Ja handig..quote:Op zondag 19 juni 2005 23:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja zo kwamen wij idd ook aan , maar iedereen moest en zou perse over dat kleine kutbruggetje lopen
![]()
Op het einde speelden ze hun hits. Beetje stom dat ze wéér Feel Good Hit of the Summer speelden van Qotsa... dat grapje is leuk.. en het was vorig jaar op Lowlands leukquote:Op maandag 20 juni 2005 00:12 schreef JoranVW het volgende:
[..]
In een kringetje dansen??
Zo van dat je je armen in elkaar kruist (van degene met wie je "danst") en dan rondjes gaat maken??
Btw ik vond papa roach niet zo goed, het begin al die nieuwe nummers waar ik dus niet van hou en het einde niet gezien
Neequote:Op maandag 20 juni 2005 00:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens Blabbath.. heb jij Jan Smeets ook gisteren gezien?![]()
Met een niet-zwart shirtje val je inderdaad wel enigszins op ja, al viel de hoeveelheid gothic-figuren me heel erg mee.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn Slayershirt was voor de mensen waarmee ik heen was reden me aan te spreken. Die vonden het wel handig dat ik niet in het zwart was, en in verband met het weer was ik er ook wel blij mee. Al vond ik het minder heet dan ik verwacht had. Het beetje wind was erg lekker.
Toen was het nog niet zo druk. Ik denk zelfs dat het nog voor het Alter Bridgeoptreden was, in de linkerhoek liep hij... waarschijnlijk inspiratie op te doen..quote:
Ja inderdaad. Van Ozzy moet je afblijven. Zonder die man waren we misschien nu allemaal fan van Tupac...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met een niet-zwart shirtje val je inderdaad wel enigszins op ja, al viel de hoeveelheid gothic-figuren me heel erg mee.
Er waren nog een paar dronken gasten die per sé moesten schreeuwen hoe stoer ze m'n milfhunter-shirtje vonden.![]()
En wat Black Sabbath en Ozzy betreft, het is gewoon cool dat die gasten er nog zijn. Je kunt niet verwachten dat ze nog net zo goed klinken als al die jaren geleden, maar het is gewoon een instituut. Daar moet je van genieten hoe het is, en verder niet moeilijk over doen. Er stonden allemaal mensen te roepen dat Ozzy een mongool was, en dat 'ie z'n kop moest houden. Dat soort figuren mag je van mij echt het terrein af trappen.![]()
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:19 schreef ToXiCitY het volgende:
Bij Rammstein waren lui die in de rustige momenten het voetbalkoor "wat zijn die Duitsers stil" aanhieven.
Dit ga ik op een of andere manier terugnemen.. maar ik wee nie hoe...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...![]()
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkochtquote:Op maandag 20 juni 2005 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo druk. Ik denk zelfs dat het nog voor het Alter Bridgeoptreden was, in de linkerhoek liep hij... waarschijnlijk inspiratie op te doen..![]()
Zeker weten. Maar ja.. die bands krijgt ie volgend jaar ook niet.. omdat de meesten dan niet meer op tour zijn. Denk dat ie daarom misschien alweer bezig is om contacten te leggen...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkocht
Als die oorlog 60 geleden niet zo verkeerd af was gelopen dan was dat nu het geval geweest. Maar ja, die kutamerikanen enzo moesten weer eens eigen rechtertje spelenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever een festival met alleen maar Duitsers...![]()
Ach, wat ik eerder al zei: mensen als Jan Smeets zijn liefhebbers, dus die komen ook gewoon op dit soort dingen af. En netwerken kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 00:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar ja.. die bands krijgt ie volgend jaar ook niet.. omdat de meesten dan niet meer op tour zijn. Denk dat ie daarom misschien alweer bezig is om contacten te leggen...
Hey jij was toch naar bed?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kwam pas tijdens Alter Bridge aanwaggelen, dus dat heb ik gemist. Maar kan me voorstellen dat ie even kwam kwijlen bij wat hij niet had: Alter Bridge, Papa Roach, Velvet Revolver, Rammstein, Audioslave, Flogging Molly, ...... dan had ie wel uitverkocht
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat Dynamo mede dankzij de Duitsers een groot succes werd. Nu zeg ik niet dat ik al die dikke kuilengravende vetpenzen terug wil.. maar het had wel watquote:Op maandag 20 juni 2005 00:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als die oorlog 60 geleden niet zo verkeerd af was gelopen dan was dat nu het geval geweest. Maar ja, die kutamerikanen enzo moesten weer eens eigen rechtertje spelen
D'r staat hier al iemand 2 uur de douche bezet te houdenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey jij was toch naar bed?
Begreep dat je je wel vermaakt hebt?
We hebben trouwens toch nog arena-kaartjes voor Depeche Mode weten te bemachtigen
Zou ook een beetje raar zijn als ze een heel Sepultura-album zouden gaan spelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:52 schreef renz0r het volgende:
Soulfly
Na een half uur Ozzy wilde ik deze band per se zien. Dit komt door twee redenen. Omdat Max Cavalera erin zit (Oud Sepultura zanger, wat een meesterlijke band was) en omdat ze een jaar geleden op Dynamo een geweldige show gaven.
Ze gaven wederom om een zeer goede strakke show. Tussendoor kwamen oude Sepultura nummers wat iedereen plezierde. Van Roots bloody roots tot Terrorory. Helaas speelde ze niet Chaos AD. Ondanks dat ze één van de beste optredens van de dag gaven vond ik het jammer dat ze dat nummer niet speelde.
Als Renz0r nu Machine Head had gezien had hij 'Territory' voorbij horen komen...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Zou ook een beetje raar zijn als ze een heel Sepultura-album zouden gaan spelen.
Met Alien en goedkoop bier?quote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Het hele gebeuren was trouwens gewoon een donker hol, en men had rockmuziek aangezet. Goed te pruimen op zo'n moment, dat wel. Zijn er hier nog mensen die daar ook waren, bij de 'afterparty?'
Wat bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |