde rampen zullen plaatsvinden en Goddelijk ingrijpen het totale wereldbeeld zal veranderen.

Bronnen: http://www.zephryus.demon(...)tectonics/cause.html
Zions Cry News, 5 en7 -1-2004
Israelinsider, \\\\\\\"An earthquake in Israel is a certainty; it’s a question of when\\\\\\\" door Ellis Shuman, 30-12-2003.
www.earthmountainview.com/yellowstone/yellowstone.htm#LATEST http://seimo.ethz.ch/redpuma/redpuma_plus6_list.html

Zie ook: www.homepages.hetnet.nl/~fm-ter-horst
  zondag 5 februari 2006 @ 23:21:31 #190
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34779056
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef Tiesemans het volgende:
Ik kwam in mijn emailcorrespondentie een email tegen van een broeder van mij die naar mij verzonden werd in 2004 en met alle gegevens van 2005 (dus ook de enorme rampen en stormen) op zich behoorlijk de wenkbrauw deed fronsen toen ik deze wederom onder ogen kreeg.
Nu zullen sommige zeggen wat heeft dit met de toekomst van Amerika te maken ?
Nou veel, geloof ik...
Genoeg introductie hier email in quote incl foto.
[..]

Dus alle rampen die voor 2001 voorkwamen zijn natuurrampen, maar daarna zijn Bush zijn schuld, omdat hij Israel aan de palestijnen verkwanselt?
Wat een eng geloof heeft deze 'meneer'.
  maandag 6 februari 2006 @ 01:13:51 #191
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34782481
Selectief *willen* lezen omwille van een statement (in gelijke de auteur) is ook een (vrije) keuze yep...
neemt niet weg dat (redenerend vanuit jij zienswijze) jij dan ook toch een enge manier hebt van stereo typering richting "gelovigen".
Immers als je het beginstuk leest staat er toch echt :
Sinds George Bush Jr. bezig is Israël's oude thuisland aan de Arabische Palestijnen te verkwanselen, wordt de USA getroffen door een hele series rampen.
Kortom de auteur suggereerd niet dat Amerika voor 2001 niet getroffen werd door natuur rampen, hij meldt slechts dat sinds Bush Jr er een opmerkelijke toename is.
En de auteur gelooft omdat het is omdat Bush Jr er idd nogal *bedenkelijke* wereld c.q geloofs politiek op na houd.
En idd sinds Bush jr is de intensiteit merkbaar en meetbaar toegenomen en hoe..
Of jij dit eng vind dat de auteur die conclusie gelooft tja ik houd je zeker niet tegen nee, je zult je keuze klaarblijkelijk verdiend hebben...
  maandag 6 februari 2006 @ 07:30:47 #192
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34785216
quote:
Op maandag 6 februari 2006 01:13 schreef Tiesemans het volgende:
Selectief *willen* lezen omwille van een statement (in gelijke de auteur) is ook een (vrije) keuze yep...
neemt niet weg dat (redenerend vanuit jij zienswijze) jij dan ook toch een enge manier hebt van stereo typering richting "gelovigen".
Immers als je het beginstuk leest staat er toch echt :
Sinds George Bush Jr. bezig is Israël's oude thuisland aan de Arabische Palestijnen te verkwanselen, wordt de USA getroffen door een hele series rampen.
Kortom de auteur suggereerd niet dat Amerika voor 2001 niet getroffen werd door natuur rampen, hij meldt slechts dat sinds Bush Jr er een opmerkelijke toename is.
En de auteur gelooft omdat het is omdat Bush Jr er idd nogal *bedenkelijke* wereld c.q geloofs politiek op na houd.
En idd sinds Bush jr is de intensiteit merkbaar en meetbaar toegenomen en hoe..
Of jij dit eng vind dat de auteur die conclusie gelooft tja ik houd je zeker niet tegen nee, je zult je keuze klaarblijkelijk verdiend hebben...
Haal de balk eens uit je eigen oog voordat je iemand veroordeeld.
Ik veroordeel nergens gelovigen, ik vind alleen dat deze man een eng soort geloof heeft.

Laat ik mijn moeder maar eens quoten:
quote:
Ik heb geen probleem met God, alleen wel met zijn grondpersoneel.
  maandag 6 februari 2006 @ 21:45:02 #193
115996 francorex
pi_34809542
Volwassen conversatie graag... Het helpt te bevestigen bij elkaar, waar jullie het wel over eens zijn, pas daarna meningsverschillen aanpakken.

Fijne bijdrage Tiesemans,

Kan je omschrijven in welk kader de e-mail is geschreven, daarmee bedoel ik, is het een persoon die je goed kent, moet je het zien als waarschuwing of eerder een verwachting of was het een voorspelling.

Is de tekst ergens uit overgenomen en/of weet je dat hij zich met zulke zaken bezig houd,

waar haalt hij zijn informatie, enz.
  maandag 6 februari 2006 @ 23:04:28 #194
115996 francorex
pi_34813248
US Area Quakes of Interest in Last 48 Hours

http://www.standeyo.com/N(...)60206.EQ.48.hrs.html
  maandag 6 februari 2006 @ 23:47:05 #195
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34815029
quote:
Op maandag 6 februari 2006 07:30 schreef Knarf het volgende:

Haal de balk eens uit je eigen oog voordat je iemand veroordeeld.
Ik veroordeel nergens gelovigen, ik vind alleen dat deze man een eng soort geloof heeft.

Laat ik mijn moeder maar eens quoten:
[..]
Uhm je neemt me in de maling zeker.
Ik jou veroordelen ?
Neem mij niet kwalijk maar dat maak jij uit mijn (blijkbaar op schillende wijze te interpreteren) reactie op.
En laten we de moeders er buiten houden immers ik heb die van mij er ook niet bij betrokken.
verder is het jou mening dat het "eng" is zoals broeder Franklin en zijn email op je overkomen.
Echter voor mij is het gewoon ter aanname geschikt of niet.
Kortom laten we vooral niet op de man of persoon spelen in deze thread
  maandag 6 februari 2006 @ 23:53:28 #196
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34815272
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef francorex het volgende:
Volwassen conversatie graag... Het helpt te bevestigen bij elkaar, waar jullie het wel over eens zijn, pas daarna meningsverschillen aanpakken.

Fijne bijdrage Tiesemans,

Kan je omschrijven in welk kader de e-mail is geschreven, daarmee bedoel ik, is het een persoon die je goed kent, moet je het zien als waarschuwing of eerder een verwachting of was het een voorspelling.

Is de tekst ergens uit overgenomen en/of weet je dat hij zich met zulke zaken bezig houd,

waar haalt hij zijn informatie, enz.
De email is onderdeel van een nieuwsbrief die (broeder) Franklin ter Horst emailed naar een ieder die geintresseerd is.
Ikzelf ontvang deze sinds 2002. En vond/vind het een toevoeging in de zoektocht naar waarheid.
Uiteraard dat de ene mens het of in vorm eng vind, laat staan in uitting.
Een ander kan er juist verruiming van inzicht door bereikt.
Je moet het dus vooral zien als een waarschuwing c.q verwachtingen email nieuwsbrief.
Hij schrijft en stelt uiteindelijk als zijnde een soort van redacteur/auteur zelf zijn nieuwsbrieven samen aan de hand van allerlei bronnen waarvan hij of zelf op de hoogte blijft of door (vele) vrienden en kennissen die hem bijstaan.
Van wat ik begrijp helpt hij zelfs mee bijeenkomsten te organiseren met betrekking tot de onderwerpen.
Let wel Franklin is vooral ook Israël liefhebbende Christen gelijke ikzelve.
En dit zal niet onopgemerkt blijven voor wie hem kent of het werk dat hij levert leest.
  donderdag 9 februari 2006 @ 05:31:01 #197
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34890299

Tiesemans schrok zich rot toen hij deze recente foto zag van Kofi Annan. (links)
Immers wie goed op (regering)leider let zal zien dat het "beroep" je sloopt in tijden van zorgen/stress.
Echter op een of andere manier bleef Kofi altijd buiten schot, Irak oorlog, Afrikaans conflict of wat dan ook..
En bij het zien van deze recente foto (links) gaan dus mijn nekharen overeind staan.
(gebeurd slechts zelden doch wanneer het gebeurd .. oef..)
De foto rechts maakte al duidelijk dat rond kerst niet bepaald vrolijk meer was.
Echter de foto (links) hierboven toont mij het gezicht van een man die niet eens meer veel moeite doet om zijn intense zorgen over de wereldvrede te verbergen.
Kofi is zelfs kilo's kwijt als ik het goed heb, mede gelet op overige beeldmateriaal wat ik van hem bezit.
Kortom als Kofi niet meer kan lachen moet men toch eens goed nadenken over het klimaat tussen de mensen onderling in de wereld.
  donderdag 9 februari 2006 @ 22:43:08 #198
115996 francorex
pi_34918683
Ok, thanx Tiesemans voor de duiding.

Laat me toe, de politieke kant ter zijde te laten, laat me dieper ingaan op de aardeveranderingen die beschreven worden.

Met name Yellowstone trok mijn aandacht, vind ik best interessant, links en rechts vang je iets op, zo had vernomen over afstervende fauna en flora, maar steeds in artikelen die onderstrepen dat dit normaal is en zeker geen reden tot ongerustheid enz.

Wat broeder daar neerpent is iets anders, hij heeft over een actief Yellowstone, of het zo is of niet weet ik niet, laat ons hopen van niet.

ga de website volgen die is bijgeleverd, als ik interessante info vind over Yellowstone dan post ik het in dit topic.

Het is een zeer boeiende e-mail, geschreven in 2004, vele zaken kloppen en/of zijn uitgekomen.

quote:
Enorme bosbranden, modderstromen, bittere kou en andere abnormale weersomstandigheden teisteren het land.
klopt, overloop dit topic voor de bewijzen.
quote:
Inmiddels wacht het land een nieuwe catastrofe.
Katrina, staat in dit topic.

Broeder en mezelf kennen elkaar niet, hebben elkaar nooit gezien, komen waarschijnlijk uit totaal verschillende leefwerelden, echter verwachtingen hebben we gemeen, verwachtingen van meer te gebeuren..., en beide voelen de behoefte om onze bezorgdheid te delen met anderen, hmm interressant.

De natuur schud ons wakker, letterlijk en figuurlijk.
  Moderator zaterdag 11 februari 2006 @ 14:42:32 #199
8781 crew  Frutsel
pi_34967362
Er is wel iets mis met de Chandlers Wobble...
zie ook dit topic wat geopend is in WFL

The Earth's Wobble Has Paused
pi_34968025
Wat mij boeit heeft niets (wat ik kan aantonen) met de VS te maken, maar in Indonesië hebben ze voor het eerst sinds de laatste zware el-nino (1996?) een natter-dan-normaal regenseizoen. Eindelijk vullen kratermeren zich weer aan, zijn rivieren weer de normale omvang en is op eerder droge gebieden nu weer rijst - natte rijstbouw - geplant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')