per festival is het minder druk, maar als je er eenmaal bent is het nog steeds fantastisch hoor, en het programma dit jaar is top!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach ja... ehm... ik was toch al niet zo'n festival-dier...
Enneh... die dingen zijn toch onwijs op z'n retour?
Tuurlijk, ik denk alleen ik geef het ff aanquote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef static het volgende:
Gelukkig is er nog geen definitieve datum geplanned, we kunnen dus nog alle kanten op.
Al zul je altijd houden dat mensen niet kunnen indien die datum geprikt is, jammer dan.
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, ik denk alleen ik geef het ff aan.
En wat golfer al aangaf, de traditie van tijdens gay-pride is ook wel leuk.
jammer danquote:Op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef static het volgende:
Gelukkig is er nog geen definitieve datum geplanned, we kunnen dus nog alle kanten op.
Al zul je altijd houden dat mensen niet kunnen indien die datum geprikt is, jammer dan.
Ja, want ik schijn al een vrijgezellig feessie te krijgenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... die wallen-tocht houden 'we' er ook in toch? Bluezz? We gaan toch wel weer? After all ben je dan nog niet getrouwd!
Oh wacht... dan moeten we eigenlijk Golfer meenemen!
Leuk.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:24 schreef Blinky het volgende:
Van Cynix hoor ik nog steeds wilde verhalen van de vorige meet. Dus bij deze onder voorbehoud en ik wil natuurlijk ook wel het hoe- en wat- zien
Ligt denk ik misschien nog een beetje aan de exacte datum.
Ik zal een melding maken van de meet op fok!radio vanavond.quote:
Hou maar rekening met duizenden aanmeldingen erbijquote:
Welke Wallentochtquote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enneh... die wallen-tocht houden 'we' er ook in toch? Bluezz? We gaan toch wel weer? After all ben je dan nog niet getrouwd!
Neem mijn dit keer maar mee voor de wallentocht.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zit de nieuwe locatie daar ook een beetje in de buurt?quote:
Voor watquote:
Die hebben we nog steeds niet van je gehad.quote:
We wachten even op laffer.quote:
Mss staat Bluezz er nu zelf wel! Die werd de vorige keer best geschikt geacht door een van de dames daar.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:19 schreef golfer het volgende:
Neem mijn dit keer maar mee voor de wallentocht.
De laatste keer dat ik nog een keer als vrijgezellige man daar de snolletjes mag bekijken.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
Mss staat Bluezz er nu zelf wel! Die werd de vorige keer best geschikt geacht door een van de dames daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |