Jij krijgt straks een naamtopic, maar ik heb nu geen inspiratie.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:48 schreef tonks het volgende:
Que?
Helaas, die is al geweest, ik wil me nog wel laten besnijden, misschien dat je daarbij aanwezig wil zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:20 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb al zin in je Bar Mitswa.
Sterker nog, ik ben de messen al aan het slijpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Helaas, die is al geweest, ik wil me nog wel laten besnijden, misschien dat je daarbij aanwezig wil zijn?
Ging dat niet altijd samen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Helaas, die is al geweest, ik wil me nog wel laten besnijden, misschien dat je daarbij aanwezig wil zijn?
Zo'n overtuigd jood als ik doet niet aan al die malle regeltjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ging dat niet altijd samen?![]()
Anyway, gefeliciteerd!
BIER!!!
Laksheid siert de mensquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:44 schreef Salvad0R het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga nog steeds wiet naar je opsturen, chriz
ben alleen een luie fuck, je weet.
Kan ik lekker hun hoofden eraf bijten en erop gaan knagenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:45 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze ook uitgezocht.
.
Precies. Gooi al je frustratie's er maar uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan ik lekker hun hoofden eraf bijten en erop gaan knagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |