quote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
Simpele vraag: waar koop jij ('t liefst) je cosmetica: bij Douglas of Ici Paris XL? En heeft je keuze nog een bepaalde reden?
Naar mijn mening is Douglas beter dan XL omdat ik bij Douglas over het algemeen veel beter wordt geholpen dan bij de concurrent. De bij de Douglas werkende dames vind ik over veel meer info er ervaring beschikken, ik daar grote samples krijg, soms zonder een enige aankoop gedaan te hebben en de dames van XL helpen mij niet echt bijster snel. Verder vind ik de dames van XL niet echt behulpzaam. Ze staan er soms alleen maar met elkaar te kleppen en bellen blazen ...![]()
Nu jullie mening ...![]()
Ik koop mijn parfum liever bij Ici Paris XL, omdat het daar goedkoper is.
Een voorbeeld: ik was vorige week bij de Douglas en wilde I Love Love van Moschino kopen (30ml). Bij de Douglas kostte deze 31 euro. Bij de Ici Paris XL 27,50...Tsja en het is dezelfde parfum, dus dan neem ik luever die goedkopere.![]()
Eerlijk gezegd maakt het mij niet uit op welke manier ik geholpen wordt, ik zoek liever zelf, zonder de mening van de dames die er werken![]()
Waar koop jij jouw cosmetica dan??quote:Op zondag 19 juni 2005 22:12 schreef Fling het volgende:
Ik vind het allebei shitwinkels omdat er altijd arrogante trienen werken die doen alsof het een eer is dat je in hun winkel wat mag kopen.
Ik heb geen last van die "arrogante trienen"...Als ze me vragen of ze me ergens mee kunnen helpen zeg ik gewoon nee. Klaar.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:12 schreef Fling het volgende:
Ik vind het allebei shitwinkels omdat er altijd arrogante trienen werken die doen alsof het een eer is dat je in hun winkel wat mag kopen.
Geef eens een voorbeeld van hypocriet gedrag?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:50 schreef PowerPoes het volgende:
Ik vind 't allebei rampzaken! Het grootste bezwaar is gewoon dat ze niet ervaren zijn. Laatst hoorde ik nog zo'n trien zeggen: neem maar twee tinten foundation donkerder, dat staat gezonder...waar hebben die meisjes dan geleerd? Verder vind ik ze nogal hypocriet & arrogant. Nu kom ik natuurlijk niet in alle filialen van de Douglas en Ici Parix XL. De SelfService shop van Douglas in de Kalvertoren vind ik daarentegen ideaal! Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Le Maquilleur in Haarlem.
Douglas card is tegenwoordig gratis hey.. en je krijgt om de zoveel maanden zo´n magazine van ze met leuke adviezen...eerlijk gezegd heb ik er persoonlijk wel wat aan gehad....quote:Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef xelektra het volgende:
De Douglas heeft een betere service.. ik koop echter bij beiden. Met een douglas card krijg je 10% korting en dus zijn de prijzen ongeveer gelijk aan Ici Paris
Soms als ik in de Ici Paris sta en wordt aangesproken heb ik het idee dat ze echt niet weten wat ze nou verkopen. Weinig kennis van producten in mijn mening.. er staan ook vaak 16 jarige meisjes in, wat wil je dan ook![]()
Ici Paris heeft ook een card, gratis, en dan krijg je ook 5% of 10% korting.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
[..]
Douglas card is tegenwoordig gratis hey.. en je krijgt om de zoveel maanden zo´n magazine van ze met leuke adviezen...eerlijk gezegd heb ik er persoonlijk wel wat aan gehad....
De meiden van iciparis weten inderdaad niet wat ze verkopen....en ik werd geholpen door een best wat oudere vrouw...ik vind dat echt schandalig in zo´n zaak..het zijn dure artikelen en daarvoor kun je toch op zijn minst wel verwachten dat je goed advies kunt krijgen...
Ik zie dat de meeste mensen beide zaken erg duur vinden maar dat is toch logisch het zijn dure topmerken en alle reclame dat wordt gedaan door die topmodellen, waar worden die van betaald...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |