Waarom dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef Auticia het volgende:
Zijn er meer mensen die met dit weer ontzettend vaak Candy Fluff gebruiken?
Volgens mij is een maskertje uit de koelkast erg prettig met dit weerquote:Op maandag 20 juni 2005 11:01 schreef kokoskip het volgende:
Welke zeep is het lekkerste voor in het warme weer?
Dat us zeker weten waarquote:Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon Candy Fluff weer. Lekker zoet.
Ik heb het ook besteld.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:04 schreef MUUS het volgende:
Gisteren liet ik bij mijn ouders vallen dat ik o.a. Dream Cream wil gaan halen voor mini-MUUS en ik vertelde waarom (eczeem, doet wonderen bij een gehavende huid etc).
Ik moet nu twee potten extra halen voor mijn vader en het jongste kind van mijn broer..
\quote:Op maandag 20 juni 2005 12:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb het ook besteld.
Lijkt me ideaal voor o.a na het scheren. Dan heb ik altijd een branderig cq trekkerig gevoel aan de benen. Ook krijg ik uitslag als ik te lang met de hond hebt geknuffeld. Dus ik hoop dat die dream cream hier tegen gaat werken. Ik kan niet wachten om het te testen. Hele dagen knuffelen met de hond![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mijn temptation binnen, dank u wel
en, ik vind dat hij stinkt![]()
ik had niet zoiets van, gut, bah, een wintergeurquote:Op maandag 20 juni 2005 13:13 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij stinkt maar wel een winter geur, geen zomer geur maar dat heb ik ook met de red rooster. Dus die bewaar ik
![]()
De jongste van mijn broer heeft heel erg eczeem en mijn vader heeft heel erg psoriasis en ineens iets in zijn elleboog wat ook erg op eczeem lijkt. Met huidziektes wil je op een gegeven moment alles wel proberen en een creme van de Lush is nog altijd beter dan die hormaantroep die zij allebei altijd moeten smeren.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:44 schreef Anitra het volgende:
Alles met kaneel vind ik een wintergeur
Muus-familie dus ook een dream cream familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |