Geen idee hoe ze van hun achternaam heten. Suzanne woon t in de vruchtenbuurd en amber en jamie zijn een tweeling. En ze gaan met z'n drieën veel met elkaar om.quote:
Onderdeel zijn van het 'Massale Plezier' drijft veel mensen naar het strand, en andere massa-uitstapjes. Als op het nieuws vermeld wordt hoeveel mensen er wel niet op het strand gelegen hebben, willen ze niet het gevoel hebben er niet bij te horen. Daarnaast voelen veel mensen zich aangetrokken tot de dynamiek van zo'n druk strand; De levendigheid.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
Het is weer mooi weer en vrijwel heel Nederland probeert naar het strand te gaan.
[..]
Wat is er mis met Nederlanders? Welke mongool gaat er nou nu naar het strand. Een plek waar je blij mag zijn als je 1m2 strand kunt vinden. Het sbs6 campingvolk valt niet op een hand te tellen. Niet echt een leuke bestemming met dit weer als je het mij vraagt![]()
kan ik me voor stellen. Ik zit ook veeel liever ergens op een druk terrasje dan op een dood stil terras in een dood stille omgeving. Ik wil mensen om me heen hebben. Daarom ben ik blij dat ik in scheveningen woonquote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Bombie het volgende:
Daarnaast voelen veel mensen zich aangetrokken tot de dynamiek van zo'n druk strand; De levendigheid.
Waarom, zoals ook_gek ook al zegt: mensen om je heen is lekker.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Je bent gewoon dom als je nu naar het strand gaat
Conclusie: Lemmingen gedragquote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Bombie het volgende:
Onderdeel zijn van het 'Massale Plezier' drijft veel mensen naar het strand, en andere massa-uitstapjes. Als op het nieuws vermeld wordt hoeveel mensen er wel niet op het strand gelegen hebben, willen ze niet het gevoel hebben er niet bij te horen. Daarnaast voelen veel mensen zich aangetrokken tot de dynamiek van zo'n druk strand; De levendigheid.
ik ben zo verbrandquote:Op zondag 19 juni 2005 13:55 schreef PirE het volgende:
Ik blij dat ik op 10km fietsafstand van het strand woon. Straks lekker zwaaien naar al die paupers zonder airco die stilstaan op de toegangsweg
![]()
. Ik ga vanavond wel zwemmen, dan is het veel relaxter op het strand
.
Welke eikel gaat er nou op het warmste moment van de dag naar buiten om huidkanker op te lopen? Echt iets typisch nederlands. En morgen allemaal klagen ik ben zo verbrand
ja de files zijn ook zo leuk hequote:Op zondag 19 juni 2005 19:55 schreef gigant het volgende:
[..]
Waarom, zoals ook_gek ook al zegt: mensen om je heen is lekker.
M'n benen wat doe je ze staan helemaal in brand, ik was trouwens niet naar de zee gegaan maar naar een plasjequote:
Hak je benen erafquote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
M'n benen wat doe je ze staan helemaal in brand, ik was trouwens niet naar de zee gegaan maar naar een plasje![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hak je benen eraf
Dat je tegenwoordig zelfs al bij een plasje verbrand is schandalig![]()
wat danquote:Op maandag 20 juni 2005 00:44 schreef Salvad0R het volgende:
ziet er wel chill uit
jammer van die legionella enalles
Is dat niet die betonnen kutbuurt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |