quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef ChOas het volgende:
Speciaal voor mijn lieve (hier veel postende) vriendinnetje gemaakt om 04:00 in Maastricht op een vrijgezellenfeest
[afbeelding]
Speciaal voor mijn lieve (hier veel postende) vriendinnetje gemaakt om 04:00 in Maastricht op een vrijgezellenfeest
[afbeelding]
wordt het niet heel slap dan? Bij het idee van zacht lokken krijg ik altijd visioenen van slappe zijige krullen die een beetje zielig rond mijn hoofd hangen. Wordt je haar er zwaar van? Blijft het volume nog wel behouden zeg maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, mijn ervaring is dat American cream beter hydrateert dan Retread en gewoon veel lekkerder ruikt.
Ik had laatste tussendoor mn haar weer eens gewassen met Retread maar het zag er gewoon dof en strooig uitAmerican cream zorgt hier voor glanzende en zachte lokken
Maar ik ben dan ook een echte American cream freak, ik ga in Zweden 2 grote flessen halen!![]()
[afbeelding]
Ik heb nu ook american cream 1 x gebruikt, ook last van mishandeld haar wat krullerig/pluizig is, en m'n haar is zacht, niet slap en volume krijg ik er zo in. Ik wil geen andere conditioner meer! Die 500 g fles ga ik snel halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef Kyara het volgende:
aangezien fok vandaag niet toegankelijk was heb ik me suf zitten surfen op de Lush site. Twijfel nu over een conditioner. En dan tussen American Cream en Retread. Doet die American Cream nog wat speciaals of ruikt ie alleen maar lekker?
(ik heb krullend haar, dat al snel droog is en daarnaast gebruik ik ook nog wel eens een steiltang dus tja, ik heb wel 'mishandeld' haar)
Dat klinkt goed, ik heb ook krullen, nogal veel zelfs en wil ook wel eens een conditioner proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nu ook american cream 1 x gebruikt, ook last van mishandeld haar wat krullerig/pluizig is, en m'n haar is zacht, niet slap en volume krijg ik er zo in. Ik wil geen andere conditioner meer! Die 500 g fles ga ik snel halen.
je komt toch wel weer terug he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef Funnie het volgende:
Ajuus allemaal! Ik ga dit topic verlaten.![]()
![]()
Vertel eens, wat heb je allemaal besteld?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net een bestelling geplaatst op de Lush site![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |