Ow, ik zag gewoon een verwend secreet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:07 schreef ruby het volgende:
Het is wel duidelijk dat Gordon nog een beetje het kind is van de twee.
Dat zegt hij zelf ook in de uitzending. We zijn rijk en gewoon verpestquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon een verwend secreet.
yep, en dat is de bedoeling ws ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ow, ik zag gewoon een verwend secreet.
Het is natuurlijk ook dik aangezet, allemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:36 schreef SteveBallmer het volgende:
Ow, ik moest er ook wel om lachen. Maar Joling komt op mij wat meer down to earth over..
Gordon vind ik gewoon een zeikstraal. Dat kan ook komen door de overload Gordon op radio en TV de laatste tijd..
Maar ik kijk de volgende keer natuurlijk wel weer.![]()
Dan staat het nu 1-0 voor Geer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:40 schreef milagro het volgende:
We moeten ons natuurlijk wel kunnen ergeren aan 1 of beide c.q. identificeren met 1 vd 2 , daar draaien real life soaps op tenslotte![]()
Dat is natuurlijk ook de hele insteek van het programma, het is niet voor niets gebaseerd op The Simple Life met die Paris Hilton.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf ook in de uitzending. We zijn rijk en gewoon verpest
Die "hutspot" zag er gewoon niet uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het op zich wel grappig om te zien, al zat ik heel raar te kijken bij Gordons onbeschofte reactie op de hutspot. Ik vond de reactie van die vrouw op dat moment en later heel tof, bij mij had ie waarschijnlijk de hutspot in zijn arrogante smoelwerk gegooid gekregen. Maar ach, het was verder wel leuk
Daar gaat het niet om, als je bij een ander aan tafel zit heb je je maar te gedragen en ga je geen commentaar geven, en al helemaal niet op zo'n manier.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die "hutspot" zag er gewoon niet uit.
Veels te waterig het leek wel drab.
Ha, dat zou ik ook niet pikken iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het op zich wel grappig om te zien, al zat ik heel raar te kijken bij Gordons onbeschofte reactie op de hutspot. Ik vond de reactie van die vrouw op dat moment en later heel tof, bij mij had ie waarschijnlijk de hutspot in zijn arrogante smoelwerk gegooid gekregen. Maar ach, het was verder wel leuk
Wel op televisiequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je bij een ander aan tafel zit heb je je maar te gedragen en ga je geen commentaar geven, en al helemaal niet op zo'n manier.
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet? Anders zou het een erg saai programma zijn, want dit zijn de dingen waar iedereen het over heeft. Net als dat janken van hem. Je gelooft toch niet dat iemand met zo'n sterke persoonlijkheid (hij heeft niet voor niks zoveel bereikt) en die overal schijt aan heeft, echt na een dag breekt en moet janken he? Het Nederlandse volk is dus echt zo dom als Talpa denkt.........quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, als je bij een ander aan tafel zit heb je je maar te gedragen en ga je geen commentaar geven, en al helemaal niet op zo'n manier.
Mens, ga toch fietsen of zo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet? Anders zou het een erg saai programma zijn, want dit zijn de dingen waar iedereen het over heeft. Net als dat janken van hem. Je gelooft toch niet dat iemand met zo'n sterke persoonlijkheid (hij heeft niet voor niks zoveel bereikt) en die overal schijt aan heeft, echt na een dag breekt en moet janken he? Het Nederlandse volk is dus echt zo dom als Talpa denkt.........![]()
Ja, maar dan is het geen leuke televisie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen leuke televisie..
Hey, ben jij diegene die in Celebs Onflatteus Op De Kiek altijd "das gephotoshopt" roeptquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat het allemaal misschien in scene is gezet?
Ja, daarom, ik heb me wel vermaakt hoor, ik zeg alleen dat als ie dat bij mij had gedaan, hij het bord eten in zijn gezicht had gekregen. Ook leuke televisiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen leuke televisie..
Ik heb geen fiets......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mens, ga toch fietsen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |