Yep!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus toch! ik zat ook ff te kijken en zag wat voorbij flitsen (zapte gewoon voorbij hoor dit soort programma's kijk ik nooit)
Nou ik heb mijn Angels on bare Skin meegenomen in mijn koffer, en mijn plastic bakje heeft het niet overleefd. Kleine beautycase of een klein trommeltje kan handig zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef Kyara het volgende:
Zit me nu trouwens af te vragen hoe ik mijn aqua marina mee op vakantie ga nemen (duurt nog een maand maar goed...). Die potjes zijn nou ook weer niet zo stevig en ik heb een weekendtas. Straks gaat de boel open of barst het potje..... Hmm.. misschien toch een beautycase aanschaffen?
Iemand ervaringen?
2 graads he. Dan had je het niet eens moeten probereren joh. Je had meteen naar de doktor moeten gaan. Sterkte ermeequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:30 schreef Anitra het volgende:
Het word voor mij dus een grote voorraad Tramp in slaan dan
Oh en dream cream helpt niet bij 2 graads brandwonden door de zonik ga nu maar eens naar de dokter
Zie mijn reactie eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Ripley het volgende:
MUUS (of iemand anders natuurlijk!), helpt dream cream ook als je psoriasis hebt? Een vriend van me vertelde van de week dat ie daar last van heeft in behoorlijke mate en dat ie dat heel erg vindt. Als dream cream iig een beetje helpt wil ik graag wat voor hem kopen
bij de Tuinen van.. verkopen ze emmers zeezout.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Ripley het volgende:
MUUS (of iemand anders natuurlijk!), helpt dream cream ook als je psoriasis hebt? Een vriend van me vertelde van de week dat ie daar last van heeft in behoorlijke mate en dat ie dat heel erg vindt. Als dream cream iig een beetje helpt wil ik graag wat voor hem kopen
Bij Blokker zijn ze in de aanbieding, ik geloof 14,99quote:Op maandag 20 juni 2005 23:25 schreef Kyara het volgende:
lekker al die smurrie in je koffer... Ik hoop voor je dat het op de terugweg was.
Nou, dat bevestigt mijn vermoedens. Ik ga op beautycase jacht!
Dank je! Zal zaterdag ns gaan kijken als ze er dan nog zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:06 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Bij Blokker zijn ze in de aanbieding, ik geloof 14,99
kijk, dat is nu ware liefdequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef ChOas het volgende:
Speciaal voor mijn lieve (hier veel postende) vriendinnetje gemaakt om 04:00 in Maastricht op een vrijgezellenfeest
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |