Dat zeg ik, een echte neger zou dat nooit doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:15 schreef cygnusx het volgende:
ja man, maken ze een nummer over zinloos geweld, en wat doen ze dan, slaan ze iemand in elkaar met een honkbal knuppel omdat die een parodie maakte op dat nummer
ziek ben je dan in je hoofd.
ZIEK!
zo lang die twee nepnegers niet gaan, zullen er nog wel een paar 112-belletjes komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:15 schreef SamuraiJack het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan.
Ik zie ze liever helemaal niet!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:07 schreef Thomas B. het volgende:
mja ik zie ze ook liever dood dan levend
dan moet je blind worden denk ik...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 04:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zie ze liever helemaal niet!![]()
ja wacht ff ik kom zo bij jequote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:13 schreef mrkanarie het volgende:
wordt ik nu met honkbalknuppels in elkaar geslagen?![]()
Lullig voor je ..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef tonks het volgende:
HEEY BAAS B IK HEB JE ZUSJE INGE GEVINGERD
met een baseballknuppel?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef tonks het volgende:
Nouja parodie.. als iemand ging zingen dat hij mijn zusje aan het vingeren was kreeg hij er ook 1quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:15 schreef cygnusx het volgende:
ja man, maken ze een nummer over zinloos geweld, en wat doen ze dan, slaan ze iemand in elkaar met een honkbal knuppel omdat die een parodie maakte op dat nummer
ziek ben je dan in je hoofd.
ZIEK!
een zusje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja parodie.. als iemand ging zingen dat hij mijn zusje aan het vingeren was kreeg hij er ook 1
Ik geloof dat je caps aanstaatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:47 schreef tonks het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |