abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28145994
die gaat nu dus van mijn lijstje af. Ik heb echt super veel zin in woensdag!!!!!!!
pi_28146186
Wat vinden jullie eigenlijk van tramp? Ik werd helemaal verleid door de beschrijving maar nu thuis vind ik het echt vies. (in de winkel kon ik het echt niet goed ruiken)
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:03:27 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28146255
Mijn salaris is gestort!
Ik ga vrijdag definately die Think Pink kopen!!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28146301
Goed zo Sanne!!!! Daar heb ik ook al een paar keer naar zitten kijken.
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:07:35 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28146393
Ik ken alleen de Helping Hands en Fair Trade lotion niet. Al het andere wat erin zit vind ik heerrrrlijk! En dan is die doos nog maar een paar euro extra. Plus 10 procent korting eraf. Lijkt mij geen slechte besteding.

Because I'm worth it.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28146432
Groot gelijk hoor. En in de doos zit weer een kortingsbon, dus eigenlijk verdien je er geld op. ha ha ha
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:09:46 #207
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28146450
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef debby1973 het volgende:
Groot gelijk hoor. En in de doos zit weer een kortingsbon, dus eigenlijk verdien je er geld op. ha ha ha

als ik geen bad had zou ik er trouwens niet over nadenken hoor.
pi_28146518
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:00 schreef kokoskip het volgende:
Heeft iemand wellis H'suan Wen Hua geprobeert? Een haarmasker is dat.. Ik ga hem namelijk zo bestellen.. ik hoop dat ik nog snel wat reacties krijg
Ik heb hem hier staan en nu 3 keer gebruikt. Hij stinkt inderdaad erg! Zelfs als ik met de karma komba bar , jungle en american dream heb gewassen dan ruik je hem er nog doorheen.
Ik merk ook niet echt verbetering moet ik zeggen. Ik zou zelf de volgende keer voor retread ofzo gaan.
pi_28146560
Ben ook heeeel blij met mijn bad. Heb er pas sinds een maandje een bad maar ben er nu al helemaal verslaafd aan.
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:14:25 #210
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28146628
Mijn badkamer is mijn heiligdom. Het liefst met een glas champagne, bubbeltjes aan, stapel tijdschriften mee, muziekje aan, kaarsjes aan. Ik sleep er alles naar toe.
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:15:57 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28146688
ik wil ook een bad
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:18:08 #212
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28146759
In de jaren dat ik geen bad had ging ik altijd voor hotelletjes met ligbad qua vakantie en weekendjes weg. En dan pamperde ik mezelf tot ik het bad zo zat was dat ik het fijn vond om thuis weer te douchen.
pi_28146798
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Mijn badkamer is mijn heiligdom. Het liefst met een glas champagne, bubbeltjes aan, stapel tijdschriften mee, muziekje aan, kaarsjes aan. Ik sleep er alles naar toe.
Doe ik ook. Mijn hond gaat altijd op het matje voor het bad liggen. Heel gezellig.
pi_28146862
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef morgaine21 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van tramp? Ik werd helemaal verleid door de beschrijving maar nu thuis vind ik het echt vies. (in de winkel kon ik het echt niet goed ruiken)
ken ik dus ook nog niet. Hij lijkt me wel erg lekker. Waar ruikt het naar?
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:23:56 #215
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28146994
* Sanne kent Tramp ook niet van gebruiken.
wel geroken in de winkel. ik vond hem niet bijzonder.
pi_28147138
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Als ik iets van GTST heb geleerd, is dat je nooit een tv erin moet doen. vraag maar aan frits
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:31:02 #217
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28147270
Dat is ook het enige dat ik er niet heb. Een tv. Maar er komt misschien nog eens een flatscreen aan de muur. Als ik de lotto win, of van mijn Lush verslaving genezen ben en eindelijk eens ga sparen.
pi_28147312
Zeg lieverds, misschien vinden jullie dat ik kleine insecten copuleer, om het even netjes te stellen, maar ik vind het taalgebruik op wiki toch wel erg beneden peil. Het is wel de bedoeling dat iedereen elkaar ook begrijpt, en af en toe snap ik werkelijk niet wat er bedoeld wordt. De meeste van jullie schrijven in telegramstijl en zitten ook nog eens naar elkaar en naar het forum te verwijzen, wat de duidelijkheid niet echt bevordert. Verder is een spelfoutje op z'n tijd heel normaal, maar verkeerde productnamen, gebrek aan leestekens en breezerspelling vind ik toch een tikje overdreven ("me huid", "muggespul", "ik rookt", zinnen van vijf regels zonder hoofdletters of interpunctie). Verder zijn het af en toe verhalen waarbij je de draad echt kwijtraakt, waarbij nog net niet verteld wordt welke bus de schrijver genomen heeft onderweg naar Lush en of het lekker weer was die dag. Misschien is het handig om daar een beetje op te letten als je wat schrijft.

De afgelopen weken heb ik het een beetje zitten verbeteren (hoofdletters toevoegen, grove spelfouten eruit, productnamen verbeterd, dat soort dingen) en op alfabetische volgorde gezet, maar ik wil ook niet te veel aanpassen omdat het wel zo leuk is als de schrijfstijl van iedereen herkenbaar blijft.

Ik wil er verder niemand mee beledigen of zo, maar het is misschien wel leuk als het voor iedereen toegankelijk blijft (ook voor mensen van buiten Fok).
Sanity is (not) statistical
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:35:15 #219
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28147425
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:18 schreef Sanne het volgende:
In de jaren dat ik geen bad had ging ik altijd voor hotelletjes met ligbad qua vakantie en weekendjes weg. En dan pamperde ik mezelf tot ik het bad zo zat was dat ik het fijn vond om thuis weer te douchen.
Ik selecteer hotels inderdaad ook op de beschikbaarheid van een bad. En daar ga ik dan vervolgens ook drie keer per dag in. Nou ja, in ons volgende huis zal absoluut een bad zijn (is een must).
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:35:42 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28147444
Meaghan: ik zal mijn stukjes wel even checken.
pi_28147445
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik selecteer hotels inderdaad ook op de beschikbaarheid van een bad. En daar ga ik dan vervolgens ook drie keer per dag in. Nou ja, in ons volgende huis zal absoluut een bad zijn (is een must).
Jeetje, kom je dan nog wel buiten? =P
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:36:55 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28147484
soms, als ik uit gebadderd ben. Maar ik lig er ook geen uren in hoor. Alleen het is dan zo lekker om te tuttelen. Ontharen, maskertje, haarmaskertje etc. (maar dat doe ik dan alleen 's avonds/'s nachts)
pi_28147628
1 augustus duurt nog wel lang, dr begint al wat op te raken hier.
''Going mental on the Wabbu''
pi_28147645
Als ik op vakantie ben kom ik echt alleen in het hotel om te slapen, voor de rest ben ik zo veel mogelijk buiten =) De badkamer is echt het laatste waar ik naar kijk. Al mijn hotels voor komende zomer hebben gedeelde douches en ik heb geen idee of ze een bad hebben =P
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:43:36 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28147699
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik heb het nu over een weekendje weg om te relaxen. Vorig jaar in Scheveningen geweest en ben nog genoeg buiten geweest. Maar dat was in het najaar en toen was het koud en guur en dan is het heerlijk om even in bad te gaan om op te warmen. In de zomer ben ik eigenlijk altijd buiten en intereseert een bad me eigenlijk ook vrij weinig.
pi_28147813
Oh ja voor een relaxweekendje is het wat anders.

Ik heb inmiddels een verlanglijstje van 428 euro of 217 pond (omgerekend 347 euro). Jullie hebben me echt aangestoken.
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:48:48 #227
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28147883
Zo, jij hebt een flinke lijst zeg. Ga je de hele winkel leegkopen?

Mijn lijst varieert zo rond de 75 euro. Dat vond ik al zo veel
pi_28148081
Wow Maeghan Wat heb je allemaal op die lijst dan

En vind je mijn stukjes ook onsamenhangend? Dan zal ik er nog eens naar kijken (ik vond het zelf wel duidelijk eigenlijk )
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:56:16 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28148115
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Maeghan het volgende:
Zeg lieverds, misschien vinden jullie dat ik kleine insecten copuleer, om het even netjes te stellen, maar ik vind het taalgebruik op wiki toch wel erg beneden peil. Het is wel de bedoeling dat iedereen elkaar ook begrijpt, en af en toe snap ik werkelijk niet wat er bedoeld wordt. De meeste van jullie schrijven in telegramstijl en zitten ook nog eens naar elkaar en naar het forum te verwijzen, wat de duidelijkheid niet echt bevordert. Verder is een spelfoutje op z'n tijd heel normaal, maar verkeerde productnamen, gebrek aan leestekens en breezerspelling vind ik toch een tikje overdreven ("me huid", "muggespul", "ik rookt", zinnen van vijf regels zonder hoofdletters of interpunctie). Verder zijn het af en toe verhalen waarbij je de draad echt kwijtraakt, waarbij nog net niet verteld wordt welke bus de schrijver genomen heeft onderweg naar Lush en of het lekker weer was die dag. Misschien is het handig om daar een beetje op te letten als je wat schrijft.

De afgelopen weken heb ik het een beetje zitten verbeteren (hoofdletters toevoegen, grove spelfouten eruit, productnamen verbeterd, dat soort dingen) en op alfabetische volgorde gezet, maar ik wil ook niet te veel aanpassen omdat het wel zo leuk is als de schrijfstijl van iedereen herkenbaar blijft.

Ik wil er verder niemand mee beledigen of zo, maar het is misschien wel leuk als het voor iedereen toegankelijk blijft (ook voor mensen van buiten Fok).
Ik ben al een tijd niet op Wiki geweest, ga zo weer eens even kijken.
En alvast bedankt voor het weghalen van typo's en andere lelijkheden.
Ik haat het vreselijke taalgebruik op Fok!
pi_28148170
Ja, maar dit is wel de 'wat-ik-eigenlijk-allemaal-zou-willen-hebben-maar-never-nooit-niet-allemaal-van-mezelf-mag-kopen'-lijst. Mijn lijstje voor komende meeting is een euro of 50. De grote aankopen doe ik van de zomer in Engeland, dat is goedkoper en dan heb ik tenminste tijd om m'n oude shampoos en bodylotions op te maken. =)
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:59:38 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28148212
Nou, als je het taalgebruik op de Lush-wiki al slecht vindt...
Ik vind het welhaast van literaire schoonheid als ik het vergelijk met doorsnee Fok-taal. Om maar niet te spreken overhet taalgebruik op andere fora zoals bv. het Flair-forum, waar ik soms op kijk als ik mensen wil uitlachen. Daar posten de echte Tokkies/kampers/niveautje-alleen-basisschool
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:03:15 #232
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28148353
Tokkie niveau
pi_28148475
Ik zit nu met Aqua Marina op mijn gezicht als een soort masker Iemand enig idee of dit nog wat speciaals doet? Hij is zo lekker zacht
pi_28148487
Ik vind het op zich ook meestal wel meevallen hoor. Er zitten er maar twee bij waarvan ik me af en toe afvraag of het niet makkelijker wegleest als ik het uitprint en op z'n kop hang, maar die sla ik gewoon over in de topics =P
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:08:02 #235
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28148525
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het op zich ook meestal wel meevallen hoor. Er zitten er maar twee bij waarvan ik me af en toe afvraag of het niet makkelijker wegleest als ik het uitprint en op z'n kop hang, maar die sla ik gewoon over in de topics =P
Nu wil ik het weten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:24:26 #236
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28149073
sanne, waar ben jij nou weer mod van
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:29:39 #237
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28149234
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:30:06 #238
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28149255
ahaa.
wat staat het dan vreemd in de med
dr staat sannetie ofzo
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:32:04 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28149323
Sanshine
pi_28149350
Ik ben net in bad geweest met Little Monkey. Laten afbrokkelen onder de stroom water, maar de geur deed me niet echt verlangen om er in te plonzen. Het schuimde wel enorm, maar ook eenmaal na een tijdje erin gelegen te hebben, vind ik de geur niet echt jofel. Het hoort naar bananen te ruiken, maar dat kan ik er dus echt niet uithalen. Nee, ik vond het niet echt een succes en zal het dus ook zeker niet nog een keer halen. Maar zolang m'n haartjes naar American Cream ruiken vind ik het prima...
M'n volgende bad avontuur wordt de Bollywood bruisbal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shirley op 22-06-2005 23:42:36 ]
Back in business.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:36:33 #241
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28149497
zodoende
pi_28149787
Lekker Sanne de Think Pink kopen

Nu wil ik weten of ik zo rot schrijf voor wiki

Wat betreft Tramp: Ik ben er helemaal weg van en baal dus als een stekker dat die eruit gaat
pi_28149805
Leuk ook dat er altijd op mijn ''recensies'' gereageerd wordt.
Back in business.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:49:15 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28149885
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
Leuk ook dat er altijd op mijn ''recensies'' gereageerd wordt.
Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..
pi_28149962
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..
Ben niet boos hoor
Back in business.
pi_28150123
Shirley: ik was al bang dat Little Monkey net zo muf zou ruiken als Banana Moon, daarom zou ik het nooit gekocht hebben al houd ik wel van bananen. Weet ik in ieder geval toch dat ik die niet hoef te kopen.
pi_28150127
Vandaag eindelijk mn pakketje gekregen Heb ik gewoon Aquamarina gekregen ipv AOBS

Verder proefjes van Trichomania en Ooh lala. Die laaste ruikt echt NIET lekker..
Maar voor de rest: Big, Sweetie Stack en Creology.. morgenochtend de eerste test
pi_28151501
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:58 schreef Maeghan het volgende:
Shirley: ik was al bang dat Little Monkey net zo muf zou ruiken als Banana Moon, daarom zou ik het nooit gekocht hebben al houd ik wel van bananen. Weet ik in ieder geval toch dat ik die niet hoef te kopen.
Muf ja! Dat is het goeie woord. EN dan zit er ook nog een uitgedroogd velletje banaan op, bah. Nee, M'n 1e foute Lush aankoop.
Back in business.
pi_28153454
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik zit nu met Aqua Marina op mijn gezicht als een soort masker Iemand enig idee of dit nog wat speciaals doet? Hij is zo lekker zacht
Ik doe dat vrijwel altijd. Laat het een minuutje of 3 zitten voor ik het eraf spoel. Ik weet niet of het effect heeft (ik maak mezelf wijs dat op die manier de ingrediënten beter hun werk op m'n huid kunnen doen ofzo), maar het kan in ieder geval geen kwaad. Zo ook met Herbalism.

Las trouwens op de Wiki dat jij puistjes krijgt van MoM? Jammer, voor mij helpt het er namelijk geweldig tegen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28153807
Vanochtend Honey I Washed the Kids geprobeerd. Mn badkamer lijkt wel een snoepfabriek met die sweetie stack er in. Ik denk dat ik de volgende keer maar ga voor wat minder zoete geuren.
Ik moet zeggen dat ik Honey na het douchen wel lekker vind.
Ook het proefje van Trichomania gebruikt. Hoewel mijn haar verre van krullend en droog is (wat op het zakje stond) vond ik deze wel lekker. Mn haar is nog niet helemaal droog maar het ziet er hoopvol uit
pi_28154127
Voor iedereen die vindt dat een zeep niet genoeg schuimt: Gebruik een mesh spons! Je weet wel, zo'n fluffy ding gemaakt van stof met allemaal kleine gaatjes.

Ik las op de Wiki bijvoorbeeld dat Ocean Vegetable niet zou schuimen. Nou op deze manier dus wel! Ik had net zulke grote plukken schuim dat ik ze weg kon blazen, heerlijk!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28154253
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef Fiorenza het volgende:
Vanochtend Honey I Washed the Kids geprobeerd. Mn badkamer lijkt wel een snoepfabriek met die sweetie stack er in. Ik denk dat ik de volgende keer maar ga voor wat minder zoete geuren.
Ik moet zeggen dat ik Honey na het douchen wel lekker vind.
Ook het proefje van Trichomania gebruikt. Hoewel mijn haar verre van krullend en droog is (wat op het zakje stond) vond ik deze wel lekker. Mn haar is nog niet helemaal droog maar het ziet er hoopvol uit
Dat dacht ik in he begin ook, of je raakt eraan gewend, of je ruikt het naar een tijdje niet meer zo goed
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:43:47 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28154717
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:14 schreef imago het volgende:
Voor iedereen die vindt dat een zeep niet genoeg schuimt: Gebruik een mesh spons! Je weet wel, zo'n fluffy ding gemaakt van stof met allemaal kleine gaatjes.

Ik las op de Wiki bijvoorbeeld dat Ocean Vegetable niet zou schuimen. Nou op deze manier dus wel! Ik had net zulke grote plukken schuim dat ik ze weg kon blazen, heerlijk!
*check

Dat doe ik dus ook

Op die manier heb je er tevens minder van nodig.
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:50:52 #254
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_28154873
Vandaag m`n haar gewassen met een proefje van Hybrid maar het schuimde helemaal niet. Daardoor was het erg lastig om m`n haar goed te wassen, het is nu nog nat en ik ben benieuwd of het straks goed schoon is. Hoe wassen jullie je haar met een shampoobar. Ik heb m`n haar nat gemaakt en dan met het blokje erover heen gewreven. Wat doe ik verkeerd?
pi_28154927
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:17 schreef imago het volgende:

[..]

Ik doe dat vrijwel altijd. Laat het een minuutje of 3 zitten voor ik het eraf spoel. Ik weet niet of het effect heeft (ik maak mezelf wijs dat op die manier de ingrediënten beter hun werk op m'n huid kunnen doen ofzo), maar het kan in ieder geval geen kwaad. Zo ook met Herbalism.

Las trouwens op de Wiki dat jij puistjes krijgt van MoM? Jammer, voor mij helpt het er namelijk geweldig tegen!
Misschien is het wel toeval hoor, ik had het vrijdagavond geprobeerd en zondag zaten er duidelijk meer puistjes dan normaal, zelfs mijn vriendje viel het op Ik kan het nog wel eens proberen als het niet erg is om met puistjes rond te lopen (Mocht het weer misgaan).
Heb jij trouwens ook dat je huid zo rood is na gebruik? Het doet geen pijn verder ofzo, ik heb alleen een knalrood gezicht voor een tijdje

Ik had dat voor mezelf ook zo bedacht met Herbalism en Aqua Marina ja, hoe langer je het laat zitten, hoe beter het zn werk kan doen Geen idee of het iets uithaalt maar psychisch voelt het beter zeg maar
pi_28154948
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:50 schreef Klare het volgende:
Vandaag m`n haar gewassen met een proefje van Hybrid maar het schuimde helemaal niet. Daardoor was het erg lastig om m`n haar goed te wassen, het is nu nog nat en ik ben benieuwd of het straks goed schoon is. Hoe wassen jullie je haar met een shampoobar. Ik heb m`n haar nat gemaakt en dan met het blokje erover heen gewreven. Wat doe ik verkeerd?
Niets, wel zorg ik dat mijn haar echt kletsnat is als ik er met een blok overheen wrijf, anders schuimen de meeste shampoos idd praktisch niet (behalve Irresistable bliss).
pi_28154950
Ik heb me net weer even lekker gedoucht met milky bar, deze is trouwens wel snel op moet ik zeggen, helaas.
Na het douchen mijn gezicht schoongemaakt met herbalism. En nu ben ik me aan het insmeren met Skin Sin. Dan kan ik tot vanavond weer even vooruit.

donderdag 23 juni 2005 @ 10:47:11 #258
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28156238
Seau, eindelijk mijn Lush binnen na bijna 3 weken.

Gister Coalface geprobeert, daarna Herbalism en moet zeggen het voelt heerlijk! Minder glimmend koppie en voelt echt schoon. Daarna nog wat Tea Tree water opgespoten en je voelt het een tijdje 'werken'.

Zijn er mensen die na het gebruik van Coalface/Herbalism echt verschil in de huid hebben opgemerkt? Minder puistjes/talg bijvoorbeeld?
pi_28157350
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:50 schreef Klare het volgende:
de 1e keer schuimt hybrid niet zo, maar daarna wel. Gewoon je haar flink nat maken en dan met het blok er over heen. Heb je alleen het zwarte gedeelte van hybrid of zit er ook wit doorheen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:34:29 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28157392
Vreemd, mijn shampoo bars schuimen hysterisch. Ik moet echt precies 3 keer wrijven, anders heb ik 10 cm schuim . Ik heb de Karma Komba en de Ultimate shine.
pi_28157470
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:34 schreef Aventura het volgende:
Vreemd, mijn shampoo bars schuimen hysterisch. Ik moet echt precies 3 keer wrijven, anders heb ik 10 cm schuim . Ik heb de Karma Komba en de Ultimate shine.
New schuimt ook als een gek hoor!!
Had vanmorgen flinke sopwolken op mijn hoofd
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:31:06 #262
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28160983
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:47 schreef dnzl het volgende:
Seau, eindelijk mijn Lush binnen na bijna 3 weken.

Gister Coalface geprobeert, daarna Herbalism en moet zeggen het voelt heerlijk! Minder glimmend koppie en voelt echt schoon. Daarna nog wat Tea Tree water opgespoten en je voelt het een tijdje 'werken'.

Zijn er mensen die na het gebruik van Coalface/Herbalism echt verschil in de huid hebben opgemerkt? Minder puistjes/talg bijvoorbeeld?
dat tea tree, wat doet he t nou precies, of waar is het goed voor?
pi_28161007
Hallo Lusherinnen!

Ik zit al een tijdje mee te lezen en ben nu toch wel heel beniewd geworden naar Lush! Ik vond zelf de ultimate shine heeel erg goed klinken ( glitters! ) heeft een van jullie die al geprobeerd? En wat vinden jullie ervan?
  donderdag 23 juni 2005 @ 13:33:02 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28161060
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Zweefteef het volgende:
Hallo Lusherinnen!

Ik zit al een tijdje mee te lezen en ben nu toch wel heel beniewd geworden naar Lush! Ik vond zelf de ultimate shine heeel erg goed klinken ( glitters! ) heeft een van jullie die al geprobeerd? En wat vinden jullie ervan?
ik vind de ultimate shine wlek lekkere shampoo. ruikt lekker frissig en mn haar wordt niet zo klitterig. het is niet zo dar er ladingen glitters inzitten hoor. gewoon, een paar. ik zie er niks van terug op mijn hoofd. maarja, ik heb dan ook kort haar, en gooi er na het wassen ladingen rotzooi in
pi_28161900
Ook ik zie (met lang en dik haar en geen rommel of wat dan ook) geen enkele glitter terug hoor.
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:07:04 #266
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28162186
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat tea tree, wat doet he t nou precies, of waar is het goed voor?
Het geeft als je erop spuit een licht prikkelgevoel. Goed voor de glansende/vette huid!
pi_28162200
Heb vanochtend maar een mail gestuurd over de verkeerd geleverde bestelling maar geen reactie.
Werken die lushmailorder mensen niet op donderdag ofzo?
Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen...
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:17:25 #268
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28162498
soms duurt het even voor je antwoord terugkrijgt
ik zou nog even rustig afwachten
  donderdag 23 juni 2005 @ 14:24:08 #269
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28162675
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:07 schreef Fiorenza het volgende:
Heb vanochtend maar een mail gestuurd over de verkeerd geleverde bestelling maar geen reactie.
Werken die lushmailorder mensen niet op donderdag ofzo?
Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen...
Hmm, ik kreeg gister vrij rappies een reply, je kan ook even bellen!
pi_28162690
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
soms duurt het even voor je antwoord terugkrijgt
ik zou nog even rustig afwachten
Doe ik ook.. maar ben gewoon benieuwd hoe klantvriendelijk ze zijn
pi_28163034
Ik heb een keer een soft touch besteld, en deze niet gekregen. Die stuurde ze toen alsnog op.
En met een potje aromacreme, ik had natuurlijk gewoon 100 gram besteld, maar na het potje gewogen te hebben, bleek er maar 80 in te zitten. Kreeg toen ook gelijk een gratis nieuw potje met 100 gram

Ik vind ze dus zeer klantvriendelijk
pi_28164408
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:07 schreef dnzl het volgende:

[..]

Het geeft als je erop spuit een licht prikkelgevoel. Goed voor de glansende/vette huid!
Zijn er mensen die de Tea Tree al wat langer gebruiken?
Is het ook geschikt om tussendoor, halverwege de dag, je gezicht te verfrissen en het glimmende, vettige een beetje onder controle te krijgen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:27:18 #273
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_28164507
Even kort verslag van de dame die ik met haar verjaardag een sweety stack heb gegeven.
Vriendje vind ze wel ontzettend sterk ruiken, dus ze mogen niet open en bloot in de badkamer liggen Maar zij is er wel blij mee
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 23 juni 2005 @ 15:53:42 #274
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28165242
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 14:07 schreef dnzl het volgende:

[..]

okay, maar verder? maakt het je huid schoon/tegen puistjes of iets?
pi_28166268
Heb mail terug, krijg alsnog mn AOBS (en hoef de Aquamarina niet terug te sturen )
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:34:39 #276
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28166383
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:53 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

okay, maar verder? maakt het je huid schoon/tegen puistjes of iets?
Ja, tegen puistjes schijnt het ook te werken!
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 15:23 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Zijn er mensen die de Tea Tree al wat langer gebruiken?
Is het ook geschikt om tussendoor, halverwege de dag, je gezicht te verfrissen en het glimmende, vettige een beetje onder controle te krijgen?
Ja joh! Net gedaan! Lekker fris

Dit zegt Lush er zelf over doen ze echt goed truowens
quote:
Tea Tree Water is onze sterkste tonic voor de normale tot vette huid. Het is speciaal geschikt voor jonge gezichten die de typische tienerproblemen moeten doorstaan.Tea Tree is een wonderplant uit Australië; in elke fatsoenlijke Australische eerste hulp doos mag geen flesje Tea Tree ontbreken en gelukkig hebben ze besloten dat de rest van de wereld mee mag delen. Een van de vele goede eigenschappen is dat het een heerlijk reinigend effect heeft. We voegen oppeppend grapefruitwater toe en ontgiftende jeneverbes om een effectieve tonic te maken voor gezichten die wat verfrissing kunnen gebruiken.
  donderdag 23 juni 2005 @ 16:38:51 #277
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_28166512
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:33 schreef Anitra het volgende:

[..]

de 1e keer schuimt hybrid niet zo, maar daarna wel. Gewoon je haar flink nat maken en dan met het blok er over heen. Heb je alleen het zwarte gedeelte van hybrid of zit er ook wit doorheen?
Zwart overheert maar er zit ook wat wit doorhen. Nu m`n haar opgedroogd is zie ik weinig verschil met mijn vaste Hema Shampoo dus die blijft gewoon. Maar ben over de rest van m`n aankopen zeer tevreden. Heb er dinsdag dan ook goed van ingekocht. Eerste keer in de Lush-winkel en direct 40 euro uitgeven . Maar ik had een rotweek achter de rug dus het mocht
pi_28166744
Stinkt dat tea tree water niet?

Ik heb eens een flesje 100% tea tree gehad maar dat stonk !! Ik ging bijna over mn nek...
pi_28166799
Tea Tree stinkt altijd wel, maar ik denk dat er best een verschil zit tussen 100% en een tonic =D
pi_28166840
Ja ik vraag me af hoeveel tea tree er nou daadwerkelijk in die tonic zit. Zal wel heel weinig zijn, want dat spul is volgens mij erg duur.
pi_28166917
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef Maeghan het volgende:
Tea Tree stinkt altijd wel, maar ik denk dat er best een verschil zit tussen 100% en een tonic =D
Dat geloof ik wel, maar die geur... daar hoef ik echt niks van te ruiken..
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:06:04 #282
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28167362
ik gebruikte normaal altijd tonic, van de etos, anti acne.
om mn huid mee te zuiveren.
maar ben daar al n tijdje mee gestopt omdat ik het te heftig vind, het dfoet best zeer af en toe
dus misschien zou dat tea tree dan wel wat zijn
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:14:27 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28167589
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:30 schreef Fiorenza het volgende:
Heb mail terug, krijg alsnog mn AOBS (en hoef de Aquamarina niet terug te sturen )
Ik had die reactie wel verwacht van Lush. Goede afhandeling wederom.
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:18:03 #284
16715 Mylene
*schatje*
pi_28167689
Het Kruidvat verkoopt ook producten waar Tea Tree in is verwerkt.

Ik denk dat het daar goedkoper is. Het stinkt wel ja .
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:18:36 #285
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28167706
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef Fiorenza het volgende:
Stinkt dat tea tree water niet?

Ik heb eens een flesje 100% tea tree gehad maar dat stonk !! Ik ging bijna over mn nek...
Nee man, die van Lush stinkt zeker niet. Ruikt heel aangenaam richting grapefruit. De geur is overigens snel vervlogen.
pi_28167709
Ja, ik heb Tea Tree dag- en nachtcrème van het Kruidvat. Het stinkt, en het doet ook niets bij mij.
pi_28168004
ik vind de tea tree van Lush niet stinken hoor.

Damn wat had ik nu graag breath of fresh air gehad
  donderdag 23 juni 2005 @ 17:31:47 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28168060
Inderdaad Anitra. Ik heb de plantenspuit al geprobeerd maar daar komt geen water uit :-(
pi_28168681
ik heb er al een aantal keer mee in mijn handen gestaan, ook met bestellen online. Stom dat ik het niet gedaan heb.
Voel me zo vies met dit weer-O- En douchen mag maar max 3x op een dag
pi_28171623
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:18 schreef schatje het volgende:
Het Kruidvat verkoopt ook producten waar Tea Tree in is verwerkt.

Ik denk dat het daar goedkoper is. Het stinkt wel ja .
Dan moet je niet te lang wachten want al het bruin glas gezichtsverzorging van kruidvat gaat eruit.
  donderdag 23 juni 2005 @ 19:57:11 #291
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28171784
Ik heb Breath of Fresh Air.

Lekker spullie, zeker met dit weer.
pi_28171923
Ik gebruik altijd een leave-in conditioner. Nu heb ik jungle geprobeerd maar dat vond ik niets. Heeft iemand american cream wel eens als leave-in geprobeerd? Heb een redelijke dikke bos haar met erg droge krullen.
pi_28172674
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef debby1973 het volgende:
Ik gebruik altijd een leave-in conditioner. Nu heb ik jungle geprobeerd maar dat vond ik niets. Heeft iemand american cream wel eens als leave-in geprobeerd? Heb een redelijke dikke bos haar met erg droge krullen.
Ik was mijn haar altijd met karma komba bar en dan als conditioner de jungle. Als leave-in gebruik ik de american dream. Ik heb ook een bos haar met krullen.
Als leave in vind ik hem erg prettig en volgens mij kroest het wel iets minder. Ik had het een keer gewassen zonder lush (door omstandigheden ) en toen pluisde het veel meer.

Op het forum zeiden ze ook dat als je de combinatie jungle en american dream gebruikt dat het dan minder kroest.
pi_28172822
Ik gebruik elke dag tussen de middag het tea tree water en ik haal er dan een ongeloofelijke hoeveelheid zooi vanaf. Ik zie al zeker resultaat maar weet niet of het aan de tonic ligt.
Ik gebruik elke dag smorgens herbalism en dan rond een uur of 1300 de tonic en dan savonds aquamarina.
De tonic verfrist heel erg en ruikt helemaal niet onprettig. Na gebruik voelt mijn huid schoon en mat aan.! Voor een vette en onzuivere huid zou ik hem zeker gaan gebruiken!
pi_28173049
Bedankt Darkphorze. Ik ga zeker een grote pot kopen!
pi_28173105
Klinkt lekker en mijn huid kan dat wel gebruiken, zeker in de zomer.
Toch vind ik het vrij duur voor een heleboel water met een paar extractjes erin.. nog ff over nadenken dus maar...
pi_28173172
De combinatietherapie voor mijn rug begint zijn vruchten af te werpen, lijkt het. Scrubben, zonnen, narcotick, imperialis, kruidvat teatree dag- en nachtcreme (voor m'n gezicht deed het niets, maar voor alle zekerheid toch maar op m'n rug), zorgen dat m'n natte haar niet op m'n rug hangt, shirts met blote rug en een bh aan die op een andere plek vastzit. Je ziet nog steeds twee grote bruine plekken van waar mijn bh's normaal vastzitten, maar de pukkeltjes en vlekjes lijken iets minder en mijn vel jeukt ook niet meer zo.
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:49:59 #298
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_28173360
Gebruiken jullie ook Lush-spul tegen cellulite? (of ben ik de enige dat heeft...)
pi_28173522
Was dat maar waar. Ik ben ene grote verkleving tussen m'n heupen en knieen. Zelfs bindweefselmassage gehad bij de fysio omdat het op m'n zenuwen drukte =S Niet dat het helpt of zo... Maar volgens mij heeft Lush ook niets wat er écht tegen helpt hoor.
pi_28173559
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Breath of Fresh Air.

Lekker spullie, zeker met dit weer.
Ik ben jaloiers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')