Je hebt twee bodyguards as usual..quote:
Mooi zo, kan ik B. nog eens in haar borsten knijpen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
Als meubelstukken van de leukste meet van het jaar zijn Bluezz en ik natuurlijk weer van de partij, mits er geen onverwachte zaken als vrijgezellenparty's tussendoor komen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef static het volgende:
Mooi zo, kan ik B. nog eens in haar borsten knijpen.
Indrinken is erg oké.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:29 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil de gebruikelijke indrink wel weer, ober.
Er is bier, golfert, who cares?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
Maar de traditie van het tijdens gay-pride houden van deze meet wordt dus dit keer doorbroken, want dat is in het weekend van vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 augustus.
Als jij maar weer gewoon komt en loempiaatjes gaat werpen biertje met ons drinkt is het inderdaad oké.quote:
Ohwja, de indrink. Die is wel heel exclusief.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:29 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil de gebruikelijke indrink wel weer, ober.
Joh.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
Maar de traditie van het tijdens gay-pride houden van deze meet wordt dus dit keer doorbroken, want dat is in het weekend van vrijdag 5, zaterdag 6 en zondag 7 augustus.
Nog 8 plekken nu dusquote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, de indrink. Die is wel heel exclusief.![]()
Zullen we zeggen maximaal 9 personen?
Gezellig.
Mijn loempiaatjes tellen voor 2.quote:
Jouw loempiaatjes tellen voor teveel om deze meeting exclusief te latenquote:Op zondag 19 juni 2005 01:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mijn loempiaatjes tellen voor 2.
* shmoopy gaat pitten, en morgen iemand lief aankijken.
Ik ga die dag met Bijna123456 meequote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Bijna123456 het volgende:
Ja hoi, ik kom niet.
Afhankelijk van datum kunt u er weer 2 bijvoegen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ohwja, de indrink. Die is wel heel exclusief.![]()
Zullen we zeggen maximaal 9 personen?
Gezellig.
Veel plezier.quote:
Laat dat nou letterlijk zo zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |