abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28077939
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:59 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ja zo kwamen wij idd ook aan , maar iedereen moest en zou perse over dat kleine kutbruggetje lopen
Ja handig.. maar je zag dus geen flikker omdat er geen verlichting was.. en alles zou ook gewoon doorgestroomd zijn als er niet van die kut-illegal-verkopers midden op het pad stonden te venten...

Overigens Blabbath.. heb jij Jan Smeets ook gisteren gezien?
pi_28077979
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:12 schreef JoranVW het volgende:

[..]

In een kringetje dansen??
Zo van dat je je armen in elkaar kruist (van degene met wie je "danst") en dan rondjes gaat maken??

Btw ik vond papa roach niet zo goed, het begin al die nieuwe nummers waar ik dus niet van hou en het einde niet gezien
Op het einde speelden ze hun hits. Beetje stom dat ze wéér Feel Good Hit of the Summer speelden van Qotsa... dat grapje is leuk.. en het was vorig jaar op Lowlands leuk
pi_28077981
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Overigens Blabbath.. heb jij Jan Smeets ook gisteren gezien?
Nee
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28077997
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn Slayershirt was voor de mensen waarmee ik heen was reden me aan te spreken. Die vonden het wel handig dat ik niet in het zwart was, en in verband met het weer was ik er ook wel blij mee. Al vond ik het minder heet dan ik verwacht had. Het beetje wind was erg lekker.
Met een niet-zwart shirtje val je inderdaad wel enigszins op ja, al viel de hoeveelheid gothic-figuren me heel erg mee.

Er waren nog een paar dronken gasten die per sé moesten schreeuwen hoe stoer ze m'n milfhunter-shirtje vonden.

En wat Black Sabbath en Ozzy betreft, het is gewoon cool dat die gasten er nog zijn. Je kunt niet verwachten dat ze nog net zo goed klinken als al die jaren geleden, maar het is gewoon een instituut. Daar moet je van genieten hoe het is, en verder niet moeilijk over doen. Er stonden allemaal mensen te roepen dat Ozzy een mongool was, en dat 'ie z'n kop moest houden. Dat soort figuren mag je van mij echt het terrein af trappen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28078018
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Nee
Toen was het nog niet zo druk. Ik denk zelfs dat het nog voor het Alter Bridgeoptreden was, in de linkerhoek liep hij... waarschijnlijk inspiratie op te doen..
pi_28078043
Bij Rammstein waren lui die in de rustige momenten het voetbalkoor "wat zijn die Duitsers stil" aanhieven .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_28078045
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Met een niet-zwart shirtje val je inderdaad wel enigszins op ja, al viel de hoeveelheid gothic-figuren me heel erg mee.

Er waren nog een paar dronken gasten die per sé moesten schreeuwen hoe stoer ze m'n milfhunter-shirtje vonden.

En wat Black Sabbath en Ozzy betreft, het is gewoon cool dat die gasten er nog zijn. Je kunt niet verwachten dat ze nog net zo goed klinken als al die jaren geleden, maar het is gewoon een instituut. Daar moet je van genieten hoe het is, en verder niet moeilijk over doen. Er stonden allemaal mensen te roepen dat Ozzy een mongool was, en dat 'ie z'n kop moest houden. Dat soort figuren mag je van mij echt het terrein af trappen.
Ja inderdaad. Van Ozzy moet je afblijven. Zonder die man waren we misschien nu allemaal fan van Tupac...
pi_28078073
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:19 schreef ToXiCitY het volgende:
Bij Rammstein waren lui die in de rustige momenten het voetbalkoor "wat zijn die Duitsers stil" aanhieven .
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...
pi_28078086
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dit ga ik op een of andere manier terugnemen.. maar ik wee nie hoe...
pi_28078099
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Toen was het nog niet zo druk. Ik denk zelfs dat het nog voor het Alter Bridgeoptreden was, in de linkerhoek liep hij... waarschijnlijk inspiratie op te doen..
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkocht
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28078134
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkocht
Zeker weten. Maar ja.. die bands krijgt ie volgend jaar ook niet.. omdat de meesten dan niet meer op tour zijn. Denk dat ie daarom misschien alweer bezig is om contacten te leggen...
pi_28078138
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Als die oorlog 60 geleden niet zo verkeerd af was gelopen dan was dat nu het geval geweest. Maar ja, die kutamerikanen enzo moesten weer eens eigen rechtertje spelen
pi_28078170
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Zeker weten. Maar ja.. die bands krijgt ie volgend jaar ook niet.. omdat de meesten dan niet meer op tour zijn. Denk dat ie daarom misschien alweer bezig is om contacten te leggen...
Ach, wat ik eerder al zei: mensen als Jan Smeets zijn liefhebbers, dus die komen ook gewoon op dit soort dingen af. En netwerken kan nooit kwaad natuurlijk
  maandag 20 juni 2005 @ 00:24:14 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28078172
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hey jij was toch naar bed?
Begreep dat je je wel vermaakt hebt?

We hebben trouwens toch nog arena-kaartjes voor Depeche Mode weten te bemachtigen
pi_28078209
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als die oorlog 60 geleden niet zo verkeerd af was gelopen dan was dat nu het geval geweest. Maar ja, die kutamerikanen enzo moesten weer eens eigen rechtertje spelen
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat Dynamo mede dankzij de Duitsers een groot succes werd. Nu zeg ik niet dat ik al die dikke kuilengravende vetpenzen terug wil.. maar het had wel wat
pi_28078258
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Hey jij was toch naar bed?
Begreep dat je je wel vermaakt hebt?

We hebben trouwens toch nog arena-kaartjes voor Depeche Mode weten te bemachtigen
D'r staat hier al iemand 2 uur de douche bezet te houden

las 't al in 't DM-topic
pi_28078388
quote:
Op zondag 19 juni 2005 23:52 schreef renz0r het volgende:

Soulfly
Na een half uur Ozzy wilde ik deze band per se zien. Dit komt door twee redenen. Omdat Max Cavalera erin zit (Oud Sepultura zanger, wat een meesterlijke band was) en omdat ze een jaar geleden op Dynamo een geweldige show gaven.
Ze gaven wederom om een zeer goede strakke show. Tussendoor kwamen oude Sepultura nummers wat iedereen plezierde. Van Roots bloody roots tot Terrorory. Helaas speelde ze niet Chaos AD. Ondanks dat ze één van de beste optredens van de dag gaven vond ik het jammer dat ze dat nummer niet speelde.
Zou ook een beetje raar zijn als ze een heel Sepultura-album zouden gaan spelen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_28078403
Toen Chris Cornell het laatste nummer opdroeg aan de jongeren, riep zo'n gast naast me 'Hey homo, en wij dan?'.

Sloeg ook nergens op, maar daar kon ik wel om lachen. Het kwam zo lekker spontaan.
  maandag 20 juni 2005 @ 00:38:57 #119
120675 Ronno
Core enzo
pi_28078522
Mijn foto´s:

http://photobucket.com/albums/b183/RonnoFields/

eerste keer dat ik foto´s heb geprobeerd te maken, dus een aantal zijn bewogen of slecht belicht (ik wist niet hoe ik de flitser uit kon zetten), of volop armen voor de camera... maar ik heb mn best gedaan

over de bands: Papa Roach was kut, Mastodon bleek erg goed te zijn, Dillinger Escape Plan was het gaafste optreden van de dag (maar een half uur geweest, daarna Slayer), Slayer was gaaf, Chimaira voor de 4e keer goed, Machine Head héél gaaf (Descend the Shades of Night was schitterend), Ozzy was Ozzy, Rammstein was hetzelfde als vorig jaar in Ahoy, maar ook leuk

megavette dag (+nacht, doorgebracht in Nijmegen)
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_28078579
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:32 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Zou ook een beetje raar zijn als ze een heel Sepultura-album zouden gaan spelen.
Als Renz0r nu Machine Head had gezien had hij 'Territory' voorbij horen komen...
pi_28078626
Ik was trouwens een paar gasten tegenggekomen die ik helemaal niet kende, beetje lopen ouwehoeren, jointje roken etc. en die hadden ook besloten de hele nacht in Nijmegen te blijven. We wilden een cafétje in, maar rond het CS liepen wat studenten te flyeren voor een FoR-afterparty op hun vereniging. Toen hebben we daar op een paar stoelen zitten slapen met wat drankjes tot we eruit werden gegooid, en toen op het gras voor de deur verder geslapen.

Het hele gebeuren was trouwens gewoon een donker hol, en men had rockmuziek aangezet. Goed te pruimen op zo'n moment, dat wel. Zijn er hier nog mensen die daar ook waren, bij de 'afterparty?'
pi_28078659
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Het hele gebeuren was trouwens gewoon een donker hol, en men had rockmuziek aangezet. Goed te pruimen op zo'n moment, dat wel. Zijn er hier nog mensen die daar ook waren, bij de 'afterparty?'
Met Alien en goedkoop bier?
pi_28078699
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Met Alien en goedkoop bier?
Wat bedoel je?
  maandag 20 juni 2005 @ 00:49:32 #124
120675 Ronno
Core enzo
pi_28078710
Rockkelder Genesis, ofzoiets??
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
pi_28078713
quote:
Op maandag 20 juni 2005 00:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Nevermind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')