Dat gebeurt toch niet zomaar. heb je een bepaalde reputatie?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:18 schreef blieblie het volgende:
ik dacht dat het over die sletjes ging á 14 tot 18 jaar die in de kroeg staan te dansen a la "neuk mij!!!".
Magoe.... over echte hoeren.... Tjaah, als je daar als kerel/vrouw happy van wordt. Ga je gang. Zolang je niet om 11 uur savonds bij mij voor de deur staat met de vraag of ik "meiden in de aanbieding heb welke diensten bewijzen". (Ja, ervaring mee.).
Die kerels die toendertijd eens in de zoveel tijd 4 deuren ernaast aanbelde (bij mij dus) waren +/- in de 40. Sta jij dan nog in de club hip/moeilijk te doen? Over kansloos gesprokenquote:Op zondag 19 juni 2005 04:19 schreef DrunkenMuncky het volgende:
naar de hoeren gaan in kansloos.. kom op!
er zijn trouwens wel genoeg kansloze mensen dan.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:19 schreef DrunkenMuncky het volgende:
naar de hoeren gaan in kansloos.. kom op!
Neuh... 1 straat 2 witte huizen waarvan 1 studentenhuis en 1 hoerenkietquote:Op zondag 19 juni 2005 04:20 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet zomaar. heb je een bepaalde reputatie?
lijkt me ook wel vreemd als je naar de hoeren gaat en er doet een vent openquote:Op zondag 19 juni 2005 04:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neuh... 1 straat 2 witte huizen waarvan 1 studentenhuis en 1 hoerenkiet.
Sommige mannen kregen alleen de aanwijzing "Dat witte huis in straat x". Vandaar dat er wel eens iemand verkeerd aanbelde. Best vermakelijk hoor. Van die mannetjes die erg moeilijk staan te doen om uit te leggen wat ze willen,.
Want een opblaaspop is natuurlijk niet kansloos...quote:Op zondag 19 juni 2005 04:23 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Een normaal persoon van rond de 40 gaat echt niet naar de hoeren.. sorry.. maar als je al bijna bejaard ben!! koop dan een o.p ofzo!
A.K.A een gratis hoertjequote:Op zondag 19 juni 2005 04:18 schreef DrunkenMuncky het volgende:
idd.. doe niet zo triest... scoor een vrouwtje @ a club.. loser
Ja ach... kzal maar zo zeggen. De eerste keer dacht ik "Shit... Tzal maar mijn pa zijn die daar voor de deur staat. " Het zijn enorm normale kerels die het doen. Who knows wat jouw pa uitvoert op bepaalde tijdstippen!quote:Op zondag 19 juni 2005 04:23 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Een normaal persoon van rond de 40 gaat echt niet naar de hoeren.. sorry.. maar als je al bijna bejaard ben!! koop dan een o.p ofzo!
Hoho.. uiteraard is dat ook kansloos.!quote:Op zondag 19 juni 2005 04:26 schreef Castor het volgende:
[..]
Want een opblaaspop is natuurlijk niet kansloos...
De pooier!quote:Op zondag 19 juni 2005 04:24 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
lijkt me ook wel vreemd als je naar de hoeren gaat en er doet een vent open
hehe.. dat is gewoon niet kansloos hequote:Op zondag 19 juni 2005 04:27 schreef DrunkenMuncky het volgende:
[..]
Hoho.. uiteraard is dat ook kansloos.!![]()
NIet iedere man...je hebt ook homeaux enzo...quote:Op zondag 19 juni 2005 04:28 schreef Sanne1805 het volgende:
waarom zou een vent van 40 niet naar de hoeren kunnen gaan? Iedere man heeft toch af en toe behoefte aan een vrouw? en zeker een hoer is contact zonder complicaties
Je spreekt als een hoer, maar goed dat we weten dat jij diegene van het studentenhuids bent...quote:Op zondag 19 juni 2005 04:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja ach... kzal maar zo zeggen. De eerste keer dacht ik "Shit... Tzal maar mijn pa zijn die daar voor de deur staat. " Het zijn enorm normale kerels die het doen. Who knows wat jouw pa uitvoert op bepaalde tijdstippen!(Mijn pa ben ik gelukkig nog nooit tegengekomen bij mij voor de deur met die vraag, en voor zover ik weet heeftie aan 1 vrouw genoeg, magoe... ge wit ooit nooit nie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |