Maar ik kwam ook zonder tanga-slipquote:Op zondag 19 juni 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel waar
Toen je me een romantisch avondje had beloofd inclusief witte tijgers, witte rozen, witte wijn en jou in een tanga-slip...
Maar nee hoor...meneer moest weer per se met rode rozen aan komen![]()
:R :R :R:r
![]()
:r
Arme Bupaquote:Op zondag 19 juni 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik kwam ook zonder tanga-slip!
Neem eens wat van die kortingsbonnen mee, wil je??quote:Op zondag 19 juni 2005 20:47 schreef bar_rel het volgende:
Nog maar een keer bij de mcdonalds en ik ben klaar daar
quote:
Wat mot je?quote:
Niets.quote:
Wasda??quote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niets.
Alleen een beetje van jouw liefde
okéquote:
Tsja...oké, toegegeven: het is een schijntje, vergeleken met wat ik allemaal geefquote:
It's been seven hours and fifteen days.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:45 schreef PeRi het volgende:
You don't need me to tell you now, that nothing can compare.
Het broertje van je beste vriendin?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
Wat een lekker ding.
Dat nummer ken ik trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef PeRi het volgende:
Faluma - Ding ding ding
Heel goedquote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Daniel Powter - Bad Day
Bleeh!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Daniel Powter - Bad Day
Dat nummer is echt zo ontzettend oud. En toch vind ik 'm best leuk. Beter dan K-liber enzo. Ik weet niet. Het zal wel iets vanwege vroegahh zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik trouwens.. Dat zat nog in het eindexamenlaatsteschooldagpauzecabarettoneelstuk van ons.
.
Ding ding ding, wat een lekker ding, tongpiercing, blablabla.
Dat vond ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had het album van Lucie Silvas gedownload en dat is, op haar single na, echt ruk.
Dat is heul geen stomme radio-muziek Airellebel!!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bleeh!
jij luistert alleen maar stomme radiomuziek he?
Dat is meestal met dat soort artiestenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had het album van Lucie Silvas gedownload en dat is, op haar single na, echt ruk.
Het nummer is leuk, maar die clip is echt stom.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
Je moet die clip (JA, TV!!!!) maar eens bekijken![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb ik allang gezien johquote:Op zondag 19 juni 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is heul geen stomme radio-muziek Airellebel!!![]()
Je moet die clip (JA, TV!!!!) maar eens bekijken![]()
![]()
![]()
![]()
WOW! dan heeft die gast vast een enorme bek!!quote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het nummer is leuk, maar die clip is echt stom.
Net als de clip van Gavin de Graw. Hij is vast een bastaardzoon van Mick Jagger en Steven Tyler.
Oe, nummers radenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:Ooooeeeehoooeehoooooeh ooooeeeehoooeehoooooeh ooooeeeehoooeehoooooeh
I was made for loving you beeebieeeee.
Clip is kei-leuk johquote:Op zondag 19 juni 2005 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het nummer is leuk, maar die clip is echt stom.
Net als de clip van Gavin de Graw. Hij is vast een bastaardzoon van Mick Jagger en Steven Tyler.
Die is leuk jaquote:Op zondag 19 juni 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:Ooooeeeehoooeehoooooeh ooooeeeehoooeehoooooeh ooooeeeehoooeehoooooeh
I was made for loving you beeebieeeee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |