Zó hoort hetquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:08 schreef Blokhut het volgende:
Ik ga bier drinken, met borsthaar, zoals het hoort.
ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:20 schreef zhe-devilll het volgende:kwenie maar dit vind ik echt niks
[afbeelding]
Zo kaal enzo
[afbeelding]
Babybuikjes ook niet echt dat je zegt van eh..
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Hmm kaal en toch wel lekker![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
ff de was doen
![]()
komt jouw sadistische standpunt door het gebrek aan borsthaar?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus, als je zó over straat loop vraaaaag je er gewoon om om keihard met stalen noppen onder de schoenzolen in je buik getrapt te worden, het is gewoon zo, sorry, kan er niks aan doen.
Neen, ik denk eerder door het feit dat hij wel borsthaar heeft, zoals een échte man betaamd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
komt jouw sadistische standpunt door het gebrek aan borsthaar?
je bent gewoon jaloers op zijn streepje naar benedenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.
Dat kenne ze aan gewoonquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Serieus, als je zó over straat loop vraaaaag je er gewoon om om keihard met stalen noppen onder de schoenzolen in je buik getrapt te worden, het is gewoon zo, sorry, kan er niks aan doen.
I got what u want girllllquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:23 schreef punkgirl het volgende:
Borsthaar is sexy(voor mannen...)
maar dan we bescheiden,niet een net aangelegde grasmat op je ribben he..
hij welquote:
Daarnaast heeft hij uiteraard de snorquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maar hij is best wel aardig, als die zijn bbq aanzet
jij ging slapenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:45 schreef qu63 het volgende:
fuck
Ik denk dat ik gewoon vooruit ga lopen op de ternd van volgend jaar
Borsthaar is ok [14.gif]
Looser, rughaar intimideert de stranden dit jaar!quote:
waarom zit je dan ook precies weer in dit topic?quote:
Ik kan ook nooit niet rustig slapenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom zit je dan ook precies weer in dit topic?
ik zag jouw naam voorbijkomenquote:Op zondag 19 juni 2005 03:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom zit je dan ook precies weer in dit topic?
Joh na 3 maanden is de fysieke aantrekkingskracht bijna geheel verdwenen. Pas dan uiten ergenissen zich!quote:Op zondag 19 juni 2005 03:50 schreef blackmage het volgende:
na de fotos in dit topique was mijn avond eetlust opeens weg.
trouwens vrouwelijk fokker, vinden jullie die half misvormde gekke wasbordjes die je op die fotos ziet nou echt sexie ik vind het er maar gek uitzien.
owquote:
ik heb nooit n snor gehad, en ben 20quote:Op zondag 19 juni 2005 04:05 schreef Bayswater het volgende:
11-jarigen met snorren schijt ik ook op!
That's my boy!quote:Op zondag 19 juni 2005 11:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gister bier gedronken met borsthaar.
ik als vrouw denkende als vrouw vind dat soort macho's ook niks.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal wel de enige zijn. maar als man, denkende als vrouw, vind ik deze hombre echt te smerig om naar te kijken.
Joepiequote:Op zondag 19 juni 2005 09:04 schreef ACT-F het volgende:
Okselhaar is helemaal de bom!
klopt !quote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Klemvast het volgende:
How about: vrouwen die borsthaar lelijk vinden, zijn stiekem lesbisch?
true truequote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Klemvast het volgende:
How about: vrouwen die borsthaar lelijk vinden, zijn stiekem lesbisch?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |