abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28073711
Simpele vraag: waar koop jij ('t liefst) je cosmetica: bij Douglas of Ici Paris XL? En heeft je keuze nog een bepaalde reden?

Naar mijn mening is Douglas beter dan XL omdat ik bij Douglas over het algemeen veel beter wordt geholpen dan bij de concurrent. De bij de Douglas werkende dames vind ik over veel meer info er ervaring beschikken, ik daar grote samples krijg, soms zonder een enige aankoop gedaan te hebben en de dames van XL helpen mij niet echt bijster snel. Verder vind ik de dames van XL niet echt behulpzaam. Ze staan er soms alleen maar met elkaar te kleppen en bellen blazen ...

Nu jullie mening ...
  zondag 19 juni 2005 @ 22:08:36 #2
55267 Channie17
Life's what you make it.
pi_28073954
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:
Simpele vraag: waar koop jij ('t liefst) je cosmetica: bij Douglas of Ici Paris XL? En heeft je keuze nog een bepaalde reden?

Naar mijn mening is Douglas beter dan XL omdat ik bij Douglas over het algemeen veel beter wordt geholpen dan bij de concurrent. De bij de Douglas werkende dames vind ik over veel meer info er ervaring beschikken, ik daar grote samples krijg, soms zonder een enige aankoop gedaan te hebben en de dames van XL helpen mij niet echt bijster snel. Verder vind ik de dames van XL niet echt behulpzaam. Ze staan er soms alleen maar met elkaar te kleppen en bellen blazen ...

Nu jullie mening ...
Ik koop mijn parfum liever bij Ici Paris XL, omdat het daar goedkoper is.
Een voorbeeld: ik was vorige week bij de Douglas en wilde I Love Love van Moschino kopen (30ml). Bij de Douglas kostte deze 31 euro. Bij de Ici Paris XL 27,50...Tsja en het is dezelfde parfum, dus dan neem ik luever die goedkopere.
Eerlijk gezegd maakt het mij niet uit op welke manier ik geholpen wordt, ik zoek liever zelf, zonder de mening van de dames die er werken
Never regret anything, because at one time, it was exactly what you wanted..!
  zondag 19 juni 2005 @ 22:12:38 #3
16976 Fling
Fan o' man
pi_28074090
Ik vind het allebei shitwinkels omdat er altijd arrogante trienen werken die doen alsof het een eer is dat je in hun winkel wat mag kopen.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_28074164
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:12 schreef Fling het volgende:
Ik vind het allebei shitwinkels omdat er altijd arrogante trienen werken die doen alsof het een eer is dat je in hun winkel wat mag kopen.
Waar koop jij jouw cosmetica dan??
  zondag 19 juni 2005 @ 22:16:32 #5
55267 Channie17
Life's what you make it.
pi_28074200
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:12 schreef Fling het volgende:
Ik heb geen last van die "arrogante trienen"...Als ze me vragen of ze me ergens mee kunnen helpen zeg ik gewoon nee. Klaar.
Never regret anything, because at one time, it was exactly what you wanted..!
  zondag 19 juni 2005 @ 22:17:52 #6
16976 Fling
Fan o' man
pi_28074246
Make-up: Etos/DA. Geurtjes: ook bij de DA hier op de hoek. Hebben ze alles. En aardige, leuke meiden die beseffen dat ze verkoopster in een winkel zijn.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_28074828
Make up: Etos/Trekpleister of DA.
Geurtjes: DA.
Simpelweg omdat hier geen Douglas en geen Ici Paris XL in de buurt is.
pi_28074895
Laatst werd ik goed geholpen bij de Ici Paris. Idd zijn de geurtjes daar meestal goedkoper, en ze maken altijd wat moois van de cadeauverpakking. Douglas geloof ik ook wel, maar daar kom ik dus nauwelijks.
  zondag 19 juni 2005 @ 22:50:33 #9
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_28075430
Ik vind 't allebei rampzaken! Het grootste bezwaar is gewoon dat ze niet ervaren zijn. Laatst hoorde ik nog zo'n trien zeggen: neem maar twee tinten foundation donkerder, dat staat gezonder...waar hebben die meisjes dan geleerd? Verder vind ik ze nogal hypocriet & arrogant. Nu kom ik natuurlijk niet in alle filialen van de Douglas en Ici Parix XL. De SelfService shop van Douglas in de Kalvertoren vind ik daarentegen ideaal! Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Le Maquilleur in Haarlem.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  maandag 20 juni 2005 @ 06:01:43 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28079767
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:50 schreef PowerPoes het volgende:
Ik vind 't allebei rampzaken! Het grootste bezwaar is gewoon dat ze niet ervaren zijn. Laatst hoorde ik nog zo'n trien zeggen: neem maar twee tinten foundation donkerder, dat staat gezonder...waar hebben die meisjes dan geleerd? Verder vind ik ze nogal hypocriet & arrogant. Nu kom ik natuurlijk niet in alle filialen van de Douglas en Ici Parix XL. De SelfService shop van Douglas in de Kalvertoren vind ik daarentegen ideaal! Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Le Maquilleur in Haarlem.
Geef eens een voorbeeld van hypocriet gedrag?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28079825
Ik vind het allebei winkels waar je het gevoel krijgt dat je blij moet zijn dat je daar iets mág kopen. Ik word ook nogal kriegel wanneer ze vragen naar hoeveel je te besteden hebt en dan vervolgens met hun ogen rollen en zeggen "tja, dan komen we wel in de categorie van de kwalitatief mindere produkten". Sorry dat ik geen 50 euro voor een mascara over heb zeg, dan ga ik wel weer m'n spulletjes bij de Etos halen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28079840
De dames van Ici Paris gebruiken allemaal dezelfde kleur oogschaduw en lippenstift, en zij moeten mij dan adviseren :s?
  maandag 20 juni 2005 @ 07:37:36 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28079935
in de Douglas werken altijd super lekkere vrouwen
En ze zijn daar altijd aardig

Ik word altijd goed geholpen. Dit komt ook omdat ik voor een paar honderd euro spullen per keer mee neem als ik daar ben.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_28080485
ik heb vorige week een nieuwe geurtje gekocht, dit heb ik gedaan in de binnenstad van Tilburg, voor de mensen die tilburg niet kennen, de ici paris en de douglas zitten daar tegenover elkaar

eerst de ici paris binnen, daar werd ik opzich niet slecht geholpen, maar ik was er toch niet helemaal uiit. Toen ben ik nog ff verder gaan winkelen en op de terugweg ben ik langs de douglas gegaan. Ik kan jullie zeggen, ik heb nog nooit zo;n goede service gehad, ook niet in andere sectoren. De dame die me hielp had volop de tijd voor me, ondanks dat het heel druk was in de winkel (ze hadden veel personeel ingezet, dus andere mensen werden ook goed geholpen). Uiteindelijk met volop samples naar huis gegaan en een 100 ml Burberry Brit for men.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  maandag 20 juni 2005 @ 11:03:51 #15
119606 habanero
577000 Scoville
pi_28083082
Douglas betere service maar Ici P vaak scherpere prijzen
pi_28084024
De Douglas heeft een betere service.. ik koop echter bij beiden. Met een douglas card krijg je 10% korting en dus zijn de prijzen ongeveer gelijk aan Ici Paris

Soms als ik in de Ici Paris sta en wordt aangesproken heb ik het idee dat ze echt niet weten wat ze nou verkopen. Weinig kennis van producten in mijn mening.. er staan ook vaak 16 jarige meisjes in, wat wil je dan ook
pi_28084461
Ik koop bij beide, ik heb ook een douglascard dus de prijzen liggen ongeveer gelijk.

Wat de service betreft, ga ik liever voor de Douglas. Daar staan de prijzen namelijk op de doosjes en kan je zelf makkelijk kijken. Bij de Ici moet je op zo'n muts staan wachten die een keer komt aankakken om even de streepjescode over het scan-apparaat te halen...
Ben bij de Ici ook een keer bruut afgesnauwd omdat "Je niks uit het display mag halen"...

Er zijn ook uitzonderingen... ben zaterdag bij de Ici door een hele aardige mevrouw geholpen en kreeg veel testers mee naar huis. Zelfs een heerlijk flesje bodylotion van Marbert
  maandag 20 juni 2005 @ 12:24:56 #18
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_28085419
Ik ga meestal testen bij de Douglas (omdat dat daar veel makkelijker gaat), maar meestal koop ik bij de Ici Paris. Stukje goedkoper voor mij, want ik heb geen Douglascard. Wel moet ik erbij zeggen dat ik de verkoopsters bij de Douglas echt stukken beter vindt dan bij de Ici Paris. Heb al een aantal keren bij Ici Paris meegemaakt dat de verkoopsters me gewoon voorbijliepen omdat er één of ander rijk mens voor 300 euro aan crèmes kocht of ieder product in de winkel wilde ruiken en testen.Ik was de moeite zeker niet waard met mijn mascara. Maarja, klant is koning toch? Heb daar overigens ook een klachtmail over gestuurd.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 20 juni 2005 @ 12:37:05 #19
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_28085791
Bij de Douglas zijn ze tráááááááág. Verschrikkelijk, wat een hompenwinkel. Bij de Ici Paris koop ik ook niets meer. Echt ondermaatse service bij die winkels.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_28085854
Ik ga meestal bij dezelfde Ici Paris XL (breda,moerwijk)en word er prima geholpen door hele aardige meiden het ligt gewoon aan het filliaal denk ik,want ik ga ook wel eens ergens anders en dat vind ik dan weer niks bv in Rotterdam nou dan moet je echt weten wat je nodig hebt want van service hebben ze daar nooit gehoord! Douglas kom ik ook heel soms maar kan nou niet zeggen dat ik daar beter geholpen ben ofzo.
01-08-2008
  maandag 20 juni 2005 @ 16:16:23 #21
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_28092647
Geen van twee. Zijn allebei schandalig duur!
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
  maandag 20 juni 2005 @ 16:22:03 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_28092803
Ik heb het sowieso al niet zo op zulke zaken, maar als ik pas ergens een echte schijthekel aan heb, dan is het als je producten moet vragen aan iemand. Zeker als je de prijs dan belachelijk vindt en hem weer terug wil zetten, dan zie je er gelijk uit als een gierige zeikerd (daarom doen ze het ook, natuurlijk). Nee ik kijk veel liever zelf en probeer wat testers uit e.d.

Honderd keer liever de Douglas dan de Ici Paris dus.

Tenzij ik al weet wat ik wil hebben, want Ici Paris is vaak wel goedkoper.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:01:37 #23
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_28094102
[quote]Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef miki het volgende:

ik vind douglas beter dan ici paris

[ Bericht 82% gewijzigd door Umm-Qasr op 20-06-2005 17:12:31 ]
Before all else, be armed.
pi_28094364
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:36 schreef xelektra het volgende:
De Douglas heeft een betere service.. ik koop echter bij beiden. Met een douglas card krijg je 10% korting en dus zijn de prijzen ongeveer gelijk aan Ici Paris

Soms als ik in de Ici Paris sta en wordt aangesproken heb ik het idee dat ze echt niet weten wat ze nou verkopen. Weinig kennis van producten in mijn mening.. er staan ook vaak 16 jarige meisjes in, wat wil je dan ook
Douglas card is tegenwoordig gratis hey.. en je krijgt om de zoveel maanden zo´n magazine van ze met leuke adviezen...eerlijk gezegd heb ik er persoonlijk wel wat aan gehad....

De meiden van iciparis weten inderdaad niet wat ze verkopen....en ik werd geholpen door een best wat oudere vrouw...ik vind dat echt schandalig in zo´n zaak..het zijn dure artikelen en daarvoor kun je toch op zijn minst wel verwachten dat je goed advies kunt krijgen...

Ik zie dat de meeste mensen beide zaken erg duur vinden maar dat is toch logisch het zijn dure topmerken en alle reclame dat wordt gedaan door die topmodellen, waar worden die van betaald...
  maandag 20 juni 2005 @ 17:13:43 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28094466
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:10 schreef Mrs.Fougaizee het volgende:

[..]

Douglas card is tegenwoordig gratis hey.. en je krijgt om de zoveel maanden zo´n magazine van ze met leuke adviezen...eerlijk gezegd heb ik er persoonlijk wel wat aan gehad....

De meiden van iciparis weten inderdaad niet wat ze verkopen....en ik werd geholpen door een best wat oudere vrouw...ik vind dat echt schandalig in zo´n zaak..het zijn dure artikelen en daarvoor kun je toch op zijn minst wel verwachten dat je goed advies kunt krijgen...

Ik zie dat de meeste mensen beide zaken erg duur vinden maar dat is toch logisch het zijn dure topmerken en alle reclame dat wordt gedaan door die topmodellen, waar worden die van betaald...
Ici Paris heeft ook een card, gratis, en dan krijg je ook 5% of 10% korting.

Trouwens, als je goed advies wilt en goed spul, dan loop je naar M.A.C.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')