Keur ik goedquote:Op maandag 20 juni 2005 12:09 schreef lubje25 het volgende:
Rootsfestival?
Als je iets sneller geweest was, was het punt voor jou geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Roots open air ?
Haha, ik zag hetquote:Op maandag 20 juni 2005 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je iets sneller geweest was, was het punt voor jou geweest
Hij was in de tivoli? Met Dolf Jansen toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef Neleos het volgende:
Loudon Wainwright III
Neleos + 1quote:Op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef Neleos het volgende:
Loudon Wainwright III
Was echt super! Heerlijk weer, geweldige sfeer. Ik heb genoten, niet eens zo zeer van de muziek maar van de verscheidenheid aan mensen.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:15 schreef lubje25 het volgende:
En was het wat?
was toch met Dolf Jansen erbij?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was echt super! Heerlijk weer, geweldige sfeer. Ik heb genoten, niet eens zo zeer van de muziek maar van de verscheidenheid aan mensen.
Ik kan me ook nog herinneren dat je het er toen over had, dat je daar naar toe was geweest.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Neleos + 1
[afbeelding]
Dat ging in ieder geval iets sneller dan de O-Jays.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hij was in de tivoli? Met Dolf Jansen toch?
Nee, niet met Dolf, winnaar van een of ander cabaretfestival. Werd niet zo goed ontvangen. Hij was niet echt leuk. Jong mannetje terwijl het publiek op leeftijd was.
Loudon daarentegen was echt geweldig. Wat een artiest, gitaar, microfoon en een glas jenever, zijn favoriete drankje!!
Verder geen poespas.
![]()
Wat zijn jullie snel jongens![]()
Good, de nieuwe CD van hem schijnt ook helemaal geweldig te zijn. Overal de hemel in geprezen.quote:
Nee, maar de band is wel een beetje een familie gebeuren.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
De Broeders?
Good of bedoelde je daar de naam van de cd niet mee?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Good, de nieuwe CD van hem schijnt ook helemaal geweldig te zijn. Overal de hemel in geprezen.
Net zoals de Want one en Want two van zijn zoon Rufus, die heb ik gekocht en het zijn geweldige platen
Good bedoelde is als goed, weet ook niet waarom ik dat doe, gaat soms per ongelukquote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Good of bedoelde je daar de naam van de cd niet mee?
zijn nieuwe album heet "here come the choppers" en is inderdaad zeer goed.![]()
Je zit iig al in de goede provincie te denken.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Alhoewel de mensen op de foto er wat ouder uitzien heeft het wel wat weg van de amsterdam klezmer band
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Good bedoelde is als goed, weet ook niet waarom ik dat doe, gaat soms per ongeluk![]()
ow een nederlandse band dus....quote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit iig al in de goede provincie te denken.
Ze staan volgens mij in de tuin van de Plantage Studio's in Amsterdamquote:Op maandag 20 juni 2005 12:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je zit iig al in de goede provincie te denken.
Desmet studio's dus?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staan volgens mij in de tuin van de Plantage Studio's in Amsterdam
Geen idee, zou zomaar kunnenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staan volgens mij in de tuin van de Plantage Studio's in Amsterdam
Neequote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef Prep2Fight het volgende:
Of The Handsome Harry Company?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |