Fuck er bestaat er al één. En ik had nog wel gezochtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Check gewoon dit topic Internetradio ^O^ voor nog meer inspiratie![]()
Persoonlijke favoriet blijft natuurlijk het Cybernetic Broadcasting System www.cbs.nu met electro, italo etc.
Link?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
accuradio.. verschillende genres
Dat is toch die Friese zender? Die heb ik meestal opstaan als ik in 't noorden ben. Prima zender inderdaad, geen idee dat ze webradio radden!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef beelz het volgende:
FreezFM : www.freez.fm Rockmuziek en weinig reclame. Geen gelul tussendoor. Puikheid.
Stem op mij!
http://www.accuradio.comquote:
Komt dus omdat het in feite op shuffle staat en je nummers kunt skippen. Maar de ervaring leert wel dat je na een uur weer rond bent.quote:Rolling Stone names AccuRadio
one of America's "best and most
adventurous" broadcasters
In a recent issue of Rolling Stone magazine (with Orlando Bloom on the cover), the magazine names five of America's "best, most adventurous" Internet radio properties — and the only multichannel webcaster that makes their list is...AccuRadio! (Woo-hoo! Thanks, Rolling Stone!)[/b]
Die wilde ik ook postenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef beelz het volgende:
FreezFM : www.freez.fm Rockmuziek en weinig reclame. Geen gelul tussendoor. Puikheid.
Stem op mij!
CBSquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Persoonlijke favoriet blijft natuurlijk het Cybernetic Broadcasting System www.cbs.nu met electro, italo etc.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:30 schreef Steve-O het volgende:
]Smoothbeats
Alleen maar rap , geen reclame of DJ's ,Grootste deel van wat je hoort ken je waarschijnlijk nieteens
Kan er uren naar luistern .
Yep die heb ik ook altijd aanstaan als ik in het noorden benquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:17 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is toch die Friese zender? Die heb ik meestal opstaan als ik in 't noorden ben. Prima zender inderdaad, geen idee dat ze webradio radden!
goeie muziek jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Napster het volgende:
Digitally Imported | www.di.fm | Verschillende soorten House
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |