Yep!quote:Op maandag 20 juni 2005 23:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Dus toch! ik zat ook ff te kijken en zag wat voorbij flitsen (zapte gewoon voorbij hoor dit soort programma's kijk ik nooit)
Nou ik heb mijn Angels on bare Skin meegenomen in mijn koffer, en mijn plastic bakje heeft het niet overleefd. Kleine beautycase of een klein trommeltje kan handig zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 23:16 schreef Kyara het volgende:
Zit me nu trouwens af te vragen hoe ik mijn aqua marina mee op vakantie ga nemen (duurt nog een maand maar goed...). Die potjes zijn nou ook weer niet zo stevig en ik heb een weekendtas. Straks gaat de boel open of barst het potje..... Hmm.. misschien toch een beautycase aanschaffen?
Iemand ervaringen?
2 graads he. Dan had je het niet eens moeten probereren joh. Je had meteen naar de doktor moeten gaan. Sterkte ermeequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:30 schreef Anitra het volgende:
Het word voor mij dus een grote voorraad Tramp in slaan dan
Oh en dream cream helpt niet bij 2 graads brandwonden door de zonik ga nu maar eens naar de dokter
Zie mijn reactie eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Ripley het volgende:
MUUS (of iemand anders natuurlijk!), helpt dream cream ook als je psoriasis hebt? Een vriend van me vertelde van de week dat ie daar last van heeft in behoorlijke mate en dat ie dat heel erg vindt. Als dream cream iig een beetje helpt wil ik graag wat voor hem kopen
bij de Tuinen van.. verkopen ze emmers zeezout.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Ripley het volgende:
MUUS (of iemand anders natuurlijk!), helpt dream cream ook als je psoriasis hebt? Een vriend van me vertelde van de week dat ie daar last van heeft in behoorlijke mate en dat ie dat heel erg vindt. Als dream cream iig een beetje helpt wil ik graag wat voor hem kopen
Bij Blokker zijn ze in de aanbieding, ik geloof 14,99quote:Op maandag 20 juni 2005 23:25 schreef Kyara het volgende:
lekker al die smurrie in je koffer... Ik hoop voor je dat het op de terugweg was.
Nou, dat bevestigt mijn vermoedens. Ik ga op beautycase jacht!
Dank je! Zal zaterdag ns gaan kijken als ze er dan nog zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2005 21:06 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Bij Blokker zijn ze in de aanbieding, ik geloof 14,99
kijk, dat is nu ware liefdequote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef ChOas het volgende:
Speciaal voor mijn lieve (hier veel postende) vriendinnetje gemaakt om 04:00 in Maastricht op een vrijgezellenfeest
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef ChOas het volgende:
Speciaal voor mijn lieve (hier veel postende) vriendinnetje gemaakt om 04:00 in Maastricht op een vrijgezellenfeest
[afbeelding]
[afbeelding]
wordt het niet heel slap dan? Bij het idee van zacht lokken krijg ik altijd visioenen van slappe zijige krullen die een beetje zielig rond mijn hoofd hangen. Wordt je haar er zwaar van? Blijft het volume nog wel behouden zeg maar?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:49 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, mijn ervaring is dat American cream beter hydrateert dan Retread en gewoon veel lekkerder ruikt.
Ik had laatste tussendoor mn haar weer eens gewassen met Retread maar het zag er gewoon dof en strooig uitAmerican cream zorgt hier voor glanzende en zachte lokken
Maar ik ben dan ook een echte American cream freak, ik ga in Zweden 2 grote flessen halen!![]()
[afbeelding]
Ik heb nu ook american cream 1 x gebruikt, ook last van mishandeld haar wat krullerig/pluizig is, en m'n haar is zacht, niet slap en volume krijg ik er zo in. Ik wil geen andere conditioner meer! Die 500 g fles ga ik snel halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:47 schreef Kyara het volgende:
aangezien fok vandaag niet toegankelijk was heb ik me suf zitten surfen op de Lush site. Twijfel nu over een conditioner. En dan tussen American Cream en Retread. Doet die American Cream nog wat speciaals of ruikt ie alleen maar lekker?
(ik heb krullend haar, dat al snel droog is en daarnaast gebruik ik ook nog wel eens een steiltang dus tja, ik heb wel 'mishandeld' haar)
Dat klinkt goed, ik heb ook krullen, nogal veel zelfs en wil ook wel eens een conditioner proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb nu ook american cream 1 x gebruikt, ook last van mishandeld haar wat krullerig/pluizig is, en m'n haar is zacht, niet slap en volume krijg ik er zo in. Ik wil geen andere conditioner meer! Die 500 g fles ga ik snel halen.
je komt toch wel weer terug he?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:55 schreef Funnie het volgende:
Ajuus allemaal! Ik ga dit topic verlaten.![]()
![]()
Vertel eens, wat heb je allemaal besteld?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net een bestelling geplaatst op de Lush site![]()
Hoef je je echt niet niet voor te schamen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:38 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb net een bestelling geplaatst op de Lush site![]()
Ja he, grappig dat daar de meningen nogal over verdeelt zijn.quote:
Ik ben helemaal verliefd op Buffy. Ik heb dan ook de 200gram.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:06 schreef -Marjo- het volgende:
Karma Zeep
Karma Kream
Buffy The Backside Slayer
en Dream Time Temple Balm...
Ik bedoelde dat niet. Ik vind hem ook onwijs lekker ruiken. Kwam misschien een beetje onduidelijk overquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, okay, ik vind die karma zeep erg lekker.
zo beter?
Ik vind het geweldig ruiken. Ik had er al eens een stukje zeep van...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja he, grappig dat daar de meningen nogal over verdeelt zijn.
De een vind het heel lekker
De ander vind het onwijs smerig ruiken
![]()
In het begin was ik er wel twijfelachtig over. Ik wist niet wat ik er van moest vinden. Totdat ik me ermee gedoucht had, toen was ik verkocht. Ik vond het later zo lekker ruiken, maar mijn favoriet is het niet. Ik heb die eigenlijk niet, vind meerdere geuren heel lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:09 schreef nectarientje het volgende:
dat vertelde het meisje uit de Lushwinkel ook, you hate it or you love it.
Ik vind hem dus echt niet lekker ruiken
Op dinsdag en vrijdag worden de pakketjes verstuurd. Dus zodra je betaling binnen is, en dan op een woensdag(donderdag) of zaterdag(maandag)quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:10 schreef -Marjo- het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je pakje er is??
*ongeduldig is...
Ja, maar je kan niet alles tegelijk kopen hequote:Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef ymme het volgende:
[..]
In het begin was ik er wel twijfelachtig over. Ik wist niet wat ik er van moest vinden. Totdat ik me ermee gedoucht had, toen was ik verkocht. Ik vond het later zo lekker ruiken, maar mijn favoriet is het niet. Ik heb die eigenlijk niet, vind meerdere geuren heel lekker.![]()
Kan wel, als je een hele dikke portomonee hebtquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet alles tegelijk kopen he
Die heb ik helaas niet. Maar af en toe iets kopen is net zo leuk...quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
[..]
Kan wel, als je een hele dikke portomonee hebt![]()
Idd. Ik heb best veel achter elkaar gekocht. Maar nu ben ik blut. Dus voorlopig even niets voor mij!quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet. Maar af en toe iets kopen is net zo leuk...
Ik vind hem niet heel erg lekker, maar het is een speciale geur.quote:Wonderfully rich and creamy shower gel, with moisturising cocoa butter chips and white chocolade, crammed with essential oils
Groot gelijk, dat zou ik ook doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:57 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben bang dat iedereen hem zelf gaat houden.
stiekem hoop ik daarom ook dat vriendje toch meegaatquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:53 schreef ymme het volgende:
Die googiebags geweldig. Kan er niet iemand er eentje voor mij regelen ;0
Naar de winkel, is dat geen optiequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef kokoskip het volgende:
Ik heb te weinig geld om producten meer bij lush te kopen![]()
![]()
Aangezien de verzendkosten zo hoog zijn
Goodiebag krijg je alleen als je er zelf bij bent.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:53 schreef ymme het volgende:
Die googiebags geweldig. Kan er niet iemand er eentje voor mij regelen ;0
Was meer uit de geinquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Goodiebag krijg je alleen als je er zelf bij bent.
Anders kan iedereen wel gratis goodiebags aan gaan vragen.
Nope nergens in de buurt jammer genoeg.. Meschien ga ik een keer dan naar Amsterdam als ik geld heb gespaart ghehequote:
Ik vond hem echt smerigquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:34 schreef debby1973 het volgende:
Wie heeft de douchegel skinny dip al eens geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |