Ik ben al een tijd niet op Wiki geweest, ga zo weer eens even kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Maeghan het volgende:
Zeg lieverds, misschien vinden jullie dat ik kleine insecten copuleer, om het even netjes te stellen, maar ik vind het taalgebruik op wiki toch wel erg beneden peil. Het is wel de bedoeling dat iedereen elkaar ook begrijpt, en af en toe snap ik werkelijk niet wat er bedoeld wordt. De meeste van jullie schrijven in telegramstijl en zitten ook nog eens naar elkaar en naar het forum te verwijzen, wat de duidelijkheid niet echt bevordert. Verder is een spelfoutje op z'n tijd heel normaal, maar verkeerde productnamen, gebrek aan leestekens en breezerspelling vind ik toch een tikje overdreven ("me huid", "muggespul", "ik rookt", zinnen van vijf regels zonder hoofdletters of interpunctie). Verder zijn het af en toe verhalen waarbij je de draad echt kwijtraakt, waarbij nog net niet verteld wordt welke bus de schrijver genomen heeft onderweg naar Lush en of het lekker weer was die dag. Misschien is het handig om daar een beetje op te letten als je wat schrijft.
De afgelopen weken heb ik het een beetje zitten verbeteren (hoofdletters toevoegen, grove spelfouten eruit, productnamen verbeterd, dat soort dingen) en op alfabetische volgorde gezet, maar ik wil ook niet te veel aanpassen omdat het wel zo leuk is als de schrijfstijl van iedereen herkenbaar blijft.
Ik wil er verder niemand mee beledigen of zo, maar het is misschien wel leuk als het voor iedereen toegankelijk blijft (ook voor mensen van buiten Fok).
Nu wil ik het weten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het op zich ook meestal wel meevallen hoor. Er zitten er maar twee bij waarvan ik me af en toe afvraag of het niet makkelijker wegleest als ik het uitprint en op z'n kop hang, maar die sla ik gewoon over in de topics =P
Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
Leuk ook dat er altijd op mijn ''recensies'' gereageerd wordt.
Ben niet boos hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om te lezen, maar weet/heb niet altijd wat te zeggen? Moet je nie meteen boos worden..
Muf ja! Dat is het goeie woord. EN dan zit er ook nog een uitgedroogd velletje banaan op, bah. Nee, M'n 1e foute Lush aankoop.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:58 schreef Maeghan het volgende:
Shirley: ik was al bang dat Little Monkey net zo muf zou ruiken als Banana Moon, daarom zou ik het nooit gekocht hebben al houd ik wel van bananen. Weet ik in ieder geval toch dat ik die niet hoef te kopen.
Ik doe dat vrijwel altijd. Laat het een minuutje of 3 zitten voor ik het eraf spoel. Ik weet niet of het effect heeft (ik maak mezelf wijs dat op die manier de ingrediënten beter hun werk op m'n huid kunnen doen ofzo), maar het kan in ieder geval geen kwaad. Zo ook met Herbalism.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik zit nu met Aqua Marina op mijn gezicht als een soort maskerIemand enig idee of dit nog wat speciaals doet? Hij is zo lekker zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |