waar ken ik dat van tonksquote:Op maandag 20 juni 2005 15:19 schreef tonks het volgende:
Niet zo drammen
Doe maar rustig aan hoor. Mag ik vragen wat??quote:Op maandag 20 juni 2005 15:22 schreef tonks het volgende:
Ben erg druk met leren (morgen her,,) dus alsk ik nog tijd heb gooi ik em in de brievenbus.. zoniet dan morgen
Moet ik helpen? zou idd wel willen weten wat dat je gaat opsturen jaquote:Op maandag 20 juni 2005 15:24 schreef tonks het volgende:
Economie herkansen(of bedoel je iets anders)
Maar ga nu maar weer lekker leren. Is belangrijker dat lush hoor...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:26 schreef tonks het volgende:
ahaha sorry, ik dacht dat je dat wel wistTemptation toch?
Vriedlief wordt er ook niet warm of koud van. Toen ik hem laast meenam naar de winkel.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:07 schreef ymme het volgende:
Hoe reageren, jullie familieleden/vrienden op het feit, dat je zo gek van Lush bent.
Mijn lieve vriend, vind het duur, onzin en stinken. Niet dat ik daar iets van aantrek hoor
Maar hij vind het dan toch wel weer fijn, dat ik me er lekker en gelukkig bij voel. En ach ja zegt hij dan: Je bent tenslotte een vrouw, en die doen zulk soort dingen nou eenmaal
Dream Cream is idd ideaal voor na het scheren! Superzacht wordt je!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb het ook besteld.
Lijkt me ideaal voor o.a na het scheren. Dan heb ik altijd een branderig cq trekkerig gevoel aan de benen. Ook krijg ik uitslag als ik te lang met de hond hebt geknuffeld. Dus ik hoop dat die dream cream hier tegen gaat werken. Ik kan niet wachten om het te testen. Hele dagen knuffelen met de hond![]()
Ik heb net Sandstone gebruikt, lekker fris met dit weer, verder is Sea Vegetable fris, Bohemian en Demon in the Dark natuurlijk. Oh ja, ik leg mijn Freeze douchegel in de koelkast, heb het nog niet geprobeerd maar las op het Engelse forum dat dat erg lekker is met warm weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef kokoskip het volgende:
Welke zeep is het lekkerste voor in het warme weer?
Dus toch! ik zat ook ff te kijken en zag wat voorbij flitsen (zapte gewoon voorbij hoor dit soort programma's kijk ik nooitquote:Op maandag 20 juni 2005 22:32 schreef Shirley het volgende:
Ik zat net op Yorin ''Beter in bed'' te kijken en daar gingen ze naar een Lush winkel! Ik zag allerlei bekende namen voorbij komen, zoals de Sexbomb, en de man die daar voor het eerst, was helemaal verrukt over alles wat er was
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:07 schreef cloarie het volgende:
Mijn babyface is gesmolten
Zou dat nog goedkomen? Ik hoop het maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |