Sorry hoor, maar als je mooie benen hebt zou je gek zijn om ze daar in te stekenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:43 schreef Jerruh het volgende:
*dwijlt*
uitgekotst?
teenslippers kunnen soms juist heem sexy zijn, als er mooie voeten in zitten.
quote:
Doe dan mooie laarzen aanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gister zag ik een hele mooie meid, met een mooi kort rokje, mooie benen, mooie kont en hele mooie voeten die in supermooie teenslippers waren gestoken. op 1 teenslipper zat een mooie bloem en ze liep er zo verdomd sexy in! ander schoeisel had het plaatje verpest...
Op 1 maar? Dat is zo verrekte a-symmetrischquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
gister zag ik een hele mooie meid, met een mooi kort rokje, mooie benen, mooie kont en hele mooie voeten die in supermooie teenslippers waren gestoken. op 1 teenslipper zat een mooie bloem en ze liep er zo verdomd sexy in! ander schoeisel had het plaatje verpest...
asymmetrie is zooooo sexy!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Op 1 maar? Dat is zo verrekte a-symmetrisch
Wie kan me even van de grond rapen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mét die bloem op haar slipper erbij? Dat kan dus weer niet he. Want dan wordt ofwel de a-symmetrie verpest, ofwel ze wordt zodanig a-symmetrisch dat ze overhelt naar één kantquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:53 schreef Jerruh het volgende:
asymmetrie is zooooo sexy!
als ze een bloem achter haar oor in haar haar had gestoken was ik verkoch!
of dat ze een bloem op dr slipper heeft, zon gerbera, en dan in dr ene hand een tas terwijl ze in dr andere hand een roos vasthoudt waar ze dan heel schattig aan ruiktquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mét die bloem op haar slipper erbij? Dat kan dus weer niet he. Want dan wordt ofwel de a-symmetrie verpest, ofwel ze wordt zodanig a-symmetrisch dat ze overhelt naar één kant
dan zouden wij nederlanders nu op klompen met geitenwollen sokken moeten lopenquote:
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:01 schreef Jerruh het volgende:
of dat ze een bloem op dr slipper heeft, zon gerbera, en dan in dr ene hand een tas terwijl ze in dr andere hand een roos vasthoudt waar ze dan heel schattig aan ruikt.
Is dat niet het geval dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan zouden wij nederlanders nu op klompen met geitenwollen sokken moeten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |