quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef debby1973 het volgende:
Groot gelijk hoor. En in de doos zit weer een kortingsbon, dus eigenlijk verdien je er geld op. ha ha ha
Ik heb hem hier staan en nu 3 keer gebruikt. Hij stinkt inderdaad erg! Zelfs als ik met de karma komba bar , jungle en american dream heb gewassen dan ruik je hem er nog doorheen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:00 schreef kokoskip het volgende:
Heeft iemand wellis H'suan Wen Hua geprobeert? Een haarmasker is dat.. Ik ga hem namelijk zo bestellen.. ik hoop dat ik nog snel wat reacties krijg![]()
Doe ik ook. Mijn hond gaat altijd op het matje voor het bad liggen. Heel gezellig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Mijn badkamer is mijn heiligdom. Het liefst met een glas champagne, bubbeltjes aan, stapel tijdschriften mee, muziekje aan, kaarsjes aan. Ik sleep er alles naar toe.
ken ik dus ook nog niet. Hij lijkt me wel erg lekker. Waar ruikt het naar?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef morgaine21 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van tramp? Ik werd helemaal verleid door de beschrijving maar nu thuis vind ik het echt vies. (in de winkel kon ik het echt niet goed ruiken)
Als ik iets van GTST heb geleerd, is dat je nooit een tv erin moet doen. vraag maar aan fritsquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Mijn badkamer is mijn heiligdom. Het liefst met een glas champagne, bubbeltjes aan, stapel tijdschriften mee, muziekje aan, kaarsjes aan. Ik sleep er alles naar toe.
Ik selecteer hotels inderdaad ook op de beschikbaarheid van een bad. En daar ga ik dan vervolgens ook drie keer per dag in. Nou ja, in ons volgende huis zal absoluut een bad zijn (is een must).quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef Sanne het volgende:
In de jaren dat ik geen bad had ging ik altijd voor hotelletjes met ligbad qua vakantie en weekendjes weg. En dan pamperde ik mezelf tot ik het bad zo zat was dat ik het fijn vond om thuis weer te douchen.
Jeetje, kom je dan nog wel buiten? =Pquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik selecteer hotels inderdaad ook op de beschikbaarheid van een bad. En daar ga ik dan vervolgens ook drie keer per dag in. Nou ja, in ons volgende huis zal absoluut een bad zijn (is een must).
Ik ben al een tijd niet op Wiki geweest, ga zo weer eens even kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Maeghan het volgende:
Zeg lieverds, misschien vinden jullie dat ik kleine insecten copuleer, om het even netjes te stellen, maar ik vind het taalgebruik op wiki toch wel erg beneden peil. Het is wel de bedoeling dat iedereen elkaar ook begrijpt, en af en toe snap ik werkelijk niet wat er bedoeld wordt. De meeste van jullie schrijven in telegramstijl en zitten ook nog eens naar elkaar en naar het forum te verwijzen, wat de duidelijkheid niet echt bevordert. Verder is een spelfoutje op z'n tijd heel normaal, maar verkeerde productnamen, gebrek aan leestekens en breezerspelling vind ik toch een tikje overdreven ("me huid", "muggespul", "ik rookt", zinnen van vijf regels zonder hoofdletters of interpunctie). Verder zijn het af en toe verhalen waarbij je de draad echt kwijtraakt, waarbij nog net niet verteld wordt welke bus de schrijver genomen heeft onderweg naar Lush en of het lekker weer was die dag. Misschien is het handig om daar een beetje op te letten als je wat schrijft.
De afgelopen weken heb ik het een beetje zitten verbeteren (hoofdletters toevoegen, grove spelfouten eruit, productnamen verbeterd, dat soort dingen) en op alfabetische volgorde gezet, maar ik wil ook niet te veel aanpassen omdat het wel zo leuk is als de schrijfstijl van iedereen herkenbaar blijft.
Ik wil er verder niemand mee beledigen of zo, maar het is misschien wel leuk als het voor iedereen toegankelijk blijft (ook voor mensen van buiten Fok).
Nu wil ik het weten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het op zich ook meestal wel meevallen hoor. Er zitten er maar twee bij waarvan ik me af en toe afvraag of het niet makkelijker wegleest als ik het uitprint en op z'n kop hang, maar die sla ik gewoon over in de topics =P
Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
Leuk ook dat er altijd op mijn ''recensies'' gereageerd wordt.
Ben niet boos hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..
Muf ja! Dat is het goeie woord. EN dan zit er ook nog een uitgedroogd velletje banaan op, bah. Nee, M'n 1e foute Lush aankoop.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:58 schreef Maeghan het volgende:
Shirley: ik was al bang dat Little Monkey net zo muf zou ruiken als Banana Moon, daarom zou ik het nooit gekocht hebben al houd ik wel van bananen. Weet ik in ieder geval toch dat ik die niet hoef te kopen.
Ik doe dat vrijwel altijd. Laat het een minuutje of 3 zitten voor ik het eraf spoel. Ik weet niet of het effect heeft (ik maak mezelf wijs dat op die manier de ingrediënten beter hun werk op m'n huid kunnen doen ofzo), maar het kan in ieder geval geen kwaad. Zo ook met Herbalism.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik zit nu met Aqua Marina op mijn gezicht als een soort maskerIemand enig idee of dit nog wat speciaals doet? Hij is zo lekker zacht
Dat dacht ik in he begin ook, of je raakt eraan gewend, of je ruikt het naar een tijdje niet meer zo goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef Fiorenza het volgende:
Vanochtend Honey I Washed the Kids geprobeerd. Mn badkamer lijkt wel een snoepfabriek met die sweetie stack er in. Ik denk dat ik de volgende keer maar ga voor wat minder zoete geuren.
Ik moet zeggen dat ik Honey na het douchen wel lekker vind.
Ook het proefje van Trichomania gebruikt. Hoewel mijn haar verre van krullend en droog is (wat op het zakje stond) vond ik deze wel lekker. Mn haar is nog niet helemaal droog maar het ziet er hoopvol uit
*checkquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:14 schreef imago het volgende:
Voor iedereen die vindt dat een zeep niet genoeg schuimt: Gebruik een mesh spons! Je weet wel, zo'n fluffy ding gemaakt van stof met allemaal kleine gaatjes.
Ik las op de Wiki bijvoorbeeld dat Ocean Vegetable niet zou schuimen. Nou op deze manier dus wel! Ik had net zulke grote plukken schuim dat ik ze weg kon blazen, heerlijk!
Misschien is het wel toeval hoor, ik had het vrijdagavond geprobeerd en zondag zaten er duidelijk meer puistjes dan normaal, zelfs mijn vriendje viel het opquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:17 schreef imago het volgende:
[..]
Ik doe dat vrijwel altijd. Laat het een minuutje of 3 zitten voor ik het eraf spoel. Ik weet niet of het effect heeft (ik maak mezelf wijs dat op die manier de ingrediënten beter hun werk op m'n huid kunnen doen ofzo), maar het kan in ieder geval geen kwaad. Zo ook met Herbalism.
Las trouwens op de Wiki dat jij puistjes krijgt van MoM? Jammer, voor mij helpt het er namelijk geweldig tegen!
Niets, wel zorg ik dat mijn haar echt kletsnat is als ik er met een blok overheen wrijf, anders schuimen de meeste shampoos idd praktisch niet (behalve Irresistable bliss).quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:50 schreef Klare het volgende:
Vandaag m`n haar gewassen met een proefje van Hybrid maar het schuimde helemaal niet. Daardoor was het erg lastig om m`n haar goed te wassen, het is nu nog nat en ik ben benieuwd of het straks goed schoon is. Hoe wassen jullie je haar met een shampoobar. Ik heb m`n haar nat gemaakt en dan met het blokje erover heen gewreven. Wat doe ik verkeerd?
de 1e keer schuimt hybrid niet zo, maar daarna wel. Gewoon je haar flink nat maken en dan met het blok er over heen. Heb je alleen het zwarte gedeelte van hybrid of zit er ook wit doorheen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:50 schreef Klare het volgende:
Vandaag m`n haar gewassen met een proefje van Hybrid maar het schuimde helemaal niet. Daardoor was het erg lastig om m`n haar goed te wassen, het is nu nog nat en ik ben benieuwd of het straks goed schoon is. Hoe wassen jullie je haar met een shampoobar. Ik heb m`n haar nat gemaakt en dan met het blokje erover heen gewreven. Wat doe ik verkeerd?
New schuimt ook als een gek hoor!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:34 schreef Aventura het volgende:
Vreemd, mijn shampoo bars schuimen hysterisch. Ik moet echt precies 3 keer wrijven, anders heb ik 10 cm schuim. Ik heb de Karma Komba en de Ultimate shine.
dat tea tree, wat doet he t nou precies, of waar is het goed voor?quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:47 schreef dnzl het volgende:
Seau, eindelijk mijn Lush binnen na bijna 3 weken.
Gister Coalface geprobeert, daarna Herbalism en moet zeggen het voelt heerlijk! Minder glimmend koppie en voelt echt schoon. Daarna nog wat Tea Tree water opgespoten en je voelt het een tijdje 'werken'.
Zijn er mensen die na het gebruik van Coalface/Herbalism echt verschil in de huid hebben opgemerkt? Minder puistjes/talg bijvoorbeeld?
ik vind de ultimate shine wlek lekkere shampoo. ruikt lekker frissig en mn haar wordt niet zo klitterig. het is niet zo dar er ladingen glitters inzitten hoor. gewoon, een paar. ik zie er niks van terug op mijn hoofd. maarja, ik heb dan ook kort haar, en gooi er na het wassen ladingen rotzooi inquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Zweefteef het volgende:
Hallo Lusherinnen!
Ik zit al een tijdje mee te lezen en ben nu toch wel heel beniewd geworden naar Lush! Ik vond zelf de ultimate shine heeel erg goed klinken ( glitters!) heeft een van jullie die al geprobeerd? En wat vinden jullie ervan?
Het geeft als je erop spuit een licht prikkelgevoel. Goed voor de glansende/vette huid!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat tea tree, wat doet he t nou precies, of waar is het goed voor?
Hmm, ik kreeg gister vrij rappies een reply, je kan ook even bellen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:07 schreef Fiorenza het volgende:
Heb vanochtend maar een mail gestuurd over de verkeerd geleverde bestelling maar geen reactie.
Werken die lushmailorder mensen niet op donderdag ofzo?
Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen...
Doe ik ook.. maar ben gewoon benieuwd hoe klantvriendelijk ze zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
soms duurt het even voor je antwoord terugkrijgt
ik zou nog even rustig afwachten
Zijn er mensen die de Tea Tree al wat langer gebruiken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:07 schreef dnzl het volgende:
[..]
Het geeft als je erop spuit een licht prikkelgevoel. Goed voor de glansende/vette huid!
okay, maar verder? maakt het je huid schoon/tegen puistjes of iets?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:07 schreef dnzl het volgende:
[..]
Het geeft als je erop spuit een licht prikkelgevoel. Goed voor de glansende/vette huid!
Ja, tegen puistjes schijnt het ook te werken!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
okay, maar verder? maakt het je huid schoon/tegen puistjes of iets?
Ja joh! Net gedaan! Lekker frisquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Zijn er mensen die de Tea Tree al wat langer gebruiken?
Is het ook geschikt om tussendoor, halverwege de dag, je gezicht te verfrissen en het glimmende, vettige een beetje onder controle te krijgen?
quote:Tea Tree Water is onze sterkste tonic voor de normale tot vette huid. Het is speciaal geschikt voor jonge gezichten die de typische tienerproblemen moeten doorstaan.Tea Tree is een wonderplant uit Australië; in elke fatsoenlijke Australische eerste hulp doos mag geen flesje Tea Tree ontbreken en gelukkig hebben ze besloten dat de rest van de wereld mee mag delen. Een van de vele goede eigenschappen is dat het een heerlijk reinigend effect heeft. We voegen oppeppend grapefruitwater toe en ontgiftende jeneverbes om een effectieve tonic te maken voor gezichten die wat verfrissing kunnen gebruiken.
Zwart overheert maar er zit ook wat wit doorhen. Nu m`n haar opgedroogd is zie ik weinig verschil met mijn vaste Hema Shampoo dus die blijft gewoon. Maar ben over de rest van m`n aankopen zeer tevreden. Heb er dinsdag dan ook goed van ingekocht. Eerste keer in de Lush-winkel en direct 40 euro uitgevenquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
de 1e keer schuimt hybrid niet zo, maar daarna wel. Gewoon je haar flink nat maken en dan met het blok er over heen. Heb je alleen het zwarte gedeelte van hybrid of zit er ook wit doorheen?
Dat geloof ik wel, maar die geur...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef Maeghan het volgende:
Tea Tree stinkt altijd wel, maar ik denk dat er best een verschil zit tussen 100% en een tonic =D
Ik had die reactie wel verwacht van Lush. Goede afhandeling wederom.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:30 schreef Fiorenza het volgende:
Heb mail terug, krijg alsnog mn AOBS (en hoef de Aquamarina niet terug te sturen
)
Nee man, die van Lush stinkt zeker niet. Ruikt heel aangenaam richting grapefruit. De geur is overigens snel vervlogen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef Fiorenza het volgende:
Stinkt dat tea tree water niet?
Ik heb eens een flesje 100% tea tree gehad maar dat stonk !! Ik ging bijna over mn nek...
Dan moet je niet te lang wachten want al het bruin glas gezichtsverzorging van kruidvat gaat eruit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:18 schreef schatje het volgende:
Het Kruidvat verkoopt ook producten waar Tea Tree in is verwerkt.
Ik denk dat het daar goedkoper is. Het stinkt wel ja.
Ik was mijn haar altijd met karma komba bar en dan als conditioner de jungle. Als leave-in gebruik ik de american dream. Ik heb ook een bos haar met krullen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef debby1973 het volgende:
Ik gebruik altijd een leave-in conditioner. Nu heb ik jungle geprobeerd maar dat vond ik niets. Heeft iemand american cream wel eens als leave-in geprobeerd? Heb een redelijke dikke bos haar met erg droge krullen.
Ik ben jaloiersquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Breath of Fresh Air.
Lekker spullie, zeker met dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |