abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28068200
Angel_of_Dth, waar woon je dan precies, omdat je zo laat pas thuis was?
† The 3 Kings †
pi_28068679
Paar foto's die ik gemaakt heb en die een beetje gelukt zijn

zondag 19 juni 2005 @ 19:34:15 #28
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_28068681
Juist, Schagen dus.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_28068705
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Juist, Schagen dus.
Ik woon in Anna Paulowna en ben gewoon met de auto in 2 uurtjes teruggereden .
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zondag 19 juni 2005 @ 19:38:33 #30
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28068785
quote:
Thanx to All of You!

19-6-2005
Een schouderklopje voor iedereen die gisteren in het Goffertpark te Nijmegen was, op Fields of Rock!

Bijna 50.000 mensen hebben gisteren voor een topdag gezorgd op Fields of Rock; het was een dag om nooit te vergeten. Bedankt allemaal!
pi_28068885
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:35 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

Ik woon in Anna Paulowna en ben gewoon met de auto in 2 uurtjes teruggereden .
Heb je 150 km per uur gereden dan? Wij waren met de auto en nadat we eindelijk op weg waren (duurde 45 minuten om alleen al van het parkeerterrein af te komen, p5) hebben we er een kleine 2 uur over gedaan... van Nijmegen naar Landgraaf... dat wel.. dan rijdt je met name tussen Venlo en Roermond op wegen waar je maar 80 mag rijden (in 2005!!!!)...
pi_28069411
Mijn Fields of Rock:
Dag eerst goed begonnen door nog ff snel Depeche Mode kaartjes te scoren . Toen opgepikt door m'n chauffeur. Relax door getjoekt naar Nijmegen, toen een enorme file bij de afrit Nijmegen. Maar gelukkig was mijn chauffeur zo slim om te bedenken dat je Nijmegen ook via 't noorden kan binnenrijden, waar geen file te bekennen was. Autootje op 5 minuten afstand in een woonwijkje gepleurt... en toen:

Team Sleep
Ik ben een enorme Deftones-fan maar dit deed z'n naam eer aan: . Twee nummers en ik was 't al weer zat. Dus maar ff biertje gehaald en languit in 't gras een beetje Papa Roach geluistert.

Motorhead
Motorhead=Motorhead, je kent 't recept en 't blijft smullen

Slayer
Zie Motorhead

Velvet Revolver
Vond ik echt kut, dus maar ff gegeten. It's so Easy en Mr. Brownstone waren dan weer wel ok.

Audioslave
Na VR snel 't voorvak ingedoken voor Black Sabbath. Dacht eigenlijk dat ik dan niet veel van Audioslave zou meekrijgen omdat 't wel vol zou zijn voor Mainstage B. Maar 't was zo rustig dat ik nog een mooi plekkie kon vinden. Ik had niet veel verwacht van te voren. Maar ze waren: . De Rage-nummers waren super met Cornell erbij en de accoustische Black Hole Sun was helemaal ubergeweldig...

Black Sabbath
Stond dus lekker vooraan en 't was helemaal cool! Ik snap 't gezeik over Ozzy ook niet zo, dat hoort er gewoon bij. Punt. . Vier oude opa'tjes die zo ongelooflijk rocken nog steeds (wat is Bill Ward oud geworden trouwens).

Rammstein
Lekker beuken, gave show. Ook cool

Al met al geweldige dag. Alleen jammer dat we in 't donker verdwaalden bij het auto terug zoeken en toen we die eindelijk hadden we ook nog op de terugweg een enorme file hadden bij Rotterdam. Naja, dat is dan ook 't enige waar ik over kan zeuren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 19 juni 2005 @ 20:04:18 #33
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28069508
Sylvana: die 3de is mastodon(?)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 19 juni 2005 @ 20:05:46 #34
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28069569
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heb je 150 km per uur gereden dan? Wij waren met de auto en nadat we eindelijk op weg waren (duurde 45 minuten om alleen al van het parkeerterrein af te komen, p5) hebben we er een kleine 2 uur over gedaan... van Nijmegen naar Landgraaf... dat wel.. dan rijdt je met name tussen Venlo en Roermond op wegen waar je maar 80 mag rijden (in 2005!!!!)...
Hahaha had je naar P11 moeten gaan 10min lopen maar je kon erin een keer vanaf
  zondag 19 juni 2005 @ 20:07:12 #35
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28069627
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:34 schreef Sylvana het volgende:
Paar foto's die ik gemaakt heb en die een beetje gelukt zijn

Lotso plaatjes.]
Je hebt niet echt veel vooraan gestaan he
pi_28069737
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef DirtyCutFreak het volgende:

[..]

Hahaha had je naar P11 moeten gaan 10min lopen maar je kon erin een keer vanaf
Vanuit het zuiden aangekomen was p5 de eerste die je op kon.. als je niet weet dat er betere plaatsen zijn kies je die natuurlijk Wij gingen ook pas voor het eerst met de auto naar het Goffertpark.
pi_28069818
Wij hebben de auto gewoon buiten de officiele plekken gedumpt, plaats zat en maar 5 minuutjes lopen, tenzij je verdwaald, dan ben je 3 kwartier aan het zoeken. Bovendien heb je dan ook niet het gezeik dat je uren moeten wachten voor je de parkeerplek en Nijmegen uit bent.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_28069868
iemand die ik ken heeft de plectrums van slayer en motorhead gevangen
  zondag 19 juni 2005 @ 20:13:23 #39
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28069879
Ik was gewoon op de fiets!
pi_28069926
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:13 schreef tonks het volgende:
iemand die ik ken heeft de plectrums van slayer en motorhead gevangen
Ik heb een hele fles water gevangen van Ozzy. Maar omdat ik zo sociaal ben heb ik die rondlaten gaan om alle oververhitte en dorstige mensen een plezier te doen. Maar de dop heb ik gelukkig nog
  zondag 19 juni 2005 @ 20:17:23 #41
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_28070013
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik heb een hele fles water gevangen van Ozzy. Maar omdat ik zo sociaal ben heb ik die rondlaten gaan om alle oververhitte en dorstige mensen een plezier te doen. Maar de dop heb ik gelukkig nog
pi_28070050
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:04 schreef wdn het volgende:
Sylvana: die 3de is mastodon(?)
nee, de eerste 3 foto's zijn allemaal metal church
pi_28070070
wat moeten mensen met dat soort snuiterijen? Een drumstok heeft nog wel wat... maar als je dan ziet hoe fans als hongerige hyena's erop afgaan, niets en niemand sparend, denk ik.. dat het toch wel bijzonder is omdat je vrienden te vertellen...

Dan zou ik liever mijn vrienden vertellen dat ik een dop van Ozzy Osbourne heb
pi_28070107
The Dillinger Escape Plan, wat is dit van soort muziek.
pi_28070318
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat moeten mensen met dat soort snuiterijen? Een drumstok heeft nog wel wat... maar als je dan ziet hoe fans als hongerige hyena's erop afgaan, niets en niemand sparend, denk ik.. dat het toch wel bijzonder is omdat je vrienden te vertellen...

Dan zou ik liever mijn vrienden vertellen dat ik een dop van Ozzy Osbourne heb
Ik heb er ook niets mee, ik heb hier een hele doos vol met troep die ik in de loop der jaren toevallig bij elkaar heb gesprokkeld tijdens concerten. Dingen die ik toevallig heb opgevangen (leuk als je 2 meter bent), ik doe echt niet mee met dat als debielen op elkaar duiken. Maar goed ik heb hier dus die doos staan met playlisten, plectrums, drumstokjes, waterflesjes, een hoofddoek en nu dus een dop van kleine bandjes tot Metallica, System of a Down en de Stones zelfs. Maar dat ligt allemaal te verstoffen. De enige keer dat ik er naar omkijk is als ik weer eens ga opruimen......ik snap ook niet echt dat mensen daar zo op kicken.....zei hij terwijl hij met z'n collectie loopt te patsen
  zondag 19 juni 2005 @ 20:34:10 #46
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_28070569
quote:
Chimaira
Tweede keer dat ik ze zie en ze zijn weer GEWELDIG!!! Echt een supergoeie show!!! Heb me echt uitgeleeft, het klonk gewoon perfect. Ik had alleen wel gehoopt dat ik nog een keer mijn favoriete nummer "Split" live zou kunnen zien, maar helaas. Ook de nummers van het aankomende album klonken zeer goed.( http://www.roadrunnerreco(...)a-NothingRemains.mp3 ) Het nieuwe Nothing Remains is echt een geweldig nummer, kreeg rillingen ervan toen de zanger een afschiet beweging maakte met zijn hand bij zijn hoofd en tegelijk zo doordringend "NOOOTTTHHIIIINNGGG REEEMAAAAIIINNNSSS" schreeuwt.
IceHeat, het klopt perfect wat je zegt over Chimaira met wat ik ervan vond: BRILLIANT!
Ook dat ze gewoon ff een ander nieuw nummer speelde, tévet! En dit pit was ook best netjes trouwens.
Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
  zondag 19 juni 2005 @ 20:44:41 #47
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_28070875
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, de eerste 3 foto's zijn allemaal metal church
Thanks Ik heb ze wel gezien maar het was nog zo vroeg dat me dat ontschoten was
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 19 juni 2005 @ 20:48:22 #48
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_28071004
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:20 schreef tonks het volgende:
The Dillinger Escape Plan, wat is dit van soort muziek.
Math Metalcore
pi_28071476
die outfit op foto 10

Nu ik het hier zo lees baal ik trouwens helemaal hard dat ik te ziek was om te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')