Spontaan of niet, ik vind het leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:12 schreef bloodymary het volgende:
Wat zeg je nu? Dadelijk suggereer je nog dat het niet allemaal even spontaan is.........

lijkt me ook lachen ja, met die roomservice enzquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Breemz het volgende:
gisteren was zeker wel leuk hoewel het vorige week leuker was ''die kinderen zijn toch al verpest''.. wacht volgende week met smart af, mede omdat ik zelf de Hogere Hotelschool doe

Dat wordt helemaal hilarischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Ze gaan ook nog een keer naar een parenclub, aldus Gordon..

Ik vraag me af wat de politie kwam doen; je zag even een politie-auto aan komen rijden,.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Breemz het volgende:
gisteren was zeker wel leuk hoewel het vorige week leuker was ''die kinderen zijn toch al verpest''.. wacht volgende week met smart af, mede omdat ik zelf de Hogere Hotelschool doe

Ja idd. Misschien dat ze de aandacht kregen op de weg er naar toe?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de politie kwam doen; je zag even een politie-auto aan komen rijden,.

die kerel die toen langskwam had best 22 kunnen zijn hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd. Misschien dat ze de aandacht kregen op de weg er naar toe?
Mijn vriend is jarig, hij wordt 22

Door die opvallende mix van drama en humor verdient het programma echt een Televizierring. Hilarisch, maar het zet je tegelijk ook aan tot nadenken (in dit geval over de teloorgang van het fenomeen circus).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef mark_03 het volgende:
Geweldige aflevering gister... best wel serieuze benadering zo af en toe, afgewisseld met de gebruikelijke hilarische grappen. Misschien wel iets beter dan vorige week
.

het wordt herhaald, en je kanhet op de site van Talpa nog bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Godver, is het nou ineens wel weer om half negen

Heerlijk die opmerkingen heen en weer!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef Dementor het volgende:
Gordon tegen Gerard: ik ben blij dat je zo vol bent van jezelf, zaten je zalen maar zo vol.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |