Iedereen prikt er door heen, dat maakt het nou juist zo leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef R_ON het volgende:
Prikt er dan verder niemand heen door die 2 onzekere relnichten als Gordon & Joling? Dat beangstigt me.
Of het nou een act is of hun eigen gedrag, maakt verdomd weinig uit bij 'artiesten'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef R_ON het volgende:
Prikt er dan verder niemand heen door die 2 onzekere relnichten als Gordon & Joling? Dat beangstigt me.
In een programma als "thuis" is het irritant, omdat het uit de toon valt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:54 schreef 18konijn het volgende:
Gordon die doet alsof hij een varken van achteren neukt... Moeten we daarom lachen?
Hij had bij mij wel wat krediet maar dit was echt te plat voor woorden.
Je kan het op Talpa.nl nog bekijken, tzt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef ruby het volgende:
Wordt dit nog herhaald dat iemand weet? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
Inderdaad ja, wat een aanstellers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef Augustina het volgende:
Echt, wat vreselijk. Ik had toch echt meer karakter verwacht van hen. Eén nachtje in een kinderbed en de heren boeken meteen een hotelletje verderop. Sneu.
Ah, dat biedt weer perspectieven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef ruby het volgende:
Wordt dit nog herhaald dat iemand weet? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
Ach, zo gaat dat in Medialand he. Zo vaak zie ik gejatte programma's voor de buis voorbij komen. Maar vice versa gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat een aanstellers.
Ik vind het wel makkelijk om dat concept zo van The Simple Life te jatten trouwens.
het was mooi weer hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:39 schreef cpcpb het volgende:
Boulevard had er ook maar 729000 dus dat gaat ook hard achteruit..
What else is newquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:13 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind het wel makkelijk om dat concept zo van The Simple Life te jatten trouwens.
Op wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |