Doe eens voor mij testen of je nog topic reports kan plaatsen na een slotje... ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:14 schreef laffer het volgende:
ah, er is eindelijk een slotje op dat kuttopic gekomen Vieze ratten
maar wat een werk ik daarvoor heb moeten verrichten zeg![]()
donequote:Op zondag 26 juni 2005 01:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe eens voor mij testen of je nog topic reports kan plaatsen na een slotje... ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
wat is dat?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks!
Mysterie ook weer opgelost.
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:26 schreef laffer het volgende:
[..]
wat is dat?
maar we gaan gewoon een beetje zuipen, beffen en pijpen met elkaar niks bijzonders dus![]()
leuk als jij komtquote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
daarvoor MOET je echt ff lushen hoor
![]()
maarre sounds good ejj![]()
Als je aan de voorwaarden in de OP voldoet ben je welkom.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef mother-mother het volgende:
daarvoor MOET je echt ff lushen hoor
![]()
maarre sounds good ejj![]()
lijkt mij ook wel gezellie maar pijpen en beffen als je getrouwd bent is dat geen vreemdgaan?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je aan de voorwaarden in de OP voldoet ben je welkom.
Ik ben tegen die tijd namelijk hard toe aan een knip en scheerbeurt.
was ook maar een grapje, gewoon lekker een slok komen halen daar draait het allemaal omquote:Op zondag 26 juni 2005 01:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel gezellie maar pijpen en beffen als je getrouwd bent is dat geen vreemdgaan?![]()
zuipen kan ik wel![]()
Je bent niet bekend met het fenomeen 'laffer & static meet' duidelijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:21 schreef mother-mother het volgende:
meets zijn leuk![]()
tis zeker geen lush meet?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:37 schreef laffer het volgende:
[..]
was ook maar een grapje, gewoon lekker een slok komen halen daar draait het allemaal om![]()
please do tell mequote:Op zondag 26 juni 2005 01:38 schreef static het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het fenomeen 'laffer & static meet' duidelijk.
Zoek maar.quote:
quote:Op Dance Valley komen 65.000 mensen, dat trekt 8 topics, de L&S meetings met ca. 25 mensen +20 topics.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:37 schreef laffer het volgende:
was ook maar een grapje, gewoon lekker een slok komen halen daar draait het allemaal om![]()
Zijn de paden daar nog begaanbaar dan, of heb je alles ondergekotstquote:Op zondag 26 juni 2005 02:34 schreef Aventura het volgende:
Ik heb zojuist alvast een voorbereidend onderzoek gedaan op de Wallen *hik
Nee joh. Wel denkt een groot aantal mannen nu dat ik Truitje heetquote:Op zondag 26 juni 2005 02:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn de paden daar nog begaanbaar dan, of heb je alles ondergekotst
Dus kan ik me daar ook niet meer vertonenquote:Op zondag 26 juni 2005 02:38 schreef Aventura het volgende:
Nee joh. Wel denkt een groot aantal mannen nu dat ik Truitje heet
quote:Op zondag 26 juni 2005 02:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus kan ik me daar ook niet meer vertonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |