ja, ik ben diegene op foto10 jaquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey op foto 10 ben jij dat zelf?
volgens mij heb ik nog n poosje naast je gestaan, ik heb er trouwens maar 1 gezien van fok maar voorderest ken ik ook niet heel veel mensen hier van gezicht
En dat was ikkequote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog n poosje naast je gestaan, ik heb er trouwens maar 1 gezien van fok maar voorderest ken ik ook niet heel veel mensen hier van gezicht
er zijn mensen met 'n andere smaak, live with itquote:Op zondag 19 juni 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind ben je vrij kansloos
Wat een smaak heb je danquote:Op zondag 19 juni 2005 21:20 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
er zijn mensen met 'n andere smaak, live with it
Zet eens foto's van jezelf in je fotoboek dan.....quote:
Ja zou ik me leren large pakje aan doenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zet eens foto's van jezelf in je fotoboek dan.....
Eentje die wat recenter is.....quote:Op zondag 19 juni 2005 21:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja zou ik me leren large pakje aan doen
er staat een foto van mij in mijn fotoboek
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dingen die ik toevallig heb opgevangen (leuk als je 2 meter bent), ik doe echt niet mee met dat als debielen op elkaar duiken. Maar goed ik heb hier dus die doos staan met playlisten , (en meer) ........ik snap ook niet echt dat mensen daar zo op kicken.....zei hij terwijl hij met z'n collectie loopt te patsen![]()
Ik had trouwens weldegelijk een LFC shirt aan - wat leuke reacties gaf van mensen die op me af kwamen alsof ze me al jaren kenden om me te feliciterenquote:
had een ar ie em shirt aan getrokken... misschien dat mensen dat is opgevallen... heb in elk geval niemand met een Prince-shirt gezienquote:Op zondag 19 juni 2005 20:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ik wel! Minneapolis 1997 T-shirts. Groepje van 3 man bij de Tentquote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
had een ar ie em shirt aan getrokken... misschien dat mensen dat is opgevallen... heb in elk geval niemand met een Prince-shirt gezien![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
had een ar ie em shirt aan getrokken... misschien dat mensen dat is opgevallen... heb in elk geval niemand met een Prince-shirt gezien![]()
Uhm, betrapt. Naja, niet echt. Ik heb er eigenlijk maar 2. Eentje van Metallica die ik in m'n handen gedrukt kreeg van een roadie, de gozer naast me vroeg er om en de roadie had er 2. En eentje van Savatage ik die zelf stiekem gejat heb backstagequote:Op zondag 19 juni 2005 21:44 schreef Doc het volgende:
[..]Ik heb nog nooit gezien dat men playlisten de zaal in slingerde
- meestal moet je daar zelf het podium voor op of vragen aan een roadie of zo (of je kent natuurlijk de bandleden
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |