zover was ik ook alquote:Op zondag 19 juni 2005 15:46 schreef DeTolk het volgende:
Motor is leuker, Auto is handiger
Yep, zo dacht ik ook toen.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef Macchia_Nera het volgende:
auto is praktischer, later gewoon lekker motorrijbewijs halen
M'n pa begon ook van Als-je-een-motor-neemt-steek-ik-je-banden-lekquote:Op zondag 19 juni 2005 16:01 schreef BaraCuda het volgende:
Ligt beetje aan jezelf, als je een persoon bent die zijn wilde haren de 1e jaren nog moet kwijt raken stap dan aub niet op een motor, dat geeft zo'n zooitje.
Als je van je zelf weet dat je normaal kan doen met zo'n ding maakt het natuurlijk geen barst uit.
En daarom mag ik van mezelf voor m'n 30e geen motor.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:01 schreef BaraCuda het volgende:
Ligt beetje aan jezelf, als je een persoon bent die zijn wilde haren de 1e jaren nog moet kwijt raken stap dan aub niet op een motor, dat geeft zo'n zooitje.
Als je van je zelf weet dat je normaal kan doen met zo'n ding maakt het natuurlijk geen barst uit.
en om al die voordelen die jij nou noemt wil ik zoooo graag een motorquote:Op zondag 19 juni 2005 16:50 schreef Degro het volgende:
Motor of auto? Rationeel gezien kun je beter een auto kopen. en het liefst eentje met airco. Op de lange afstand is ie net zo snel zo niet sneller dan een motor, is veiliger, droger, warmer of koeler. Niet zo inspannend, je raakt er minder vermoeid door. Je hebt geen pak en helm nodig. je hebt voldoende bagage ruimte Etc, etc.
En toch op de motor trek je sneller op dan de gemiddelde auto zelfs als ie 25 kw is. Bochten zijn leuker, je kunt tussen de file's door je kunt midden in Amsterdam parkeren zonder dat het je ook maar een cent kost. Als je een mooie meid een lift geeft houdt die je altijd stevig vast. Op smalle weggetjes heb je ALTIJD genoeg ruimte om tegenligger en slome gasten voor je te passeren.
En het is gewoon heeeeeeel erg leuk. Motorrijders groeten elkaar. En je onderscheid je ook nog es van de massa.
Wat hij zij zegtquote:Op zondag 19 juni 2005 16:18 schreef loveli het volgende:
Eerst verkeersinzicht krijgen door auto te rijden is veiliger. Je eerste botsing krijg je liever met de auto dan op de motor. Ik denk niet dat ik er zonder kleerscheuren vanaf was gekomen als ik eerst was gaan motorrijden.
Een motor is beter / leuker / mooier / gaver, beginnen met de auto is veiliger (en droger / warmer als het geen zomer meer is).
dat is ook weer zo, maar net wat je zegt, wat als je in de periode zit met sneeuw / hagel / ijzel en andere gladde toestanden...quote:Op zondag 19 juni 2005 17:04 schreef Degro het volgende:
Ach luxe ik weet het niet. Ik rij eigenlijk alleen maar motor. Alleen in de winter als ijzel en sneeuw een serieuze bedreiging vormen kun je mij in de auto vinden. Komt nog bij ik heb een paar jaar in Utrecht gewoont en in Amsterdam gewerkt. Op die 30+ km kan het al een kwartier aan reistijd schelen als je op de motor ipv met de auto gaat.
En nog een voordeel als de vrachtwagen chauffeurs weer eens de autosnelwegen afsluiten kun jij er op de motor ertussen door en laten de chauffeurs je gewoon lekker gaan. En dan heb je een lekker leeg stukkie autosnelweg voor je. En dat is ook heeeel erg leuk.
Of je koopt een net wat mindere motor en een net wat mindere autoquote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, maar net wat je zegt, wat als je in de periode zit met sneeuw / hagel / ijzel en andere gladde toestanden...
Die omstandgheden zijn met de auto niet anders.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat is ook weer zo, maar net wat je zegt, wat als je in de periode zit met sneeuw / hagel / ijzel en andere gladde toestanden...
ik denk dat je met een motor een verhoogde kans op ongelukken hebt als met de auto nietwaar?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die omstandgheden zijn met de auto niet anders.
Je kunt alleen met een auto niet vallen
Ja, dat is waar; mijn beroepsongevallenverzekering (scrabblequote:Op zondag 19 juni 2005 20:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik denk dat je met een motor een verhoogde kans op ongelukken hebt als met de auto nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |