Goed plan, Krea.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:42 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Dit jaar kom ik ook niet per ongeluk.
Groetjes,
Krea.
Goed plan, dat doe ik bij iedereen die een slaapplaats nodig heeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zou je: ''+slaapplaats nodig'' achter mijn naam willen knallen??![]()
Kut, mijn edit was te laat.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef static het volgende:
[..]
Goed plan, dat doe ik bij iedereen die een slaapplaats nodig heeft.
tja, ik hou gewoon van julliequote:Op zondag 26 juni 2005 00:03 schreef Brighteyes het volgende:
Laffer! Wat ben je weer heerlijk subtiel aanwezig!
Hier ook. Cheerio.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik pak er nog een biertje bij, ook een goed plan
Ohwja, je krijgt nog een telefoon van Heatwave en mij.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, je krijgt nog een telefoon van Heatwave en mij.
harriequote:Op zondag 26 juni 2005 00:20 schreef static het volgende:
Ik wil Harrie er ook bij hebben trouwens.
Daar kan ik achteraan gaan, als hij een keer reageertquote:Op zondag 26 juni 2005 00:20 schreef static het volgende:
Lijkt mij een fijn plan.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:20 schreef static het volgende:
We zouden zijn kroeg eens gaan crashen (althans, dat hebben heatwave, laffer en ik eens besloten in beschonken toestandquote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daar kan ik achteraan gaan, als hij een keer reageert![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:28 schreef static het volgende:
[..]
We zouden zijn kroeg eens gaan crashen (althans, dat hebben heatwave, laffer en ik eens besloten in beschonken toestand).
de kroeg verbouwenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:28 schreef static het volgende:
[..]
We zouden zijn kroeg eens gaan crashen (althans, dat hebben heatwave, laffer en ik eens besloten in beschonken toestand).
nee joh ik ben net thuisquote:
quote:
Dat kan ookquote:
hoi sanne, je zult me veel zien straks in het BB forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |