Ik ben ook helemaal onder de indrukquote:Op zondag 19 juni 2005 22:09 schreef alsem het volgende:
als de foto het nou deed...
Hiken is dacht ik gewoon over ruig terrein wandelen. Als je van die stokken gaat gebruiken, heet het nordic walking. En dat doe je doorgaans gewoon op de weg.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef Realzm het volgende:
HIken heet dat toch?
geen idee, ik vind t debielenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef Realzm het volgende:
HIken heet dat toch?
Echt gewoon van, ik moet wandelstokjes hebben omdat mn armen te zwaar zijn :/
Het heet nordic walking, je hebt eigenlijk gewoon skistokken in je handen. Die sport is bedacht in Finland door een stel langlaufers die in de zomer trainen met skates aan en van die stokken in hun hand. Toen heeft er iemand bedacht dat je ook gewoon met die stokken kunt gaan wandelen om zo en de beentjes en de amrpjes te trainen. Tsja, je moet er van houden...quote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef Realzm het volgende:
HIken heet dat toch?
Echt gewoon van, ik moet wandelstokjes hebben omdat mn armen te zwaar zijn :/
Dat heb ik idd een paar jaar geleden al gezien. Wandelend met die stokken eik vorige zomer voor het eerst pas een beetje en nu veel.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:13 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Het heet nordic walking, je hebt eigenlijk gewoon skistokken in je handen. Die sport is bedacht in Finland door een stel langlaufers die in de zomer trainen met skates aan en van die stokken in hun hand.
donder toch opquote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Het schijnt trouwens wel gezond te wezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |