quote:misschien moet je dan toch journalistiek laten varen.
Op donderdag 3 juli 2003 07:38 schreef lmerve het volgende:
ik heb zes jaar op de svdj in utrecht gezeten en ben nu al dertien jaar werkloos.
quote:Tjah dan zal 't wel niet alleen aan je opleiding liggen denk ik
Op donderdag 3 juli 2003 07:38 schreef lmerve het volgende:
ik heb zes jaar op de svdj in utrecht gezeten en ben nu al dertien jaar werkloos.
quote:13 Jaar.. ehh wat voor 'n richting journalistiek doe je dan... Of verwacht je ergens tegenaan te lopen?? p.s. ik heb gehoord dat ze nog journalisten nodig hebben bij RTL Boulevard
Op donderdag 3 juli 2003 14:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nee dat zeg ik niet. Als ik al 13 jaar werkeloos journalist ben dan zou ik me toch gaan afvragen wat ik verkeerd heb gedaan. 13 jaar, daar zat een complete periode van economisch goede tijden in. Met de journalistiek ging het toen ook goed. Dus ik weet niet wat jouw redenen zijn dat je niet aan de bak komt. Ik zou na een paar jaar van werkeloos journalist zijn, als iets ondernomen hebben. Avondschool of zo.
quote:*grinnik* Ohw nou jah zeg lees ik eerst hier op 't forum dat beetje ellebogenwerk hier en daar op prijs gesteld wordt, kan de ervaren journaliste er zelf niet tegen
Op donderdag 3 juli 2003 14:34 schreef PetraV het volgende:
met die instelling van jou, blijf jij ook wel 13 jaar werkloos. Dus niet zo niet neerbuigend doen jij
vriendjes??
quote:Je moet ellebogenwerk op de juiste momenten toepassen. En niet om je medesudenten af te zeiken en af te vallen. Maar ik ben vergevingsgezind. We zijn weer vriendjes
Op donderdag 3 juli 2003 14:41 schreef Mazx het volgende:[..]
*grinnik* Ohw nou jah zeg lees ik eerst hier op 't forum dat beetje ellebogenwerk hier en daar op prijs gesteld wordt, kan de ervaren journaliste er zelf niet tegen
. Hmm tjah ik moet maar wat aardiger doen huh
vriendjes??
quote:lees even wat er boven mijn post stond
Op donderdag 3 juli 2003 14:30 schreef Mazx het volgende:[..]
13 Jaar.. ehh wat voor 'n richting journalistiek doe je dan... Of verwacht je ergens tegenaan te lopen?? p.s. ik heb gehoord dat ze nog journalisten nodig hebben bij RTL Boulevard
![]()
quote:Nog steeds na het lezen van dit forum
Op donderdag 3 juli 2003 17:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
dit wil ik over 2 jaar gaan doen
*snik* Niemand vindt hier journalistiek leuk *snik*
Maar ikke wel
[Dit bericht is gewijzigd door lmerve op 10-07-2003 12:28]
Iemand misschien enig idee of er daadwerkelijk verschillen zijn tussen deze 2 steden mbt hetgeen wat wordt aangeboden en de kans om na deze studie aan de bak te komen...., mits dit al niet van het talent in de pen afhangt...?
Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen....
quote:Ligt eraan welke richting je straks wilt gaan doen. Tilburg heeft een zeer reputatie als het om het maken van radio gaat. Het voordeel van Utrecht is dat je dichter bij de randstad (of eigenlijk middenin) zit. Qua schrijvende pers zullen de twee scholen niet veel verschillen.
Op vrijdag 18 juli 2003 02:00 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Zit zelf nog te twijfelen over 'n studie in Tilburg of in Utrecht...., ben in Utrecht al ingeloot, maar heb over Tilburg ook goede verhalen gehoord.Iemand misschien enig idee of er daadwerkelijk verschillen zijn tussen deze 2 steden mbt hetgeen wat wordt aangeboden en de kans om na deze studie aan de bak te komen...., mits dit al niet van het talent in de pen afhangt...?
Hopelijk kan iemand me hier verder mee helpen....
Verder is het nog wel tof maar ik heb wel het idee dat iedereen zoiets iets heeft van: wat gaan we de komende twee jaar nog opsteken (behalve ervaring tijdens stage natuurlijk) wat we niet al wisten.
quote:Daar ben ik nog niet helemaal over uit, vindt zelf zowel de schrijvende als "pratende" pers interessant (om het ff zwart/wit te stellen). Maar als ik het goed begrijp maakt het qua "schrijvende" pers niet echt uit welke school je kiest, maar maken evt. werkgevers (regionale dagbladen etc.) ook dit onderscheid niet....? (dacht dat ik daar namelijk ooit iets over gelezen had....)
Op zondag 20 juli 2003 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ligt eraan welke richting je straks wilt gaan doen. Tilburg heeft een zeer reputatie als het om het maken van radio gaat. Het voordeel van Utrecht is dat je dichter bij de randstad (of eigenlijk middenin) zit. Qua schrijvende pers zullen de twee scholen niet veel verschillen.
Zijn er daarnaast ook nog andere richtingen te volgen in Tilburg, zoals "nieuwe" media (i-net) etc.....?
quote:het zou me niks verbazen
Op zondag 27 juli 2003 15:20 schreef PetraV het volgende:
zwolle rulezzzzzz op alle afstudeerrichtingen
quote:Waar blijkt de neerbuigendheid uit? Ik wil je alleen maar waarschuwen dat er een enorm leger werkloze ex-svdjers bestaat.
Op donderdag 3 juli 2003 14:34 schreef PetraV het volgende:
met die instelling van jou, blijf jij ook wel 13 jaar werkloos. Dus niet zo niet neerbuigend doen jij
[Dit bericht is gewijzigd door Aventura op 31-07-2003 10:22]
Ik wil iig graag nog een vervolgstudie eventueel in deeltijd doen omdat ik zoals ik hierboven al zei niet een specifiek journalistieke opleiding heb gedaan, maar al wel werkzaam ben ik de branche. Iemand nog andere tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |