Wij zaten boven en er was maar heel weinig publiek dat lekker los ging hoorquote:Op maandag 24 november 2008 11:36 schreef MadGuy het volgende:
Die bass in de oudere nummers van Moloko was echt vet trouwens, erg gaaf gedaan!
Het publiek in de bierhal deed leuk mee, vond ik. Maar ik stond ook dicht bij het vuur natuurlijk.
Bij vrijwel alle concerten die ik heb meegemaakt in de HMH, was het qua publiek vaak teleurstellendquote:Op maandag 24 november 2008 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten boven en er was maar heel weinig publiek dat lekker los ging hoor![]()
Twas zelfs uitzonderlijk saai publiek eigenlijk, vergeleken met dr andere concerten.
Yeps, hier hetzelfde hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle concerten die ik heb meegemaakt in de HMH, was het qua publiek vaak teleurstellend
Hoera! Ik was er ook al mee bezig, maar mij lukte het maar niet.. Ik had wel al een topique (http://forum.fok.nl/topic/1224879)quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:57 schreef MadGuy het volgende:
En de video liefst ook. Maar ik weet niet hoe.
Help?
EDIT: heb al een oplossing gevonden. Working on it.
Jep, Eddie Stevens volgens mij. Drummer is ook nog van Moloko.quote:Op zondag 30 november 2008 12:46 schreef Miesjel het volgende:
Was die vent met z'n pet in de HMH dezelfde gast als van Moloko?? Ik vond het er veel van weg hebben.
Geweldigquote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef MadGuy het volgende:
Het is me gelukt en het is eigenlijk vrij makkelijk te doen.
Ik kan hem ook omzetten in mp3 en andere videoformaten voor de liefhebbers. Vandaag heb ik weinig tijd, maar ik zal het deze week even voor elkaar boksen het ergens online te knallen, of zo.
quote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik kan hem ook omzetten in mp3 en andere videoformaten voor de liefhebbers. Vandaag heb ik weinig tijd, maar ik zal het deze week even voor elkaar boksen het ergens online te knallen, of zo.
quote:Op zondag 30 november 2008 12:39 schreef MadGuy het volgende:
Met quicktime kan je het toch makkelijk in stukjes breken zonder al te veel kwaliteitsverlies? (Jaja, ik zie je nu als een 'dit soort dingen'-guru)quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef MadGuy het volgende:
Het converteren naar .avi of .mpeg of zelfs .wmv is drie keer niks.Dus ik denk dat ik maar de originele .flv upload. De mp3 moet ik nog opdelen in de verschillende tracks, of hebben jullie er geen bezwaar tegen als ik gewoon heel het bestand zonder onderbrekingen upload?
Je bedoelt mp3? Weet ik niet, eigenlijk? Ik klooi ook maar wat aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Met quicktime kan je het toch makkelijk in stukjes breken zonder al te veel kwaliteitsverlies? (Jaja, ik zie je nu als een 'dit soort dingen'-guru)
Tenzij die een paar dagen blijven kamperen lijkt het me niet, zo aan het programma te zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, dat is dan toch niet SAMEN met Rob en Trijntje he???
Haha, nee hoor. Rob de Nijs treedt 1 oktober met het orkest op, Trijntje 2 oktober en Róisín 3 oktober. Goddank!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, dat is dan toch niet SAMEN met Rob en Trijntje he???
Echt jammer!quote:Geachte heer/mevrouw,
Tot onze spijt is het evenement De week van het Metropole in de Heineken Music Hall te Amsterdam waarvoor u tickets heeft gekocht door de organisator afgelast. Dit in verband met de zwangerschap van Roisin Murphy. Uw kaarten zijn tevens geldig voor de show van Eddie Kowalczyk, welke ook op 3 oktober 2009 plaatsvindt. Desgewenst kunt uw tickets ook inleveren voor 03-10-2009 op één van onze verkooppunten waarbij u de kaartprijs direct retour ontvangt. Hieronder is een link bijgevoegd met een overzicht van dze verkooppunten. http://www.ticketmaster.nl/html/nl/outletsregions.htmI?l=NL
U ontvangt tegen inlevering van uw tickets de kaartprijzen (excl. servicekosten) direct retour.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Ticket Service Nederland BV
Het is haar uiteraard gegund, maar toch jammerquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:58 schreef Evertje het volgende:
[..]
Echt jammer!
Binnen twee weken toch weer ticketservice weer met 4.35 per kaartje gesponsord. Belachelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |