abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28147813
Oh ja voor een relaxweekendje is het wat anders.

Ik heb inmiddels een verlanglijstje van 428 euro of 217 pond (omgerekend 347 euro). Jullie hebben me echt aangestoken.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:48:48 #227
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28147883
Zo, jij hebt een flinke lijst zeg. Ga je de hele winkel leegkopen?

Mijn lijst varieert zo rond de 75 euro. Dat vond ik al zo veel
pi_28148081
Wow Maeghan Wat heb je allemaal op die lijst dan

En vind je mijn stukjes ook onsamenhangend? Dan zal ik er nog eens naar kijken (ik vond het zelf wel duidelijk eigenlijk )
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:56:16 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28148115
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Maeghan het volgende:
Zeg lieverds, misschien vinden jullie dat ik kleine insecten copuleer, om het even netjes te stellen, maar ik vind het taalgebruik op wiki toch wel erg beneden peil. Het is wel de bedoeling dat iedereen elkaar ook begrijpt, en af en toe snap ik werkelijk niet wat er bedoeld wordt. De meeste van jullie schrijven in telegramstijl en zitten ook nog eens naar elkaar en naar het forum te verwijzen, wat de duidelijkheid niet echt bevordert. Verder is een spelfoutje op z'n tijd heel normaal, maar verkeerde productnamen, gebrek aan leestekens en breezerspelling vind ik toch een tikje overdreven ("me huid", "muggespul", "ik rookt", zinnen van vijf regels zonder hoofdletters of interpunctie). Verder zijn het af en toe verhalen waarbij je de draad echt kwijtraakt, waarbij nog net niet verteld wordt welke bus de schrijver genomen heeft onderweg naar Lush en of het lekker weer was die dag. Misschien is het handig om daar een beetje op te letten als je wat schrijft.

De afgelopen weken heb ik het een beetje zitten verbeteren (hoofdletters toevoegen, grove spelfouten eruit, productnamen verbeterd, dat soort dingen) en op alfabetische volgorde gezet, maar ik wil ook niet te veel aanpassen omdat het wel zo leuk is als de schrijfstijl van iedereen herkenbaar blijft.

Ik wil er verder niemand mee beledigen of zo, maar het is misschien wel leuk als het voor iedereen toegankelijk blijft (ook voor mensen van buiten Fok).
Ik ben al een tijd niet op Wiki geweest, ga zo weer eens even kijken.
En alvast bedankt voor het weghalen van typo's en andere lelijkheden.
Ik haat het vreselijke taalgebruik op Fok!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28148170
Ja, maar dit is wel de 'wat-ik-eigenlijk-allemaal-zou-willen-hebben-maar-never-nooit-niet-allemaal-van-mezelf-mag-kopen'-lijst. Mijn lijstje voor komende meeting is een euro of 50. De grote aankopen doe ik van de zomer in Engeland, dat is goedkoper en dan heb ik tenminste tijd om m'n oude shampoos en bodylotions op te maken. =)
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:59:38 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28148212
Nou, als je het taalgebruik op de Lush-wiki al slecht vindt...
Ik vind het welhaast van literaire schoonheid als ik het vergelijk met doorsnee Fok-taal. Om maar niet te spreken overhet taalgebruik op andere fora zoals bv. het Flair-forum, waar ik soms op kijk als ik mensen wil uitlachen. Daar posten de echte Tokkies/kampers/niveautje-alleen-basisschool
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:03:15 #232
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28148353
Tokkie niveau
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_28148475
Ik zit nu met Aqua Marina op mijn gezicht als een soort masker Iemand enig idee of dit nog wat speciaals doet? Hij is zo lekker zacht
pi_28148487
Ik vind het op zich ook meestal wel meevallen hoor. Er zitten er maar twee bij waarvan ik me af en toe afvraag of het niet makkelijker wegleest als ik het uitprint en op z'n kop hang, maar die sla ik gewoon over in de topics =P
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:08:02 #235
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28148525
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het op zich ook meestal wel meevallen hoor. Er zitten er maar twee bij waarvan ik me af en toe afvraag of het niet makkelijker wegleest als ik het uitprint en op z'n kop hang, maar die sla ik gewoon over in de topics =P
Nu wil ik het weten.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:24:26 #236
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28149073
sanne, waar ben jij nou weer mod van
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:29:39 #237
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28149234
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:30:06 #238
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28149255
ahaa.
wat staat het dan vreemd in de med
dr staat sannetie ofzo
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:32:04 #239
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_28149323
Sanshine
pi_28149350
Ik ben net in bad geweest met Little Monkey. Laten afbrokkelen onder de stroom water, maar de geur deed me niet echt verlangen om er in te plonzen. Het schuimde wel enorm, maar ook eenmaal na een tijdje erin gelegen te hebben, vind ik de geur niet echt jofel. Het hoort naar bananen te ruiken, maar dat kan ik er dus echt niet uithalen. Nee, ik vond het niet echt een succes en zal het dus ook zeker niet nog een keer halen. Maar zolang m'n haartjes naar American Cream ruiken vind ik het prima...
M'n volgende bad avontuur wordt de Bollywood bruisbal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shirley op 22-06-2005 23:42:36 ]
Back in business.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:36:33 #241
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28149497
zodoende
pi_28149787
Lekker Sanne de Think Pink kopen

Nu wil ik weten of ik zo rot schrijf voor wiki

Wat betreft Tramp: Ik ben er helemaal weg van en baal dus als een stekker dat die eruit gaat
pi_28149805
Leuk ook dat er altijd op mijn ''recensies'' gereageerd wordt.
Back in business.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:49:15 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28149885
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
Leuk ook dat er altijd op mijn ''recensies'' gereageerd wordt.
Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..
pi_28149962
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..
Ben niet boos hoor
Back in business.
pi_28150123
Shirley: ik was al bang dat Little Monkey net zo muf zou ruiken als Banana Moon, daarom zou ik het nooit gekocht hebben al houd ik wel van bananen. Weet ik in ieder geval toch dat ik die niet hoef te kopen.
pi_28150127
Vandaag eindelijk mn pakketje gekregen Heb ik gewoon Aquamarina gekregen ipv AOBS

Verder proefjes van Trichomania en Ooh lala. Die laaste ruikt echt NIET lekker..
Maar voor de rest: Big, Sweetie Stack en Creology.. morgenochtend de eerste test
pi_28151501
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:58 schreef Maeghan het volgende:
Shirley: ik was al bang dat Little Monkey net zo muf zou ruiken als Banana Moon, daarom zou ik het nooit gekocht hebben al houd ik wel van bananen. Weet ik in ieder geval toch dat ik die niet hoef te kopen.
Muf ja! Dat is het goeie woord. EN dan zit er ook nog een uitgedroogd velletje banaan op, bah. Nee, M'n 1e foute Lush aankoop.
Back in business.
pi_28153454
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik zit nu met Aqua Marina op mijn gezicht als een soort masker Iemand enig idee of dit nog wat speciaals doet? Hij is zo lekker zacht
Ik doe dat vrijwel altijd. Laat het een minuutje of 3 zitten voor ik het eraf spoel. Ik weet niet of het effect heeft (ik maak mezelf wijs dat op die manier de ingrediënten beter hun werk op m'n huid kunnen doen ofzo), maar het kan in ieder geval geen kwaad. Zo ook met Herbalism.

Las trouwens op de Wiki dat jij puistjes krijgt van MoM? Jammer, voor mij helpt het er namelijk geweldig tegen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_28153807
Vanochtend Honey I Washed the Kids geprobeerd. Mn badkamer lijkt wel een snoepfabriek met die sweetie stack er in. Ik denk dat ik de volgende keer maar ga voor wat minder zoete geuren.
Ik moet zeggen dat ik Honey na het douchen wel lekker vind.
Ook het proefje van Trichomania gebruikt. Hoewel mijn haar verre van krullend en droog is (wat op het zakje stond) vond ik deze wel lekker. Mn haar is nog niet helemaal droog maar het ziet er hoopvol uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')